
En savoir plus sur Streak
Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.
Images





Streak ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

Streak
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Asana

Salesflare

Freshdesk

HubSpot Marketing Hub

Avis
Vous avez déjà Streak ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Un outil très précieux pour comprendre l'intérêt de votre interlocuteur
Publié le 11/01/2023
Avantages
La simplicité d'installation et la partie data sur des échange 1to1
Inconvénients
Sur les boucles mails ça devient vite compliqué de suivre et de remonter de la data pertinent

- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
CRAM in your Gmail
Publié le 02/02/2018
makes my life easier
makes my life easier
Avantages
Essentially, Streak is a plugin for a browser that superpowers your Gmail. To start out deploying it, just install the plugin, then start your Gmail inbox and you will find it prepared to work. It'll first ask you what you would like to observe in Gmail: traditional CRM leads and discounts, fundraising prospects, storyline leads, potential hires, email support, plus more. Any business process that revolves around email is a perfect fit.
Once you've created the first pipeline, go on and use Gmail as normal, and you will start realizing little Streak extras during your experience. You will likely notice a few email boosting features first. There's a fresh option if you are reading email messages to "snooze" an email, which goes it out of your inbox and then brings it back at the same time you set - if you are a zero inbox fan (like myself) you will love that feature. That is clearly a great way going to inbox no and ensure you get your distractions taken care of, but still be sure to start to see the email by enough time you need to answer it. Then, if you are writing emails, you will see an identical option to program when a contact will be sent--a smart way to write e-mail in advance and also have them get there on time.
Inconvénients
No real drawbacks that I can see. If the mobile app was to be connected to Gmail and it was possible to see the email tracking that would be a nice addition.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Everything for free
Publié le 13/01/2020
We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is...
We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.
Avantages
It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them.
The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.
Inconvénients
It occupies entire Gmail. UI can be a bit better.
Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon.
No other cons so far.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Support INEXISTENT
Publié le 12/11/2020
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...
Avantages
easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy
Inconvénients
Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.
- Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
An excellent CRM for multiple business management from your Gmail inbox
Publié le 30/05/2021
We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it...
We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it becomes to distinguish emails.
Avantages
1. No need to leave your email front-end to manage your customer interactions
2. You can customize stages and pipelines in any way you want - no limitations on pipelines
3. Easy to enter meeting and call notes
4. Easy to select the case box from each email
5. Read receipts for Gmail - Extremely Useful!
Inconvénients
1. Colour-coding to distinguish emails and stages does not work when you have many cases in the same stage/colour.
2. It becomes very slow if you are having many emails tagged
3. It does not load the pipelines quickly and it takes time to refresh
Alternatives envisagées
HubSpot CRMPourquoi passer à Streak
1. Easy to use 2. Gmail open and read receipts!Streak - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Streak.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Streak ?
Types de licences disponibles pour Streak :
- À partir de : 19,00 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Streak ?
Utilisateurs habituels du logiciel Streak :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Streak est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Streak est disponible :
anglais
Q. Streak prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Streak :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Streak peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Streak :
Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Streak ?
Ressources d'aide disponibles pour Streak :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Streak.