PandaDoc

PandaDoc

L'avenir des documents.

4.5/5 (674 avis)

PandaDoc - Présentation

Description du logiciel PandaDoc

PandaDoc fournit des solutions intelligentes en rendant indolore la gestion des documents. Commencez à générer et à distribuer des documents tels que des propositions, des contrats, des devis et autres documents destinés aux clients, en quelques minutes. Réduisez votre temps et vos efforts sur les processus de création, de stockage et d'administration de documents.

Commencez à utiliser PandaDoc et découvrez pourquoi les clients annoncent :

50 % de documents en moins
30 % de hausse du taux de conclusion
15 % de hausse de valeur par contrat conclu

PandaDoc - Présentation

Prix

À partir de
9,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

PandaDoc - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour PandaDoc :
Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc : Capture d'écran pour PandaDoc :

PandaDoc - Avis

PandaDoc - Avis

Note globale
4.5
/
5 674 avis
Excellent
403

Très bien
207

Moyen
48

Médiocre
9

Mauvais
7

Rapport qualité-prix
4.3
Fonctionnalités
4.2
Simplicité d'utilisation
4.3
Support client
4.4
91% des utilisateurs recommandent cette application
Heather C.

All-around great proposal software and automation tool.


Traduire avec Google Translate
William S.

Efficiency

Sales, is, about efficiency. Having control of the little elements and details that quickly tend to be out of your control. PandaDoc makes things easier.
The obvious is it allows you to create documents with easy templates and modules to follow. What I like most are the features that come after. When you send a document it lets you know when it is opened, how long its opened and which part of the document the receiver pays most attention to. That is an invaluable bit of information when entering negotiations.
It also ensures accountability by recording every transition the document has undergone from creation, editing to approvals


Traduire avec Google Translate
Emmarose D.

Panda Doc

Panda doc has made our business run much smoother. We use it for sales agreements and can be signed off on in less than 5 minutes. Additionally, it saves so much paper.


Traduire avec Google Translate
Lena K.

PRO Panda Doc

We will continue to use PandaDoc for our contract clients because it is easy and efficient for us and allows us to spend minimal time creating a contract, which allows us to focus on increasing sales.


Traduire avec Google Translate
Matthew J.

Could Be Great With A Few Tweaks

I am able to send the quantity I need without any additional payments to PandaDoc.


Traduire avec Google Translate
Heather C.
Secteur d'activité: Comptabilité
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire avec Google Translate

All-around great proposal software and automation tool.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/05/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

PandaDoc has allowed us to streamline our proposal process tremendously. Because of the content library, template functions and ease of use, we've been able to double the number of proposals we put out in the same timeframe before implementation.
The analytics reporting feature has assisted in increasing our win rates. We can hone in on the areas of our proposals that resonate with our prospects, allowing the follow-up meetings to be more focused - discussing targeted, relevant themes, services and needs.
PandaDoc's development team is very open to feedback and ideas on how to improve the platform. It's refreshing to work with a company that takes your input and one-off special requests to not only deliver on those requests for you but roll out these changes across the board for all of their users. Having a say in the process of polishing and tweaking a product to work best for us is a value-added benefit.
The various plug-ins for other software, such as CRM systems, is useful for collaboration between departments.
The ability to customize the CSS to fit our brand is essential. We can customize templates with designs that fulfill each of our needs.
Having multiple workspaces under one account is extremely helpful keeping documents separated for different departments and projects.

Inconvénients

There are a few small issues that we've run into, however, the pros of this software heavily outweigh the cons. PandaDoc does not allow for multiple users to work in a document at the same time, but I believe this is something that is being addressed in the new editor or at least on the buildout updates for the future.
From time to time we will run into small formatting issues due to a glitch in the coding. More often than not, they are isolated to one document. For a couple of issues we ran into, the development team was able to provide a timely fix, and the issues have been non-recurring.
In the past few years that we've been using the platform, we have only had three instances where the software was down, two of those instances were for less than an hour. Even with the downtime, we have never missed a deadline to deliver a proposal, even in an industry where RFPs are common.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

