Fuze

Fuze

Support multicanal pour les clients, les partenaires et les collaborateurs

4.2/5 (50 avis)

Fuze - Présentation

Description du logiciel Fuze

Solution logicielle sous licence ou hébergée offrant un support multicanal aux clients, partenaires, collaborateurs et autres parties prenantes de l'ensemble de l'écosystème de votre entreprise. Le service client n'est que le début. Cette suite logicielle complète et modulaire ne nécessite aucun navigateur web. Des contrats à durée déterminée sont disponibles, mais ceux au mois sont également acceptés. Les modules comprennent : base de connaissances, gestion des cas, gestion des contacts, gestion des opinions, discussion en ligne, communications sécurisées bidirectionnelles, réponses, idées et conversations de la communauté et packs de connaissances. Les clients disent que la suite Fuze est beaucoup plus facile à utiliser et à gérer que les solutions concurrentes de RightNow, Parature et autres. Intégration transparente aux sites web et possibilités d'intégration illimitées grâce aux services web FuzeDigital. Solution de niveau professionnel avec une tarification basée sur l'utilisation qui la rend abordable pour les entreprises de toutes tailles.

Fuze - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Licence unique
Abonnement
Rapport qualité-prix

Fuze - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Canada, Chine, Europe et 5 autres, Inde, Amérique latine, Afrique et Moyen-Orient, Royaume-Uni, États-Unis
Langues
chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois, néerlandais et 10 autres, anglais, finnois, français, allemand, italien, japonais, coréen, norvégien, espagnol, suédois

Fuze - Avis

Note globale
4.2
/
5 50 avis
Excellent
21

Très bien
20

Moyen
6

Médiocre
3

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4.1
Simplicité d'utilisation
4.4
Support client
3.8
82% des utilisateurs recommandent cette application
D. skye H.

Enterprise level telephony, in the cloud

The largest benefit is not having to replace/upgrade aging hardware and software, we don't have to manage equipment at our sites anymore, all the heaving lifting is in the cloud.


Traduire avec Google Translate
José elías G.

Great substitute for Skype

We are using fuze to comunicate intercompany, which is fantastic since I feel that Fuze is much more intuitive than Skype, has more options in a clearer way (like when you share an image in a group conversation you just click it, unlike Skype in which you have to look for it), Also I think that since the mobile app isn't as intrusive as the Skype Mobile, most users do not really mind having the app to be connected at all times.


Traduire avec Google Translate
James G.

Superb Unified Communications platform

We are now collaborating across Departments and the company. We have achieved much greater levels of communication across the business. We have also solved a major problem with on premise PBX systems that were failing


Traduire avec Google Translate
Anelia K.

Very good software for audio and video calls, messaging and conference calls

An overall very good tool that I still use daily and enjoy better than a regular phone for having many calls daily. Definitely worth trying if you are considering different phone options.


Traduire avec Google Translate
Ikaika K.

Keep Looking

The bottom line: Fuze's service is reliable, but it starts with a high price tag and because of the missing functionality, it goes even higher because of the extra man hours that you need to bring their system up to par.


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D. skye H.
Secteur d'activité: Logiciels
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Enterprise level telephony, in the cloud

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 05/12/2017
Provenance de l'avis : Capterra

The largest benefit is not having to replace/upgrade aging hardware and software, we don't have to manage equipment at our sites anymore, all the heaving lifting is in the cloud.

Avantages

Fuze is a fully featured UC in the cloud, providing telephone calls (with a full backend of call flows, agents, incoming, outgoing, etc), collaboration and meetings (from 1 to thousands of participants), voicemail, and multiple types of endpoints such as physical phones, SIP clients, Windows and Mac desktop client, Android and iOS mobile clients. It has all the features you need, without the headaches of managing PBXs and servers.

Inconvénients

Fuze is still developing its Browser based client, we would really like that because currently there isn't a way to run the Fuze "Desktop" experience on Linux. Once they finish the web client there will be that capability. Their customer support needs to be sized up a bit too, sometimes it takes too long to get things resolved (they get resolved, but the length of time needs to be reduced)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

José elías G.
Secteur d'activité: Comptabilité
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
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Great substitute for Skype

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 03/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

We are using fuze to comunicate intercompany, which is fantastic since I feel that Fuze is much more intuitive than Skype, has more options in a clearer way (like when you share an image in a group conversation you just click it, unlike Skype in which you have to look for it), Also I think that since the mobile app isn't as intrusive as the Skype Mobile, most users do not really mind having the app to be connected at all times.

