En savoir plus sur Streak

Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.


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Streak ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Streak

4,5 (458)
Indisponible dans votre pays
VS.
Le plus évalué

À partir de

19,00 $US
mois
13,49 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

44
226

Intégrations

6
92

Simplicité d’utilisation

4,4 (458)
4,3 (12 035)

Rapport qualité-prix

4,4 (458)
4,4 (12 035)

Service client

4,3 (458)
4,3 (12 035)

Alternatives

Asana

4,5
Alternative n° 1 à Streak
Asana, l’une des principales plateformes de gestion du travail, simplifie et centralise la collaboration interéquipes...

Salesflare

4,7
Alternative n° 2 à Streak
Salesflare est un outil intelligent de CRM (Customer Relationship Management) pour les petites et moyennes entreprises...

Freshdesk

4,5
Alternative n° 3 à Streak
Freshdesk est un logiciel de service client omnicanal dans le cloud adressé aux entreprises de toutes envergures qui...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 4 à Streak
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

Avis

Note globale

4,5 /5
(458)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Streak ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 458
François
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Un outil très précieux pour comprendre l'intérêt de votre interlocuteur

Publié le 11/01/2023

Avantages

La simplicité d'installation et la partie data sur des échange 1to1

Inconvénients

Sur les boucles mails ça devient vite compliqué de suivre et de remonter de la data pertinent

Avishai
Note globale
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

CRAM in your Gmail

Publié le 02/02/2018

makes my life easier

makes my life easier

Avantages

Essentially, Streak is a plugin for a browser that superpowers your Gmail. To start out deploying it, just install the plugin, then start your Gmail inbox and you will find it prepared to work. It'll first ask you what you would like to observe in Gmail: traditional CRM leads and discounts, fundraising prospects, storyline leads, potential hires, email support, plus more. Any business process that revolves around email is a perfect fit.
Once you've created the first pipeline, go on and use Gmail as normal, and you will start realizing little Streak extras during your experience. You will likely notice a few email boosting features first. There's a fresh option if you are reading email messages to "snooze" an email, which goes it out of your inbox and then brings it back at the same time you set - if you are a zero inbox fan (like myself) you will love that feature. That is clearly a great way going to inbox no and ensure you get your distractions taken care of, but still be sure to start to see the email by enough time you need to answer it. Then, if you are writing emails, you will see an identical option to program when a contact will be sent--a smart way to write e-mail in advance and also have them get there on time.

Inconvénients

No real drawbacks that I can see. If the mobile app was to be connected to Gmail and it was possible to see the email tracking that would be a nice addition.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Everything for free

Publié le 13/01/2020

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is...

We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.

Avantages

It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them.
The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.

Inconvénients

It occupies entire Gmail. UI can be a bit better.
Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon.
No other cons so far.

Aldo
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Support INEXISTENT

Publié le 12/11/2020

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Avantages

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Inconvénients

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

An excellent CRM for multiple business management from your Gmail inbox

Publié le 30/05/2021

We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it...

We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it becomes to distinguish emails.

Avantages

1. No need to leave your email front-end to manage your customer interactions
2. You can customize stages and pipelines in any way you want - no limitations on pipelines
3. Easy to enter meeting and call notes
4. Easy to select the case box from each email
5. Read receipts for Gmail - Extremely Useful!

Inconvénients

1. Colour-coding to distinguish emails and stages does not work when you have many cases in the same stage/colour.
2. It becomes very slow if you are having many emails tagged
3. It does not load the pipelines quickly and it takes time to refresh

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à Streak

1. Easy to use 2. Gmail open and read receipts!
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Streak - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Streak.

Types de licences disponibles pour Streak :

  • À partir de : 19,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Streak :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Streak est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Streak :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Streak :

Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Streak :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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