Yonyx

Guides interactifs pour le service client pilotés par l'arbre de décision

4,8 /5 (100 avis) Donnez votre avis !

Yonyx - Présentation

Description du logiciel Yonyx

PROBLÈME :
votre support client de niveau 1 se compose de problèmes en grande partie répétitifs, mais malgré une formation et un investissement constants dans le développement de milliers d'articles de base de connaissances, vous trouvez qu'il est difficile de fournir un service cohérent avec une bonne notation CSAT dans votre budget !

Vous avez publié toutes sortes d'informations à partir de votre portail pour le libre-service client, mais l'utilisation est très faible. Les clients se plaignent qu'ils ont du mal à trouver le bon article et s'ils en trouvent un, ils rechignent à le parcourir, car ils doivent survoler de nombreuses autres sections qui ne les intéressent pas !

Y a-t-il un meilleur moyen ?

SOLUTION :
Yonyx fournit une solution à ce problème en permettant aux organisations de créer des guides interactifs sous la forme de diagrammes de flux multimédia. Contrairement aux scripts d'appel traditionnels utilisés dans les centres d'appels, les Yonyx Interactive Guides (guides interactifs) fournissent véritablement une aide à la navigation aux agents, car ils aident les clients le long des voies de résolution connues.

Lorsqu'ils sont utilisés pour l'utilisation interne par l'organisation, les agents voient une amélioration de 15 % de leur productivité, car ils n'ont plus à chercher parmi des milliers d'articles pour aider les clients ou de convertir des articles linéaires en conversation avec les clients. À la fin de chaque incident, ils peuvent générer une transcription de leur interaction client en un clic et économiser de précieuses minutes de documentation à chaque appel.

Les clients adorent passer par les Yonyx Interactive Guides, car ils voient les informations qui leur sont présentées de façon incrémentielle. En raison de la nature interactive de ces guides et au riche contenu multimédia que chaque étape peut contenir, l'information est toujours pertinente pour les clients et facile à suivre. Les organisations voient une augmentation substantielle de l'utilisation du self-service à la clientèle quand ils déploient Yonyx Interactive Guides !

Pour en savoir plus, veuillez visiter http://corp.yonyx.com

Yonyx - Présentation

Prix

À partir de
100,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Yonyx - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine, Inde, Allemagne
Langues
allemand, anglais, arabe, coréen, danois et 15 autres, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, portugais, russe, suédois, thaï

Médias

Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees
YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow
Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices
Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide.
SimpleSolutionTree
Capture d'écran pour Yonyx : Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees Capture d'écran pour Yonyx : YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow Capture d'écran pour Yonyx : Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices Capture d'écran pour Yonyx : Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide. Capture d'écran pour Yonyx : SimpleSolutionTree

Yonyx - Avis

Note globale
4,8
/
5
Excellent
79

Très bien
20

Moyen
1

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,7
Simplicité d'utilisation
4,8
Support client
4,8
99% des utilisateurs recommandent cette application
Wes B.

Providing Self-Service to our Dealer Network

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.


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Eric M.

As a software developer

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these APIs and the platform in general. The user interface for designing decisions trees is extremely easy to use and teach to others. The API documentation is very good too, I have worked with many companies that charge even more for their software integrations, but have terrible documentation or support when it comes to implementation. So far with Yonyx, everything has worked as we expected it to, and the resources provided to integrate from start to finish are very complete and easy to work through. I would definitely recommend to others looking for some sort of decision tree solution, with support for completely custom integrations.


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Jamie T.

Yonyx review

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.


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Ken V.

Unbeatable Employee Guidance

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our help desk agents and field technicians as they work to restore connectivity and service to our customers. Their product and team are the best.


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Brooklyn O.

Multipurpose Tool

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.


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Wes B.
Secteur d'activité: Machines
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Providing Self-Service to our Dealer Network

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 13/09/2016
Provenance de l'avis : GetApp

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Avantages

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Inconvénients

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Eric M.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
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As a software developer

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 19/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these APIs and the platform in general. The user interface for designing decisions trees is extremely easy to use and teach to others. The API documentation is very good too, I have worked with many companies that charge even more for their software integrations, but have terrible documentation or support when it comes to implementation. So far with Yonyx, everything has worked as we expected it to, and the resources provided to integrate from start to finish are very complete and easy to work through. I would definitely recommend to others looking for some sort of decision tree solution, with support for completely custom integrations.

Avantages

Great API Documentation
Very Easy To Use
Very Easy To Train on
Great Functionality

Inconvénients

The online dashboard
Some of the training videos could use some refinement

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Jamie T.
Secteur d'activité: Services aux consommateurs
Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
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Yonyx review

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 27/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Avantages

For the most part, this software is an invaluable tool. There are consistent errors but familiarization with the product helps to make those errors less of a problem. I use Yonyx daily for up to 150 calls a day and its the best system I've used.

Inconvénients

I would like to be able to submit requests about specific scripting and be able to make slight edit requests as simply as touching a button and submitting the change for a request.

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Réponse de Yonyx

Dear Jamie

Thank you for your review below. An option to provide feedback to Authors does appear below every step in every path of the script. Perhaps you may not have noticed it?

Once again, we thank you for your valuable feedback & appreciate you taking the time to share it with us!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Ken V.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Unbeatable Employee Guidance

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 08/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our help desk agents and field technicians as they work to restore connectivity and service to our customers. Their product and team are the best.

Avantages

I love Yonyx overall. Their team is what I like the most. They are very helpful and receptive. Very capable people and knowledgeable.

Inconvénients

The new navigation was a bit of a challenge for me, however getting used to the new interface it is no longer a problem. I feel it will be a benefit to everyone.

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Réponse de Yonyx

Dear Ken

Thank you for your feedback! We appreciate your support.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Brooklyn O.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Multipurpose Tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 08/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.

Avantages

The versatility of this software is one of the most appealing features, as well as it's ease of use.

Inconvénients

Once in a blue moon we might experience connection issues within Yonyx where you can get a frozen screen. This is usually fixed by closing and reopening.

Traduire en français

Réponse de Yonyx

Dear Brooklyn

Thank you for your feedback. We really appreciate your support!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,1/10
Basé sur 100 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Yonyx - Prix

Yonyx - Prix

À partir de
100,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,7/5
Basé sur 100 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Yonyx - Fonctionnalités

Yonyx - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,7/5
Basé sur 100 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Yonyx - FAQ

Yonyx - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Yonyx.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Yonyx ?

Types de licences disponibles pour Yonyx :

À partir de: 100,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Yonyx ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Yonyx.

Q. Qui utilise Yonyx ?

Utilisateurs habituels du logiciel Yonyx :

PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Yonyx est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Yonyx est disponible :

allemand, anglais, arabe, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, portugais, russe, suédois, thaï

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Yonyx ?

Types de licences disponibles pour Yonyx:

Abonnement

Q. Yonyx prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Yonyx.

Q. Avec quelles applications Yonyx peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Yonyx :

Freshdesk, NetSuite, Oracle RightNow Contact Center Experience, Oracle Service Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk, Zendesk

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Yonyx ?

Ressources d'aide disponibles pour Yonyx :

Support téléphonique