William S.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

Efficiency

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 11/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Sales, is, about efficiency. Having control of the little elements and details that quickly tend to be out of your control. PandaDoc makes things easier.
The obvious is it allows you to create documents with easy templates and modules to follow. What I like most are the features that come after. When you send a document it lets you know when it is opened, how long its opened and which part of the document the receiver pays most attention to. That is an invaluable bit of information when entering negotiations.
It also ensures accountability by recording every transition the document has undergone from creation, editing to approvals

Avantages

The tracking and Audit trail features
The activity log of the receiver's actions.
Allowing clients to sign electronically.
Adding an in-person sign feature for assistance by sales rep

Inconvénients

Nothing at the moment. Yet to find something I hate about PandaDoc. Still using, will revert when I find one.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Emmarose D.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire avec Google Translate

Panda Doc

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 04/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Panda doc has made our business run much smoother. We use it for sales agreements and can be signed off on in less than 5 minutes. Additionally, it saves so much paper.

Avantages

Panda Doc expedites the process for signing off on our custom products. It also integrates with Stripe and makes processing deposits extremely easy. I use Panda Doc every day and love it.

Inconvénients

There are very few things i dislike about Panda Doc. The only one that currently comes to mind is that, when selecting items that are optional, the block has to be clicked on to be activated and then the options can be selected. This sometimes leads to clients being confused or missing options they wanted.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Lena K.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

PRO Panda Doc

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 23/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We will continue to use PandaDoc for our contract clients because it is easy and efficient for us and allows us to spend minimal time creating a contract, which allows us to focus on increasing sales.

Avantages

For my job, I have to write multiple contracts for our clients daily. While our product/service doesn't change, each clients' contract can vary on a case to case basis. MY favorite part about PandaDoc is that you can choose specific words or phrases that can be modified per case, while keeping the body of the contract the same. It makes sending contracts efficient and my patients receive their contracts in a timely manner to speed up business.

Inconvénients

It does take the documents (depending on the size) a while to load sometimes. So I wish that was a bit quicker, but once it has loaded you can navigate through it with no problems.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Matthew J.
Secteur d'activité: Divertissement
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire avec Google Translate

Could Be Great With A Few Tweaks

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 14/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

I am able to send the quantity I need without any additional payments to PandaDoc.

Avantages

The annual price is better than other competitors by a long shot. Can also send unlimited documents which is what we need since I send a lot of contracts.

Inconvénients

1. The mobile cell phone signing feature is called"In Person Signing" which is not really very clear to the people I send documents to

2. Using an iOS device the mobile signature feature is flawed, many kinks that need to be worked out. Currently it is confusing to people how to actually sign from a cell phone. I put in a fixit request more than a month ago, they are supposedly working on it, but there has not been a fix as of today.

3. The input fields take longer to put in the document and assign to signers than competitors.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Recommandation utilisateur
8.5/10
Basé sur 674 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

PandaDoc - Prix

PandaDoc - Prix

À partir de
9,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.3/5
Basé sur 674 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

PandaDoc - Fonctionnalités

PandaDoc - Fonctionnalités

API
Audit
Données en temps réel
Facturation
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des stocks
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Monitoring
Notifications automatiques
Piste d'audit
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stockage de documents
Suivi de l'inventaire
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.2/5
Basé sur 674 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

PandaDoc - FAQ

PandaDoc - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur PandaDoc.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour PandaDoc ?

Types de licences disponibles pour PandaDoc :

À partir de: 9,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel PandaDoc ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de PandaDoc.

Q. Qui utilise PandaDoc ?

Utilisateurs habituels du logiciel PandaDoc :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues PandaDoc est-il disponible ?

Langues dans lesquelles PandaDoc est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour PandaDoc ?

Types de licences disponibles pour PandaDoc:

Abonnement

Q. PandaDoc prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par PandaDoc :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications PandaDoc peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à PandaDoc :

BriteBiz, Capsule, HubSpot Marketing, Insightly, Nimble, Nutshell, Pipedrive, Pipeliner CRM, Xero, Zoho CRM

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour PandaDoc ?

Ressources d'aide disponibles pour PandaDoc :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo