AppointmentPlus

AppointmentPlus

Logiciel d'agenda en ligne

4.1/5 (97 avis)

AppointmentPlus - Présentation

AppointmentPlus propose un logiciel de prise de rendez-vous pour les entreprises et les institutions de toutes tailles pour les secteurs de la logistique, vente au détail, santé, bien-être, banque, finance, automobile, massage, enseignement supérieur et bien d'autres.

Le système a été conçu pour s'adapter : que votre entreprise dispose de 1 ou 1 000 emplacements, AppointmentPlus peut répondre à vos besoins. Le système a également été conçu pour se configurer facilement. On peut donc le personnaliser pour répondre aux exigences de planification uniques de la plupart des entreprises.

AppointmentPlus est un service web, vous pouvez donc y accéder 24h/24, quel que soit l'endroit où vous vous trouvez. Les applications iOS et Android sont libres d'utilisation pour tout utilisateur du système.

Prix

À partir de
49,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

anglais, français, espagnol

AppointmentPlus - Avis

Note globale
4.1/5
79% d'avis positifs
46
Excellent
31
Très bien
14
Moyen
3
Médiocre
3
Mauvais
Utilisateur vérifié
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Excellent appointment reminder! Will help you stay organized

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 15/04/2018
Provenance de l'avis : Capterra

I got the benefit of organization and never forgetting an appointment.

Avantages

I am someone who likes to stay organized. Having a great software to help me remember when to meet with students I am tutoring or when to go to business meetings for my freelance clients, when I have doctor appointments, etc. really helps me out. I have a busy schedule and can forget important appointments without this software! It is easy to use and fairly intuitive. It is also cloud-based, which helps me in case I don't have my computer or phone.

Inconvénients

It has a bit of a learning curve. It took some trial and error to perfect use. Customer service is there to help, however.

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Réponse de AppointmentPlus

Thank you for your review of the system. It sounds like you are a tutor. We have hundreds of tutors who use AppointmentPlus. I'm glad the software helps keep you organized with your busy schedule. And yes, the fact that it's cloud-based does make it convenient because you can access your account anywhere at any time. With regard to your comment about the learning curve, it's true. Like most software systems, it takes a little while to get the hang of using the system. But, once you are used to it, it's easy. And, as noted, our customer service team is always ready to help. Thank you again for the excellent review!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Steve S.
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My first scheduler

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 31/10/2016
Provenance de l'avis : Capterra

I feel it's a pretty user friendly system. I wish admin had a little more power to lock down the scheduling parameters. We have a lot of new users helping us book appointments, they have a habit of adjusting the pre-determined time to fit into slots. Frequent trainings and workshops have helped but not eliminated this. As far as value goes I don't know what the competitors are charging for similar features. I did score features low because I feel we are just getting the basic features for our price and would like to see more inclusions like room reservations. I do like the reports function, I run monthly reports and this is a breeze with the program. I inherited this program from the supervisor before me, I pretty much have been on my own learning to use it, it sounds like now they have quite the extensive training and support program for new users.

Avantages

Reports
Ease of scheduling

Inconvénients

I would like to see the whole days worth of appointments and staff on one screen without scrolling right.
I would like to be able to lock the predetermined times given to appointments.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Paul D.
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Great Scheduling Software on a Budget

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 11/07/2017
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Despite the slightly tricky questions this is a great scheduling software that we have had great luck using for years now. I would highly suggest this over some other options out there as once you are set up it really is extremely user friendly.

Avantages

There is great customer support and help setting up your Scheduler and users. If you have multiple offices there is also the ability to handle that as well. I find the appointment reminder email to our patients to be perfect. You can allow them to confirm or reschedule and if you choose to add this to your website they can schedule an appointment themselves right online.

Inconvénients

Some of the setup questions seem straight forward but can be a bit tricky and confusing as to the correct way to answer to assist the setup. If you schedule an appointment at the end of your day you have to adjust the length of time of the appointment to fit otherwise it will not allow you to schedule the appointment. Therefore, if you schedule until 4:00 then as some time on the schedule so that you can schedule that slot.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Kevin M.
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Thank you for the last 3 years.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 04/08/2016
Provenance de l'avis : Capterra

We had a rough start early on in the partnership with the speed of the API's but once we got past those issues things have been smooth sailing. We didn't cancel because the of anything Appointment Plus did or did not provide, it just didn't make sense for us to continue using it when we had created our own functionality within our application to do scheduling. Overall we had a great partnership with Appointment Plus and I would recommend it to any one looking for a scheduling application.

Avantages

API's were dependable once we got them up to our satisfaction

Inconvénients

Along the same line as the Pros, the API's couldn't handle larger amounts of data. We attempted to get schedules for 30 days at a time and the API's could only handle 14 days at a time. This required us to make multiple calls when we wanted to go past 14 days.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Gretchen C.
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Fast & Helpful

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 25/07/2016
Provenance de l'avis : Capterra

Any time I have ever had an issue or problem, I submit a ticket, they respond telling me they received it and they are working on it. Then, usually within the same day they get back to me and the issue is resolved. They explain why it happened, how to prevent in the future, if applicable and they also give me other helpful resources. I am a very satisfied customer!

Avantages

Ease of use and adaptability! There is a lot to this software, but we only use it for a very specific reason and it is very adaptable for what we need it for. It is very easy to use...anybody can log on and just intuitively pick it up and run with it...seriously!

Inconvénients

The reporting function gets a little confusing, probably because there are so many options to choose from.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10

AppointmentPlus - Prix

À partir de
49,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

AppointmentPlus - Fonctionnalités

  • API
  • Importation et exportation de données
  • Notifications automatiques

  • Base de données de clients
  • Champs personnalisables
  • Données en temps réel
  • Gestion des calendriers
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

AppointmentPlus - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur AppointmentPlus.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour AppointmentPlus ?

Types de licences disponibles pour AppointmentPlus :

À partir de: 49,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel AppointmentPlus ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de AppointmentPlus.

Q. Qui utilise AppointmentPlus ?

Utilisateurs habituels du logiciel AppointmentPlus :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues AppointmentPlus est-il disponible ?

Langues dans lesquelles AppointmentPlus est disponible :

anglais, français, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour AppointmentPlus ?

Types de licences disponibles pour AppointmentPlus:

Abonnement

Q. AppointmentPlus prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par AppointmentPlus :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications AppointmentPlus peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à AppointmentPlus :

BirdEye, Constant Contact, KaleidaCare, LeadsBridge, ReminderCall.com, iContact, iContact Pro Automation

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour AppointmentPlus ?

Ressources d'aide disponibles pour AppointmentPlus :

Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo

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