DaySmart Appointments

En savoir plus sur DaySmart Appointments
AppointmentPlus propose un logiciel de prise de rendez-vous pour les entreprises et les institutions de toutes tailles pour les secteurs de la logistique, vente au détail, santé, bien-être, banque, finance, automobile, massage, enseignement supérieur et bien d'autres.
Le système a été conçu pour s'adapter : que votre entreprise dispose de 1 ou 1 000 emplacements, AppointmentPlus peut répondre à vos besoins. Le système a également été conçu pour se configurer facilement. On peut donc le personnaliser pour répondre aux exigences de planification uniques de la plupart des entreprises.
AppointmentPlus est un service web, vous pouvez donc y accéder 24h/24, quel que soit l'endroit où vous vous trouvez. Les applications iOS et Android sont libres d'utilisation pour tout utilisateur du système.
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DaySmart Appointments ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
Vous avez déjà DaySmart Appointments ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great Resource
Publié le 06/12/2019
Overall it has been a very great product. I think it a great tool for the line of work I used it...
Overall it has been a very great product. I think it a great tool for the line of work I used it for.
Avantages
I used this for a side-gig I was a part of . I was a field interviewer (independently contracted) for the ATL Housing Authority alongside Emory University. We used this software to schedule in-house interviews with respondents. This was my first time using the software and it was very user friendly. It helped me/us keep track of who was being interviewed, where, how long etc.
Inconvénients
To me the look and feel of the app was a bit outdated. I think it definitely needs to be updated, but other than that I think the product works just fine.
Réponse de DaySmart Software
Reginald, thank you for your honest review. We are pleased you found our software so easy to use and that it was helpful for your side gig. We appreciate your feedback about the app looking a little outdated and want to let you know that upgrades are on the horizon for next year. Thank you again for your review; your feedback is important to us!
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Good product
Publié le 03/05/2023
Avantages
This was easy to set up. A few minor problems that are fixed as soon as they can, with updates provided.
Inconvénients
There is really nothing I don't like. It is a decent product
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
It's just ok.
Publié le 15/05/2023
Customer service is friendly.
Customer service is friendly.
Avantages
It allows employees to set up an appt.It allows me to go in and set up appts. from the appt. that they set up on-line.
Inconvénients
It does not allow the appt. made in DaySmart be uploaded to your Outlook Calendar. I still have to go in and set up the appt. there. I want the appt. that the employee sets up on-line to be uploaded to my outlook calendar. This is really a pain. I've only been working for Charlotte-Mecklenburg Schools for 6 m0nths.
- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Easy to Use
Publié le 08/09/2023
I would say good. It was bumpy in the beginning, but that was due to the integration with our EHR....
I would say good. It was bumpy in the beginning, but that was due to the integration with our EHR. I do not put that blame on DaySmart. The product itself is a great product and met our needs completely.
Avantages
I like that the software is an easy to use product. The calendars can be shared amongst all within our clinic, which is a plus. Repeat appointments can be scheduled, which saves time on our end. It has reporting features that we use and like.
Inconvénients
Honestly, the one thing that we did not love about the system is the fact that it integrated with our EHR but the information feeding into the system could not feed back. It was an issue at first, but in reality, the product still met our needs and is easy to use.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
My review of DaySmart Appointments
Publié le 08/09/2023
Good, except for the uneven level of tech support.
Good, except for the uneven level of tech support.
Avantages
Saves me an enormous amount of time, because my customers can schedule their own appointments without having to contact me directly
Inconvénients
When there are technical difficulties, it sometimes takes weeks, or even months to get them resolved. There seems to be a wide variation between staff members in terms of understanding the system, and how to pinpoint problems. I have had issues where there has been a month's worth of back-and-forthing between one of your staff members and myself, with no resolution. Then, when that staff member refers the problem to someone at another (higher?) level or department, the problem is resolved within a day.
DaySmart Appointments - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur DaySmart Appointments.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour DaySmart Appointments ?
Types de licences disponibles pour DaySmart Appointments :
- À partir de : 99,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise DaySmart Appointments ?
Utilisateurs habituels du logiciel DaySmart Appointments :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues DaySmart Appointments est-il disponible ?
Langues dans lesquelles DaySmart Appointments est disponible :
anglais, espagnol, français
Q. DaySmart Appointments prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par DaySmart Appointments :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications DaySmart Appointments peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à DaySmart Appointments :
Birdeye, Hatch, LeadsBridge, iContact
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour DaySmart Appointments ?
Ressources d'aide disponibles pour DaySmart Appointments :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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