Ascentis
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Démarrez n'importe où. Ajoutez à tout moment. La plateforme technologique GCH (Gestion du capital humain) et les solutions de gestion du personnel à la carte d'Ascentis sont basées sur une volonté permanente de fournir une expérience client de qualité. Les modules technologiques d'Ascentis fonctionnent indépendamment ou conjointement pour répondre aux besoins de chaque client, où qu'il se trouve dans le parcours de la GCH.
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Ascentis ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Paylocity
Paycom
BambooHR
Avis
Vous avez déjà Ascentis ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Design graphique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
User friendly time coding and clock in/out
Publié le 23/11/2022
Overall this is a super easy performance review, time coding and tracking and PTO interface. I’ve...
Overall this is a super easy performance review, time coding and tracking and PTO interface. I’ve also successfully done training within the platform for HR.
Avantages
I love the one button punch in/out as well as easy time tracking for PTO and my timesheet.
Inconvénients
You may need initial training to use time coding settings/categories. Easy to use once you get the hang of your project codes.
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
If support is important to you, go with Ascentis
Publié le 07/07/2021
Overall, our experience with Ascentis has been positive. We saved a little bit of money, gained...
Overall, our experience with Ascentis has been positive. We saved a little bit of money, gained the support we needed, were able to streamline the close of payroll periods, and can process payroll much quicker.
Avantages
The best part about Ascentis is their support, hands down. It is very rare that we have to wait more than 1 or 2 business days to get an issue resolved or an answer to a question. If it is an urgent matter, they are on it immediately. In addition, we get a dedicated Account Manager that is very responsive and helpful. Even when our account managers have changed, they are always brought up to speed and haven't dropped a ball yet.
Inconvénients
The modules are somewhat segmented. We log into one application for payroll, another application for HR, and another application for timekeeping. They are working toward getting everything centralized and web-based, but they aren't quite there yet.
Pourquoi choisir Ascentis
ADP had virtually zero support, and it was expensive. We would go months without hearing back from anyone at ADP. Our "Account Manager" would sporadically respond to us but never solve any issues. And it was about a billion clicks to get payroll processed.Logiciel antérieur
ADP Workforce NowPourquoi passer à Ascentis
Neither of these companies showed up for the initial meeting that was set up, so we went with the only one that did, Ascentis.- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Not a good product
Publié le 05/05/2022
Not good at all. Implementation was never complete, the system was outdated. The customer service...
Not good at all. Implementation was never complete, the system was outdated. The customer service was non-existent. It was not cost-affordable for the lack of services provided and we had to sign a contract.
Avantages
The only thing that seemed to work with Ascentis was the timekeeping. However, it did not bridge to our payroll system causing us to manually enter any non-productive time into payroll every other week
Inconvénients
The customer service for Ascentis is absolutely non-existent. It was so terrible that I had to send an email to the CEO and other members of the C-Suite to get my issues addressed.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Human Resources Manager
Publié le 13/02/2023
I love it.
I love it.
Avantages
Everything in one location and the security measures to make sure your documentation is safe.
Inconvénients
To be honest nothing really, the user friendly portal is vital.
Alternatives envisagées
RUN Powered by ADPPourquoi passer à Ascentis
ADP could not handle the different levels of employees- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Ascentis solid programming software
Publié le 20/06/2021
outstanding by far.
outstanding by far.
Avantages
Ascentis has been easy to understand in the set-up interaction and backing has been extremely useful with any inquiries we have. This is our first HRIS, and it is so ideal to have all representative data in one area. The framework has been not difficult to make refreshes in.
Inconvénients
The most difficult thing for us is getting Tax questions replied when required as the assessment division isn't however effectively open as they may be in another city, which is a few hour time distinction for us and you need to email them with any inquiries to find a solution.
Pourquoi passer à Ascentis
cost effective and was recommended by employerAscentis - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Ascentis.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Ascentis ?
Types de licences disponibles pour Ascentis :
- À partir de : 0,01 $US
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Ascentis ?
Utilisateurs habituels du logiciel Ascentis :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Ascentis est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Ascentis est disponible :
anglais
Q. Ascentis prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Ascentis :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Ascentis peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Ascentis.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Ascentis ?
Ressources d'aide disponibles pour Ascentis :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Chat
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- Outils de gestion du temps
- Logiciels d'engagement des collaborateurs
- Logiciels onboarding
- Logiciels de gestion des rémunérations
- Logiciels de suivi des notes de frais
- Logiciels de pointage
- Logiciels de gestion de présence des employés
- Logiciels de planning du personnel