En savoir plus sur ClickTime

Suivi facile du temps : effectuez un suivi du temps sur votre téléphone, sur votre ordinateur portable et même sur Google Chrome.

Reporting performant : plus de 80 rapports vous aident à gérer les budgets, l'utilisation des employés, la planification de la capacité et les performances des employés !

Entièrement personnalisable : ClickTime peut être configuré facilement pour répondre aux besoins uniques de votre entreprise.

Connexion à votre logiciel existant : ClickTime s'intègre à Google Agenda et aux solutions populaires de gestion de la paie et de comptabilité, y compris Quickbooks !

Service client incroyable : ClickTime est pris en charge par une équipe dédiée qui facilite son utilisation pour tous les membres de votre organisation.

Options de tarification dès :

10,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à ClickTime

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ClickTime : 92

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Allocation et planification des ressources
  • Analyse en temps réel
  • Application mobile
  • Authentification unique
  • Base de données des employés
  • Budgétisation et prévision
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Demande de congés
  • Demande de remboursement des frais
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Estimation
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • For Cloud
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des congés
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des performances
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des ressources
  • Gestion des reçus
  • Gestion des tâches
  • Gestion du budget
  • Heures facturables et non facturables
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie
  • Minuteur
  • Mises à jour en temps réel
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Planification du personnel
  • Planification et programmation de projets
  • Pointage
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Profils des employés
  • Projections
  • Projets multiples
  • Prévision du travail
  • Rappels
  • Rapports de synthèse
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reporting et suivi de projet
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des congés
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi des présences
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi des éléments facturables
  • Suivi du kilométrage
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des employés
  • Suivi du temps des projets
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet
  • Suivi progression/coût
  • Tableau de bord d'activités
  • Taux de facturation multiples
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow d'approbation

Alternatives

Harvest

4,6
Alternative n° 1 à ClickTime
Harvest est un logiciel de suivi du temps en ligne qui peut vous aider à répondre à des questions essentielles...

QuickBooks Time

4,7
Alternative n° 2 à ClickTime
TSheets est un service en ligne de gestion du temps et de la main-d'œuvre qui permet aux utilisateurs de gérer leur...

Timesheets.com

4,7
Alternative n° 3 à ClickTime
Ce logiciel web de gestion du temps permet aux employés de suivre leurs heures travaillées pour les processus de...

Clockify

4,7
Alternative n° 4 à ClickTime
Clockify est le seul logiciel de gestion du temps 100 % gratuit Elle est simple, facile à utiliser et idéale pour les...

Avis

Note globale

4,6 /5
(202)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,7/5

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5 avis affichés sur 202
Paul
Note globale
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great for Time and Expense Tracking

Publié le 02/03/2020

We've been using ClickTime for over a decade and I wouldn't want to track time to different...

We've been using ClickTime for over a decade and I wouldn't want to track time to different projects from different staff or consultants any other way.

Avantages

Users can enter time and expenses from the ClickTime App or website from anywhere they're working (or vacationing). Automatic prompts if time entry deadlines are missed and seamless integration with Quickbooks Pro to allow for Client Invoicing and Payroll processing.

Inconvénients

Some features are not need for all employees (expense tracking for instance), but it's an all-or-nothing subscription.

Réponse de Clicktime.com

Hi Paul,

Thank you so very much for your wonderful review of ClickTime.

We are thrilled to hear that is has been so successful for you and your team!

Have a fantastic day!

Best,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

Lucas
Note globale
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great Time Tracking Software!

Publié le 12/03/2020

I have enjoyed using ClickTime, it has made my daily routines much easier.

I have enjoyed using ClickTime, it has made my daily routines much easier.

Avantages

It made my life as an employee completing time sheets 95% faster than our old Excel Spreadsheet method. Also, completing Expense Reports and linking them to Jobs. As a manager, it made my life much easier tallying multiple employees and expenses time to one job.

Inconvénients

Sometimes the Stopwatch or the other method wouldn't hold the time you put in and cause you to have to backtrack, but this does not happen often.

Alternatives envisagées 

JobBOSS²

Pourquoi choisir ClickTime 

ClickTime handled Expenses much better than E2.

Pourquoi passer à ClickTime

Not sure.

Réponse de Clicktime.com

Hi Lucas,

Thanks for your feedback! It's great to hear that ClickTime has helped you both as an employee and manager. Your feedback helps us discover new opportunities to improve and make sure you have the best possible experience.

Please continue reaching out to our Support team if you have any issues or questions.

Best,
Ethan

Brittany
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Helpful tool, but could be more helpful

Publié le 04/03/2020

This has been a helpful tool for our company, and with little funds as a nonprofit, the price is...

