OnePageCRM

4,7 (63)
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Un CRM simple pour les commerciaux qui souhaitent réaliser davantage de vente

En savoir plus sur OnePageCRM

OnePageCRM est un CRM simple pour les commerciaux travaillant dans de petites entreprises qui convertit la complexité des ventes en une simple liste de tâches. Conçue selon les principes de productivité GTD (Getting Things Done), la solution propose une approche simplifiée qui aide les utilisateurs à convertir des leads en clients, à atteindre leurs objectifs et à développer leur activité.

La méthode de vente Next Action d'OnePageCRM encourage les utilisateurs à définir une action de suivi pour chaque contact, en veillant à ce qu'ils ne laissent jamais tomber une vente. Le flux d'actions trie les contacts en fonction de leurs actions commerciales, créant une liste de tâches dynamique qui fait gagner du temps aux utilisateurs. L'écran principal aide les utilisateurs à savoir quelles actions doivent être entreprises immédiatement ou à l'avenir pour convertir les prospects en acheteurs. OnePageCRM couvre une gamme de fonctions allant de la gestion des contacts au reporting des ventes, en veillant à ce que les leads et les prospects progressent constamment dans le processus de vente.


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OnePageCRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OnePageCRM

4,7 (63)
VS.
Le plus évalué

À partir de

8,95 €
mois
14,00 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

138
173

Intégrations

17
101

Simplicité d’utilisation

4,8 (63)
4,5 (3 034)

Rapport qualité-prix

4,6 (63)
4,4 (3 034)

Service client

4,7 (63)
4,4 (3 034)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Pipedrive

4,5
Alternative n° 1 à OnePageCRM
Pipedrive est un outil logiciel de CRM facile à mettre en œuvre, qui vous donne le temps de vous consacrer aux...

Agile CRM

4,1
Alternative n° 2 à OnePageCRM
CRM (Customer Relationship Management) tout-en-un avec les ventes, le marketing et le service en une seule plateforme....

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 3 à OnePageCRM
Salesforce Sales Cloud offre une solution de gestion complète des contacts, des leads et des opportunités, ainsi que de...

VanillaSoft

4,7
Alternative n° 4 à OnePageCRM
VanillaSoft regroupe les meilleurs outils CRM, Gestion des leads et Vente par téléphone en une puissante solution de...

Avis

Note globale

4,7 /5
(63)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà OnePageCRM ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 63
Shiv
Shiv
Note globale
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

It's great for startups like ours because it's cheap and has everything we need

Publié le 08/09/2024

I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really...

I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really helpful and easy to use, especially for our small startup. It helps with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for us. Plus, the price is good.

Avantages

It's helping us with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for our startup.

Inconvénients

Even though I'm still figuring it out, I think features like email tracking and meeting scheduling would be good additions.

Réponse de OnePageCRM

Hi Shiv, thank you very much for your review!

It's great to hear that OnePageCRM is helping your startup with sales—this is what we are here for. :-)

We do have an email tracking feature. You can read more about it here: https://help.onepagecrm.com/article/467-how-email-open-tracking-works

I've also forwarded your feedback about meeting scheduling to our Product Team. We have a Calendar sync feature which you might find useful for scheduling meetings in the meantime: https://help.onepagecrm.com/article/47-setup-calendar-feed-for-google-calendar

If you have any questions, you can always reach out to us at support@onepagecrm.com.

We're always happy to help!

~ Anastasia

Tracey
Tracey
Note globale
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One Page CRM

Publié le 17/06/2021

Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and...

Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and beyond during the onboarding experience and training to ensure we were equipped with the knowledge and tools we needed to begin our CRM journey. The customer support we have received to date has been incredible. The software is so easy to use and manage and is a major asset to our team.

Avantages

A major benefit of One Page CRM is how easy it is to use it. The next action functionality is beyond very beneficial as is the lead capture tool.

Inconvénients

In order to integrate this solution better in our business, we would love an improved quoting functionality. This would eliminate the need for multiple software.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à OnePageCRM

The ease of use and the next action functions.

