athenaOne

3,8 (848)
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Logiciel d'EHR (dossier médical partagé) destiné aux professionnels de la santé.

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athenaClinicals aide les médecins à prodiguer des soins de haute qualité en organisant leur emploi du temps de soins selon une productivité clinique optimisée ; le logiciel se charge des services administratifs et de qualité pour le médecin afin d'assurer un paiement intégral, tout en faisant suivre toutes les ordonnances de médecins pour traiter l'ensemble du processus, des résultats et des soins de suivi. Les médecins profitent ainsi d'un accès intégré et constant aux bonnes pratiques du plus grand réseau clinique des États-Unis, aux directives du secteur et aux règles de qualité les plus à jour et rigoureuses.


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athenaOne

3,8 (848)
VS.

À partir de

Prix introuvable
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Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

82
60

Intégrations

Intégrations introuvables
Intégrations introuvables

Simplicité d’utilisation

3,8 (848)
4,1 (98)

Rapport qualité-prix

3,5 (848)
3,9 (98)

Service client

3,6 (848)
4,0 (98)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Intergy

4,2
Alternative n° 1 à athenaOne
La plateforme d'EHR (dossiers médicaux partagés) et de gestion de cabinet de Greenway, Intergy, offre une solution...

Amazing Charts

3,6
Alternative n° 2 à athenaOne
Amazing Charts est un système DMP/DME (dossier médical partagé/électronique) qui fournit des solutions informatiques...

Office Practicum

4,2
Alternative n° 3 à athenaOne
Office Practicum est une solution complète de gestion pédiatrique conçue pour aider les cabinets à organiser les DMP...

NextGen Office

4,0
Alternative n° 4 à athenaOne
Obtenez de meilleurs résultats cliniques avec le logiciel de dossier médical partagé/informatisé de NextGen Healthcare....

Avis

Note globale

3,8 /5
(848)
Rapport qualité-prix
3,5/5
Fonctionnalités
3,8/5
Simplicité d'utilisation
3,8/5
Support client
3,6/5

Vous avez déjà athenaOne ?

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5 avis affichés sur 848
Melanie
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Medical clinic emr

Publié le 18/03/2018

Avantages

I loved using Athenaclinicals. It has lots of helpful learning modules to help train staff. Creating reports was a big help as well.

Inconvénients

Clearing claim holds is a challenge because the language is not alwats easy to interpret! Offering learning modules would help.

Mary
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great all around

Publié le 11/10/2023

Overall, my experience has been very positive with Athena.

Overall, my experience has been very positive with Athena.

Avantages

Athena asks for client feedback (often and in different ways) and actually acts on those suggestions. In this way, Athena develops a product that is more useful to the users.

Inconvénients

CSC interactions. Support is not tailored to the sophistication of the user. Often times, we contact support as a last resort after trying various methods to solve the issue. CSC starts at the most basic level of response and then takes additional time to escalate the issue to a higher level of support.

Alternatives envisagées 

NextGen Office et Tebra

Pourquoi choisir athenaOne 

Athena is the best!

Pourquoi passer à athenaOne

Athena had more offerings with a more streamlined user experience.
Meredith
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

year 1 of pure and utter hell

Publié le 26/01/2018

i am so sick of apologizing to patients, looking like i am a moron and staying hours later (...

i am so sick of apologizing to patients, looking like i am a moron and staying hours later ( sometimes 1am compared to previous (functional) ehr where 730pm was the record and i’d occasionally miss the gym before closing...now i have suspended the gym membership). do not get. if you have any standards and clicking boxes does not suffice for your standards, or if you expect reliability and functionality, this ehr will drive you mad!!!

Avantages

it’s search feature was useful ONE TIME compared to our old ehr. ..the training team was nice and appeared competent. appreciate e-prescribing controlled substances WHEN IT actually WORKS AND ACTUALLY GETS THERE AFTER YOU’VE BEEN ALERTED THAT IT HAD!!!!!!!!!

Inconvénients

I am facile in computers and code to some extent. i am picky about my notes but am creative and work around a lot of garbage and always have without as much as a groan and am considered quite agreeable. HOWEVER, the word ATHENA incites rage in me. portal doesn’t work. can’t preload notes until pt checked in. this is bad for new patients in my specialty. when highlighting text, it does not overwrite. you have to press delete and type. finding documents is a frickin scavenger hunt. 5 or 6 clicks before you can even start seeing a pt. viewing labs is torture. viewing med list is torture. documents get redirected capriciously when scanned. one hopes and prays an rx went through when it said it did. we have initiated a boatload of safety concerns to our quality department but get tired of doing it. customer support...god help me. portal does NOT work. can’t dispose of certain things on your dang list until weeks of dedicated manpower exhausted. when things supposedly fixed, they will not tell you what the issue was or how they fixed it AND IT STILL DOESN’T WORK. Feedback on labs from provider ( and pretty much anything) involves an archaeological dig to unearth. reminders for appointments via text cannot be adjusted so for a 15 min earlier arrival ( thus pts get rather upset)...i’ve been told of billing quirks (it was supposed to be our savior or something). communication with other healthcare systems blows as no one else was stupid enough to get this. problem lists are imported from the previous (functional) ehr and translated into things like “rage and unsocialized behavior in an adult” when original dx was something like “anger issue”...leaving some pts in tears before you talk them down...some documents sent to you are never received. so hard to differentiate to a pt the origin of an error. you look like you don’t know jack to a pt when using this ehr saying things like (after several deep breaths)...” if they said they sent it, it’s very possible they did; however i do not see it ...i would recommend that they mail the document to me as if they fax it, it will be hijacked by the system....here is an addressed, stamped envelope for them to send it in...i greatly apologize for the delay this has caused in your treatment.”.

Danielle
Note globale
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

Frustrating experience

Publié le 24/02/2024

Avantages

The actual EMR is well designed and one of the best on the market. The workflows and order sets made use of the EMR very easy to use.

Inconvénients

We liked the Athena EMR. We did not like the Athena One package, the related onboarding process or the corporate policies of Athena. We were told that the onboarding process would be 3 months. During that time we had (unhelpful) weekly meetings with Athena reps.

My staff and myself did the required ,yet excessive, onboarding tasks outside of these meetings. However after 5 months the Athena One build out was still incomplete due to Athena staff's lack of progress. Communications around their delays were met with corporate gaslighting and deflecting. This is a solo provide practice with 1-2 insurance panels. There is no logical reason that the EMR should not have been ready for use after 5 months.

I have used Athena in other settings and it seems that they do a very poor job with submitting claims. Most practice lose money if they re relying on Athena One to submit claims.

Mindy
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Athena EMR

Publié le 29/10/2021

Overall, very good EMR. Great price. Poor support and improvements on hospital platform

Overall, very good EMR. Great price. Poor support and improvements on hospital platform

Avantages

Lots of billing intelligence and assistance.

Inconvénients

They focus heavily on the ambulatory side, and not as much on the hospital side.
Also- long wait times for customer support.

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athenaOne - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur athenaOne.

Types de licences disponibles pour athenaOne :

  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel athenaOne :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles athenaOne est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par athenaOne :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par athenaOne.

Ressources d'aide disponibles pour athenaOne :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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