This has been a helpful tool for our company, and with little funds as a nonprofit, the price is pretty good as well. Employees, supervisors, and admin use this daily to help get our work done

Avantages

I like that my employees can easily divvy up time spent on program and grant related activities. As an administrator, I like the time off module because it helps to track vacation requests and automatically sends to a supervisor (reducing time and paper). The vacation accrual feature in this module is also helpful to reduce time and allows employees to check their balance at any time without bugging me for it. We also use the expense module and that has become helpful as well in reducing paper and time for supervisors.

Inconvénients

It would be helpful to be able to adjust expenses on the admin side after they have been submitted. If a change needs to be made to an expense project/job, admin can not adjust it, instead you have to reject it, have the employee change it and then resubmit it.
Also while most reports work well for my needs, I have tried working with support to get a nice report with an employees expense sheet followed by the applicable receipts (being able to select a expense sheet status, or date range would be a cherry on top). I was told this kind of report would cost extra because it is customized. It seems to me this would a natural report for an expense module. Currently I have to pull all expense sheets, and pull all receipts and piece them together.
Also when I added the expense module I was told it integrated with Quickbooks. However, it only integrates with the Desktop version, not the Online version.

Réponse de Clicktime.com

Hi Brittney!

Thank you so very much for your review of ClickTime.

I am going to reach out to you directly to share some great news. I have a way for you to be able to print out expense sheets with attached receipts, (without having to have a customized report) and I will be happy to get you our NEW QB Online connector!

I am so very glad that you were able to share your needs so we know how best to serve you and your team.

I will be in touch.

Best Regards,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

Joel
Note globale
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use and enables me to do my work not spend all my time running the software

Publié le 08/03/2020

It is dependable and easy to use.

It is dependable and easy to use.

Avantages

ClickTime is extremely easy to learn. I had no problems setting it up and my employees have had no problems using it. The software enables me to have employees enter time and expenses themselves with a high degree of accuracy, quickly, and easily. I did not have to reconfigure my operations to use the software it worked how I was configured because of its adaptability.

Inconvénients

Not having a plan that covers multiple people for a flat rate is an issue. Also given the frequently changing staffing levels and that I use per diem employees the monthly subscription by person while flexible for most is an issue for my operations. The software does not have the ability to automatically track compensation time or accumulate it and use it, nor does the time off module have an accumulation rule set that works for me. If I could create compensation and time off accumulation rules by hours worked or weeks worked, it would be better, and I would get the time off module.

Pourquoi choisir ClickTime 

I used ClickTime for almost 10 years and last fall began the switch to BQE. After using BQE for 2 months I quickly realized I had made a mistake switching but luckily had kept my ClickTime account.

Logiciel antérieur 

BQE CORE Suite

Pourquoi passer à ClickTime

It was one of only a few products that did time and expenses easily, simple to use and setup, and a reasonable price.

Réponse de Clicktime.com

Hi Joel,

Thank you for your thoughtful feedback.

We're glad to hear that ClickTime has been beneficial for you and your staff in many ways over the last 2+ years.

We recognize your request for compensation time and more flexibility around our pricing structure because your staffing changes over time. We will work with our product team to address these issues and look forward to continuing to partner with you for a long time to come!

Thanks,
Ethan

MATT
Note globale
  • Secteur d'activité : Sécurité publique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

MaPS, Inc.

Publié le 25/02/2020

As a consultant, I get paid for my time - and my days are often broken up into many tasks for many...

As a consultant, I get paid for my time - and my days are often broken up into many tasks for many different clients. Tracked time = billable time and ClickTime allows me to quickly and easily track my time and run reports for monthly invoicing. Bidding new jobs is more accurate now too, since I can easily run reports by phase and task to see how I did on the last similar job - and estimate the hours/price the new job accordingly.

Avantages

Easy to set-up and easy to use. Low cost.

Inconvénients

Can't copy/paste/add repetitive tasks - have to fill out entry for each.

Réponse de Clicktime.com

Hi Matt,

Thank you so very much for the wonderful review of Clicktime.

I see that you asked for the ability to copy/paste/add repetitive tasks? I will reach out to you directly to help me understand the need in more detail and get this feature request properly logged for you.

I look forward to speaking with you and thank you again for your wonderful feedback on ClickTime.

Best,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

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ClickTime - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ClickTime.

Types de licences disponibles pour ClickTime :

  • À partir de : 10,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel ClickTime :

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles ClickTime est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ClickTime :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ClickTime :

BambooHR, CheckWriters, Google Calendar, Jira, Microsoft Dynamics GP, Paychex Flex, Paylocity, QuickBooks, Quickbooks Online, Sage Intacct, Salesforce Platform, Slack, TRAXPayroll Solutions, Trello

Ressources d'aide disponibles pour ClickTime :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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