OnePageCRM

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En savoir plus sur OnePageCRM
OnePageCRM est un CRM simple pour les commerciaux travaillant dans de petites entreprises qui convertit la complexité des ventes en une simple liste de tâches. Conçue selon les principes de productivité GTD (Getting Things Done), la solution propose une approche simplifiée qui aide les utilisateurs à convertir des leads en clients, à atteindre leurs objectifs et à développer leur activité.
La méthode de vente Next Action d'OnePageCRM encourage les utilisateurs à définir une action de suivi pour chaque contact, en veillant à ce qu'ils ne laissent jamais tomber une vente. Le flux d'actions trie les contacts en fonction de leurs actions commerciales, créant une liste de tâches dynamique qui fait gagner du temps aux utilisateurs. L'écran principal aide les utilisateurs à savoir quelles actions doivent être entreprises immédiatement ou à l'avenir pour convertir les prospects en acheteurs. OnePageCRM couvre une gamme de fonctions allant de la gestion des contacts au reporting des ventes, en veillant à ce que les leads et les prospects progressent constamment dans le processus de vente.
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OnePageCRM ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
Vous avez déjà OnePageCRM ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
It's great for startups like ours because it's cheap and has everything we need
Publié le 08/09/2024
I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really...
I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really helpful and easy to use, especially for our small startup. It helps with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for us. Plus, the price is good.
Avantages
It's helping us with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for our startup.
Inconvénients
Even though I'm still figuring it out, I think features like email tracking and meeting scheduling would be good additions.
Réponse de OnePageCRM
Hi Shiv, thank you very much for your review!
It's great to hear that OnePageCRM is helping your startup with sales—this is what we are here for. :-)
We do have an email tracking feature. You can read more about it here: https://help.onepagecrm.com/article/467-how-email-open-tracking-works
I've also forwarded your feedback about meeting scheduling to our Product Team. We have a Calendar sync feature which you might find useful for scheduling meetings in the meantime: https://help.onepagecrm.com/article/47-setup-calendar-feed-for-google-calendar
If you have any questions, you can always reach out to us at support@onepagecrm.com.
We're always happy to help!
~ Anastasia
- Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
One Page CRM
Publié le 17/06/2021
Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and...
Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and beyond during the onboarding experience and training to ensure we were equipped with the knowledge and tools we needed to begin our CRM journey. The customer support we have received to date has been incredible. The software is so easy to use and manage and is a major asset to our team.
Avantages
A major benefit of One Page CRM is how easy it is to use it. The next action functionality is beyond very beneficial as is the lead capture tool.
Inconvénients
In order to integrate this solution better in our business, we would love an improved quoting functionality. This would eliminate the need for multiple software.
Alternatives envisagées
HubSpot CRMPourquoi passer à OnePageCRM
The ease of use and the next action functions.Réponse de OnePageCRM
Hi Tracey, thanks so much for the positive review. I'm part of the Customer Success team, and I'm delighted to hear that you've had such a great experience with us.
I love hearing that you've found OnePageCRM easy to use and beneficial (specifically by using the Next Action)! Noted re the quote functionality. ~Sarah
- Secteur d'activité : Matériaux de construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Easy to use and cost effective
Publié le 08/10/2019
Easy to use and cost effective. Great support
Easy to use and cost effective. Great support
Avantages
Easy to use and cost effective. Great support
Inconvénients
Email Templates are very difficult to use and needs big upgrade.
Should include recent history list so you dont have to search again.
- Secteur d'activité : Ressources humaines
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
OnePage CRM review
Publié le 08/07/2021
This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.
This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.
Avantages
This software was so easily customisable and easy to use.
Inconvénients
It would be great if it was integrated not just with whatsapp but also zoom.
It would be great if users could email each other (making it easier to communicate as a team and stay on the CRM all day)
It would be great if you could ask to remove some fields you do not use.
Pourquoi passer à OnePageCRM
Great value for money, customisation and ease of use.Réponse de OnePageCRM
Hi there, thanks so much for the great review. I'm so happy to hear that OnePageCRM has helped you become more efficient and grow! I love that your introduction to the CRM was nice and easy.
Noted about the integration with Zoom! ~Sarah
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easily to Use, Friendly UI, Vertical Management
Publié le 24/06/2021
So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (
So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (
Avantages
+ Pipeline & Goal is visible, you could use easily and custom. It appear front of your eyes.
+ Like the name, everything show in a page for all (different with other UI as Agile/ Salemate/ Hubspot/ Bitrix...) - kind a classic, I love it after try dozen of 3-column-page of other CRM: messy eyes
+ CUSTOMER SERVICES: they are a live and help you strongly, friendly also. I love to work with people and OnepageCRM did great for user (I luckily talked with Sarah, Lecetia - both kindness)
+ Vertical Management as "Status", as you "Category" to work not eye-looking to many column.
+ Commission rate, we are already to know how we gain after we help our customer solve their problem.
Inconvénients
- Need more UX, friendly click as "Add a Contact/ Deal/ Company"
- Should plus "+" icon somewhere for short-cut add new Contact/ Deal/ Company
- Add multiple "Contact" to a "Deal" (B2B normally require more than a person in a purchase)
Pourquoi choisir OnePageCRM
Other CRM require x1.5 - x2 for 02 function "Pipeline" & "Forecast" and more money if you want to set "Goals" to track your sales. Lack of UI/ UX, some good at UI and bad of UX, good of UX then bad of UI, good both UX/ UI then bad at Report. Onepage CRM the best fit for my self and my CRM using purposesLogiciel antérieur
Pipeline Manager, WakeUpSales, Onpipeline, Pipedrive, Agile CRM, Cogmento CRM, Bitrix24 et HubSpot CRMPourquoi passer à OnePageCRM
+ Pipeline & Goal: I could not find these function as the alternative CRM (mentioned above) , it required you x1.5 Price to have "both function", some of they are not friendly interface also and lack of report view + View is easy to see, your eyes not moving so much, focus to one and one only + Customer support to help you whenever you ask - they are friendly, just ask them kindly + Commission rate, I never use the commission sheet anymoreRéponse de OnePageCRM
Hi there, thanks so much for the positive review. I'm delighted that you enjoy using OnePageCRM.
Noted about the UX ! ~Sarah
OnePageCRM - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur OnePageCRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour OnePageCRM ?
Types de licences disponibles pour OnePageCRM :
- À partir de : 8,95 €/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Plan professionnel : €8,95 par utilisateur/mois en cas de facturation annuelle ou €13,5 par utilisateur/mois en cas de facturation mensuelle. Business Plan : €17,95 par utilisateur/mois en cas de facturation annuelle ou €26 par utilisateur/mois en cas de facturation mensuelle. 4 MOIS GRATUITS PLANS ANNUELS
Q. Qui utilise OnePageCRM ?
Utilisateurs habituels du logiciel OnePageCRM :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
Q. Dans quelles langues OnePageCRM est-il disponible ?
Langues dans lesquelles OnePageCRM est disponible :
anglais
Q. OnePageCRM prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par OnePageCRM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications OnePageCRM peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à OnePageCRM :
ActiveCampaign, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Help Scout, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Talkdesk, Unbounce, WhatsApp, Wufoo, Xero, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour OnePageCRM ?
Ressources d'aide disponibles pour OnePageCRM :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
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- Logiciels de productivité
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- Logiciels de Customer Success
- Logiciels de prospection
- Logiciels de génération de leads