Rydoo

4,4 (193)
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Plateforme de gestion des notes de frais.

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Xpenditure est une plateforme mobile et basée sur le web qui transforme le processus obsolète de reporting des dépenses en un flux automatisé et en temps réel. Grâce à la technologie, on s'assure que les employés qui voyagent gèrent leurs notes de frais de la manière la plus rapide et la plus douce possible. Les employés peuvent prendre une photo de leur reçu à l'aide de leur application mobile et gérer leurs dépenses en temps réel. Une fois envoyées, les notes de frais sont transmises à l'approbateur de leur entreprise. Les approbateurs peuvent approuver, rejeter et gérer les notes de frais pendant leurs déplacements dans l'application mobile, ce qui facilite considérablement le processus de remboursement. L'application s'intègre en toute transparence aux principaux progiciels de comptabilité et d'ERP, y compris SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Netsuite, Xero, Quickbooks et Sage.

Des milliers d'entreprises, dont Deloitte, Pernod Ricard et Henkel, utilisent Xpenditure pour réduire considérablement le temps passé et les coûts. Xpenditure, dont le siège est en Belgique, a des bureaux à Amsterdam, Londres, New York et São Paulo, et des clients dans 62 pays.


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Rydoo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Rydoo

4,4 (193)
VS.
Le plus évalué

À partir de

10,00 €
mois
20,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

49
73

Intégrations

17
23

Simplicité d’utilisation

4,3 (193)
4,4 (1 084)

Rapport qualité-prix

4,4 (193)
4,2 (1 084)

Service client

4,4 (193)
4,0 (1 084)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Expensify

4,4
Alternative n° 1 à Rydoo
Suivez facilement vos reçus et gérez vos notes de frais à tout moment avec Expensify. Il suffit de prendre une photo de...

Spendesk

4,8
Alternative n° 2 à Rydoo
Spendesk est une solution de gestion des dépenses tout-en-un qui automatise les rapports de notes de frais manuels et...

SAP Concur

4,3
Alternative n° 3 à Rydoo
Concur va au-delà de l'automatisation en proposant une solution de gestion des dépenses entièrement connectée qui...

CakeHR

4,5
Alternative n° 4 à Rydoo
Sage HR (anciennement CakeHR) est une solution cloud de gestion des RH et du personnel qui rationalise et automatise...

Avis

Note globale

4,4 /5
(193)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà Rydoo ?

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5 avis affichés sur 193
Julien
Julien
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Logiciel globalement simple d'utilisation

Publié le 11/12/2022

Expérience globalement très bonne

Expérience globalement très bonne

Avantages

Le logiciel est simple d'utilisation, la connexion rapide, l'interface claire, la marche à suivre aussi

Inconvénients

Il existe au moins un bug sur ordinateur avec des reçus qui ne s'envoient pas au moment de rédiger une note de frais.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

"great software to keep track of your expenses"

Publié le 04/04/2019

Avantages

It is a great app to keep record of your expenses and all your transactions. as all the calculations are solved my software, any probability of mistake is eliminated. I would recommend this software without a second thought. I loved its application version.

Inconvénients

sometimes the modifications done on app does not synchronize to desktop. also sometimes it becomes sluggish. Overall it is a great software.

Phillip
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great expense software, I'd recommend in a heartbeat!

Publié le 29/07/2016

I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using...

I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using before didn't have great customer support and a few times the site was down, which was not good. When I first looked at Xpenditure It took me a while to set it up the way I was used to but the customer support during this process was excellent. Any questions I had, while I was checking them out and hadn't paid a dime, they treated me as if I was already a client of theirs. They held my hand through the process and it's worked out great. After everything was setup, I've had minor issues which again, the customer support helped me through.

Avantages

Customer support is excellent. I like how it integrates with your banking account, if you choose to link them, which helps in not having to type in different expenses. I REALLY LIKE, if you have recurring expenses every month, there's a check box (recurring expense) that you can check, and on the day of the month that expense is due, everything is already setup for you in a todo list and you can just add your receipt. I also travel overseas for business and I love that if I purchase something overseas from any country, you don't have to worry about the conversion rates, etc. All you do is put in the price of your purchase in the currency box, there's a dropdown menu for countries around the world. Let's say you're in Europe, you pull up their currency and it will automatically change the currency into American Dollars for your expense reports. (Great feature). If you're like me I like to take a few minutes a day to take care of my expenses, so that they don't pile up, so with the mobile app when you're out and about you can add your expenses, or take a few minutes when you're in front of your computer. You can add your receipts from your computer, webcam, or send receipts via email and your information will be in it's proper places. You can also track mileage, track time and create a trip and have an expense report for a specific trip as well. All great features.

Inconvénients

Sometimes the mobile app doesn't get all of the information and then I'll go on the computer to adjust the information.

Jeanette
Jeanette
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Was ok, but got worse

Publié le 18/07/2019

Avantages

We used Rydoo, when it was Zenefits. It was mediocre then, but when it changed it's name to Rydoo, it became more complicated and less accurate we had to leave it and go to another program.

Inconvénients

It was difficult to operate for both the staff and the administration.

Réponse de Rydoo

Hey Jeanette,

Thank you for submitting your review about Rydoo. We're sorry to hear about your experience. As an evolving company, we are constantly working on bettering our system to create the best possible user experience for our clients. We have taken your review into consideration and have forwarded it to the the respective department.

It should be noted that Rydoo has never been affiliated with Zenefits. Previously, our name was Xpenditure and we merged with iAlbatros to form the Rydoo of today :)

Again, thank you for your submission. Have a fantastic day!

Kind regards,
The Rydoo Team

Spela
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Completely indispensable app for expenses

Publié le 06/08/2016

its a lovely and great tool for organising expenses. I cant imagine going back to whatever i was...

its a lovely and great tool for organising expenses. I cant imagine going back to whatever i was doing before.

Avantages

It is a great tool for expenses. Its easy to use and nice design. All features work perfectly - the receipt reader, all the possibilities offered to tailor it to your wishes and demands.

Inconvénients

This is not a "Cons" message, but perhaps a message for Xpenditure: I would like to be able to manage more things with my admin account - like changing receipts, cropping, and also be able to choose among QuickBooks clients and Classes what is shown and what not - we do not use all Projects or Clients for expenses and they just make a mess. Otherwise, I would change only the functionality of trips - we have people travel from all over the world on the same trip and its impossible to track it if all of them have to create their own, although the same trip. What I did to solve this problem is, I used Custom fields and there is a great option of linking a value to a Project. Value is a trip and it is linked to a Project. When you choose a project while entering a receipt, the trips filter immediately to show only the ones, linked to this project. It's almost perfect. So now all employees that travel choose that and I can filter the totals. I don't understand why can't you just take this option and put on trips. The unfortunate thing is that we now (for this reason) don't use "Trips" option at all, although it has all these great fields.

Réponse de Rydoo

Hi Spela,

Thank you for your valuable feedback. We're aware of the issues you correctly pointed out and wanted to let you know that we are constantly improving our product and eliminating these small handicaps.

And in the meantime our customer support team is happy to guide you through the 'trip feature' ;)

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Rydoo - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Rydoo.

Types de licences disponibles pour Rydoo :

  • À partir de : 10,00 €/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Rydoo :

201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Rydoo est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français, italien, néerlandais, portugais

Appareils pris en charge par Rydoo :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Rydoo :

BambooHR, Debitoor, Dropbox Business, Egencia, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Oversight’s AI-Powered Platform, Personio, QuickBooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, TravelPerk, Workday HCM, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Rydoo :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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