Réponse de OnePageCRM

Hi Tracey, thanks so much for the positive review. I'm part of the Customer Success team, and I'm delighted to hear that you've had such a great experience with us.

I love hearing that you've found OnePageCRM easy to use and beneficial (specifically by using the Next Action)! Noted re the quote functionality. ~Sarah

Richard
Note globale
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Easy to use and cost effective

Publié le 08/10/2019

Easy to use and cost effective. Great support

Easy to use and cost effective. Great support

Avantages

Easy to use and cost effective. Great support

Inconvénients

Email Templates are very difficult to use and needs big upgrade.
Should include recent history list so you dont have to search again.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

OnePage CRM review

Publié le 08/07/2021

This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.

This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.

Avantages

This software was so easily customisable and easy to use.

Inconvénients

It would be great if it was integrated not just with whatsapp but also zoom.

It would be great if users could email each other (making it easier to communicate as a team and stay on the CRM all day)

It would be great if you could ask to remove some fields you do not use.

Alternatives envisagées 

Zoho CRM et HubSpot CRM

Pourquoi passer à OnePageCRM

Great value for money, customisation and ease of use.

Réponse de OnePageCRM

Hi there, thanks so much for the great review. I'm so happy to hear that OnePageCRM has helped you become more efficient and grow! I love that your introduction to the CRM was nice and easy.

Noted about the integration with Zoom! ~Sarah

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easily to Use, Friendly UI, Vertical Management

Publié le 24/06/2021

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

Avantages

+ Pipeline & Goal is visible, you could use easily and custom. It appear front of your eyes.
+ Like the name, everything show in a page for all (different with other UI as Agile/ Salemate/ Hubspot/ Bitrix...) - kind a classic, I love it after try dozen of 3-column-page of other CRM: messy eyes
+ CUSTOMER SERVICES: they are a live and help you strongly, friendly also. I love to work with people and OnepageCRM did great for user (I luckily talked with Sarah, Lecetia - both kindness)
+ Vertical Management as "Status", as you "Category" to work not eye-looking to many column.
+ Commission rate, we are already to know how we gain after we help our customer solve their problem.

Inconvénients

- Need more UX, friendly click as "Add a Contact/ Deal/ Company"
- Should plus "+" icon somewhere for short-cut add new Contact/ Deal/ Company
- Add multiple "Contact" to a "Deal" (B2B normally require more than a person in a purchase)

Alternatives envisagées 

Agile CRM et Cogmento CRM

Pourquoi choisir OnePageCRM 

Other CRM require x1.5 - x2 for 02 function "Pipeline" & "Forecast" and more money if you want to set "Goals" to track your sales. Lack of UI/ UX, some good at UI and bad of UX, good of UX then bad of UI, good both UX/ UI then bad at Report. Onepage CRM the best fit for my self and my CRM using purposes

Pourquoi passer à OnePageCRM

+ Pipeline & Goal: I could not find these function as the alternative CRM (mentioned above) , it required you x1.5 Price to have "both function", some of they are not friendly interface also and lack of report view + View is easy to see, your eyes not moving so much, focus to one and one only + Customer support to help you whenever you ask - they are friendly, just ask them kindly + Commission rate, I never use the commission sheet anymore

Réponse de OnePageCRM

Hi there, thanks so much for the positive review. I'm delighted that you enjoy using OnePageCRM.

Noted about the UX ! ~Sarah

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OnePageCRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur OnePageCRM.

Types de licences disponibles pour OnePageCRM :

  • À partir de : 8,95 €/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Plan professionnel : €8,95 par utilisateur/mois en cas de facturation annuelle ou €13,5 par utilisateur/mois en cas de facturation mensuelle. Business Plan : €17,95 par utilisateur/mois en cas de facturation annuelle ou €26 par utilisateur/mois en cas de facturation mensuelle. 4 MOIS GRATUITS PLANS ANNUELS

Utilisateurs habituels du logiciel OnePageCRM :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000

Langues dans lesquelles OnePageCRM est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par OnePageCRM :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à OnePageCRM :

ActiveCampaign, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Help Scout, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Talkdesk, Unbounce, WhatsApp, Wufoo, Xero, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour OnePageCRM :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

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