Avantages

What I like most about Fuze is that the desktop version and the mobile version aren't as intrusive as Skype is. Also it's super easy to make a meeting, you have your "room" number so anyone who wants to have a meeting only has to have that number and presto! Which leads me into the contacts, whenever you look for a contact you search them by name a lot easier than Skype as well as by corporate e-mail. I think that it's also a nice touch to have the emoticons you use on your cellphone on the desktop app as well, it's a nice touch.

Inconvénients

What I didn't like was that for example if you want to add some contact into your favorites you need to interact with them in any way, I find it easier by chat but can be annoying if you have no real reason to start a conversation. Also the Outlook extension is kinda heavy and may dull or slow your outlook sometimes.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

James G.
Secteur d'activité: Matériaux de construction
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire avec Google Translate

Superb Unified Communications platform

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 18/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We are now collaborating across Departments and the company. We have achieved much greater levels of communication across the business. We have also solved a major problem with on premise PBX systems that were failing

Avantages

I love the scaleability and flexibility. The collaboration we are able to achieve across the company now is amazing

Inconvénients

Support has taken some time to get to where it needs to be

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Anelia K.
Secteur d'activité: Pétrole et énergies
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire avec Google Translate

Very good software for audio and video calls, messaging and conference calls

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 07/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

An overall very good tool that I still use daily and enjoy better than a regular phone for having many calls daily. Definitely worth trying if you are considering different phone options.

Avantages

I like the function to share your screen when having a meeting, I use it all the time when talking with colleagues across other offices. Can be useful for troubleshooting, training and support, so it saves time and effort.

Inconvénients

I don't like that it often bugs and especially the lack of easy to reach customer support, I have had issues on multiple occassions that support didn't really help with (they wanted tickets, logs and when I sent them everything they still didn't understand my problem).

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Ikaika K.
Secteur d'activité: Conseil en gestion
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
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Keep Looking

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 30/08/2018
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

The bottom line: Fuze's service is reliable, but it starts with a high price tag and because of the missing functionality, it goes even higher because of the extra man hours that you need to bring their system up to par.

Avantages

We came to Fuze from a home built system. As our company grew, our system became harder and harder to manage and we started to have outages because of the stress that was put on our servers. When we switched over to Fuze I set myself on their outage alerts and although I was alerted to an outage or service disruption, I only felt the impact of an outage twice in three years.

Inconvénients

If you call in on the support line, you will get a company called answer one which will create a ticket for you. You can get people on the line when you have an emergency, but I've only been able to get a person transferred to me twice. The other times they called back within an hour.

It is not easy to understand what you are being billed for, so the bill can creep up with stuff that you no longer need.

You don't have control over provisioning your phones. You have to call in or submit a ticket and although the SLA for those types of requests is 48 hours it is hardly reached if you don't follow up. I've had to wait for more than a week which meant that our new hires got to do busy work for at least 4 days after training.

Reports are inaccurate. For our call floors, we pay bonuses based on the amount of work that the agent puts in. The report have been inaccurate enough times that we now have to verify that the report is running after we run the report.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Recommandation utilisateur
7.5/10
Basé sur 50 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Fuze - Prix

Fuze - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Licence unique
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4/5
Basé sur 50 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Fuze - Fonctionnalités

Fuze - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.1/5
Basé sur 50 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Fuze - FAQ

Fuze - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Fuze.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Fuze ?

Types de licences disponibles pour Fuze :

Type de licence: Licence unique, Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Fuze ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Fuze.

Q. Qui utilise Fuze ?

Utilisateurs habituels du logiciel Fuze :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues Fuze est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Fuze est disponible :

chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, italien, japonais, coréen, norvégien, espagnol, suédois

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Fuze ?

Types de licences disponibles pour Fuze:

Licence unique, Abonnement

Q. Fuze prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Fuze.

Q. Avec quelles applications Fuze peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Fuze :

Bullhorn, Dropbox, ExecVision, eFront

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Fuze ?

Nous n'avons pas d'informations sur les ressources d'aide disponibles pour Fuze.