
En savoir plus sur C2CRM
C2CRM peut être vendu seul ou en tant que solution logicielle et matérielle sur un équipement IBM de qualité, en fonction de la configuration du client. Une grande variété d'offres groupées permet une flexibilité optimale pour répondre aux besoins de votre environnement informatique. De plus, C2CRM est proposé dans des packages de solutions exclusives qui comprennent des modules conçus pour résoudre des problèmes professionnels spécifiques. La flexibilité représente la clé d'une approche de CRM réussie. C2CRM facilite la mise en œuvre de votre solution de CRM par étapes, en fonction des besoins de votre entreprise.
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C2CRM ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
Vous avez déjà C2CRM ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simple to implement and tailor to meet our small, niche industry business needs. Excellent...
Publié le 31/05/2018
Avantages
C2CRM is extremely robust, yet flexible enough to be customized to fit our unique business needs. Our users are not tech-savvy, and are still able to navigate the system to enter or retrieve the information they need to track leads, manage sales activities, track products and provide support for our customers. We use the communication features extensively to send targeted information to one or many contacts in the form of either auto-generated form letters or product announcements. As a small business with limited resources offering 24/7 support, this has improved our ability to keep in touch with our customers both on the sales side as well as with product support. In using functionality included with C2CRM along with some customization, we are notified when customers register to download our products, then through a series of workflow enabled form letters, manage customer set up and authorization to download specific product types.
For us, the key to choosing and retaining a software product is in how well it is supported. We have never had an issue reaching and receiving assistance from the C2CRM support team. They are always professional, courteous and most of all, knowledgeable.
C2CRM has become so tightly integrated with our business process that we cannot imagine how we ever have managed without it.
Inconvénients
There is really very little that we don't like about C2CRM. The only thing that comes to mind is the inability to do a mass delete, which can be both good and bad. We may not be able to quickly delete a list of items that we no longer need, but we also cannot quickly delete items that should NOT be deleted!
- Secteur d'activité : Produits chimiques
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
We have a great working relationship with the Clear Team. C2 is core to our business...
Publié le 27/07/2018
Allows us to manage large amounts of technical documents required by our Customers, as well as...
Allows us to manage large amounts of technical documents required by our Customers, as well as track the dissemination of the documents to the Customers and conversations associated with that process.
Avantages
We have spent a considerable amount of time individually tuning the product to fit our business model, and have gotten superior results. Powerful, flexible, and adaptable to the way our company functions.
Inconvénients
No material issues that come immediately to mind. If we come across an issue the C2 Team corrects it in a timely fashion.
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
C2CRM - A True Business Partner
Publié le 22/04/2014
C2CRM has been a reliable Business Partner of mine for over a decade. Their Team truly understands...
C2CRM has been a reliable Business Partner of mine for over a decade. Their Team truly understands my business and has helped me to provide a reliable and customizable solution for my Sales Force and Internal Support Team. C2CRM provides my Remote Sales Team with real time Leads, Customer Issues and much more.
This is our Killer app!
- Secteur d'activité : Machines
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Team is the main reason why we are extremely pleased with our decision.
Publié le 30/07/2018
Avantages
The logic is written in the software to manage our customer base. Team has been extremely helpful to point out the virtues and benefits.
C2CRM - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur C2CRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour C2CRM ?
Types de licences disponibles pour C2CRM :
- À partir de : 37,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise C2CRM ?
Utilisateurs habituels du logiciel C2CRM :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues C2CRM est-il disponible ?
Langues dans lesquelles C2CRM est disponible :
anglais
Q. C2CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par C2CRM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications C2CRM peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par C2CRM.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour C2CRM ?
Ressources d'aide disponibles pour C2CRM :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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