En savoir plus sur PARiM

Logiciel de gestion du personnel Fast Online pour une rotation claire du personnel et une communication efficace entre le personnel, la direction et les clients.

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Chine, Allemagne et 5 autres, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour PARiM : 78

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données des employés
  • Budgétisation et prévision
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Communication et répartition des équipes
  • Conforme HIPAA
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Demande de congés
  • Distribution planifiée
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonction de glisser-déposer
  • GPS
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la paie
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des congés
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des politiques de congés
  • Gestion des présences
  • Gestion des ressources
  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des sous-traitants
  • Géociblage
  • Main-d'œuvre variable
  • Messagerie
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Monitoring
  • Notifications en masse
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planificateur automatique
  • Planification automatisée
  • Planification des installations
  • Planification des tâches
  • Planification des équipes
  • Planification des événements
  • Planification du personnel
  • Planification en ligne
  • Planification personnelle
  • Pointage
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Portail client
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Programmation des tâches
  • Prévision du travail
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les coûts de main-d'œuvre
  • Sauvegarde automatique
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des certifications
  • Suivi des compétences
  • Suivi des congés
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des frais
  • Suivi des présences
  • Suivi des ressources informatiques
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives

Workzoom

4,7
Alternative n° 1 à PARiM
Workzoom est la solution tout-en-un de gestion des talents, de la main-d'œuvre et de la paie qui mobilise vos employés,...

UKG Ready

4,1
Alternative n° 2 à PARiM
Kronos Workforce Ready est une solution complète de gestion des effectifs de gestion du capital humain avec une...

StaffScheduleCare

4,2
Alternative n° 3 à PARiM
StaffScheduleCare est une solution à la demande et pleinement intégrée de gestion du personnel pour secteur des soins...

Deputy

4,7
Alternative n° 4 à PARiM
Deputy est une plateforme tout-en-un de planification du personnel, de gestion de la présence et du temps, de...

Avis

Note globale

4,9 /5
(23)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,9/5

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Afficher 5 avis sur 23
Sarah jane L.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Awesome experience. Looked at 4 others. Parim is best based on ease of use and pricing model...

Publié le 20/03/2018

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business...

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business significantly without a big investment in this area.

Avantages

Ease of use. It is simple (which is easier said than done in software design). The software is ease for administration and the app is easy for the employees including compatibility with all of the employee smart phones. The GPS and time-date reference is perfect for our business where employees have multi-site work schedules sometimes in same day. Recordkeeping is excellent but not differentiating factor.

Inconvénients

It is difficult to find a flaw or weakness. I suppose the graphics from the report writer are simple but so what?

Ashfaq K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

For us PARiM ticks all the boxes

Publié le 10/09/2017

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific...

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific features like Lone Worker Check Calls and certificate tracking. We use the certificate tracking feature to give us reminders on all sorts of meetings and staff appraisals.

Avantages

PARiM has ticked all the boxes for us and is extremely well supported by their team. We love the colour coding and the automated communication side of it which saves us a lot of admin time, emails and phone calls. We are slowly using more and more of the system and PARiM will suit us as we grow our business.

Inconvénients

Any new additional features we could think of was getting added very quickly to the later version.

Leigh S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Équipements publics
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

I like Parim

Publié le 31/03/2017

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the...

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the features, of which there are many. A good user tool when managing people with shifts.

Avantages

Has all of the features (and more) to make managing people, shifts, locations, pay grades, holidays, visa's, employee documents etc.

Inconvénients

Can take some time to get used to, although, Parim can train you.

Réponse de PARiM

Thanks for the review and the comments.
We are creating a PARiM academy with extensive video tutorial library/ archive to make it easier. An initial package of online or in person training is always included though

Kira R.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

I've used PARiM for two separate companies now and it has been a life saver. Simple,...

Publié le 10/05/2018

Avantages

The customer service is unparalleled. Even being in a different timezone/country doesn't stop PARiM from answering my questions quickly. The layout is also very simple and easy to understand. For a big company with more than 300 employees, we had to find software that was easy enough to understand but also had all the features we wanted and PARiM allows us to have tons of different tools while still being easy to use. Our employees also love the app because now they can easily access their schedules from their phone on the go and everyone is alerted of schedule changes on their phones so there is no excuse for not knowing shift changes! Especially useful for employees who are students and are always busy and don't have time for complicated new software to get used to

Inconvénients

There are not many negatives to be said about PARiM. Our only dislike is that some of the modules with extra features such as SMS messaging and other things cost extra.

Richard I.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Retail Staff Scheduling made quick and easy

Publié le 18/07/2018

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff...

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff communication, staff now under their pay and holiday far better than ever before.

Avantages

We have used PARiM to manage our staff, their shifts and absences in our Retail group for several years now. PARiM made it quick and easy to get started and schedule the staff. With its sortable, fast, unlimited database we can manage our flexible staff pool in seconds. It makes managing staff across several locations much quicker and simpler and gives me an overall view of staffing costs and levels

Using the Apps, staff can see their current, past and future shifts as well as their gross pay per shift so we receive far fewer pay and holiday queries.

Inconvénients

Its not free software! Just needs integration with a payroll software to make it perfect. However its great value for money with excellent support from the PARiM team.

Réponse de PARiM

Many thanks for your review. Payroll software integration is one of our priorities and while we can't publicly state when it will be launched - we can confirm that we are working on it.

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PARiM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur PARiM.

Types de licences disponibles pour PARiM :

Utilisateurs habituels du logiciel PARiM :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles PARiM est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par PARiM :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à PARiM :

Amazon EC2, InterWeave Smart Solutions, Intercom, Mailchimp Transactional Email, New Relic One, Pingdom, Raygun, Sage Business Cloud Accounting, Stripe, Twilio, Xero

Ressources d'aide disponibles pour PARiM :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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