En savoir plus sur Act!

Le CRM (Customer Relationship Management) et l'e-marketing réunis ensemble : Act! fournit aux utilisateurs tout ce dont ils ont besoin pour commercialiser comme un pro, transformer les leads en ventes et gagner des fans époustouflants à vie. Act! est un pionnier sur le marché des logiciels métiers de petite à moyenne envergure depuis plus de 30 ans et offre actuellement de nombreuses fonctionnalités, une flexibilité inégalée et un rapport qualité-prix exceptionnel qui s'adapte idéalement à chaque client.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Act!

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Act!

Images

Act! Logiciel - 1
Act! Logiciel - 2
Act! Logiciel - 3
Act! Logiciel - 4
Act! Logiciel - 5
Act! Logiciel - 6
Act! Logiciel - 7
Act! Logiciel - 8
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Act! : 55

  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des ventes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CTA personnalisables
  • Calendrier de marketing
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Contacts partagés
  • Contenu dynamique
  • Devis
  • Distribution de leads
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Marketing social
  • Outils de prospection
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Pour iPad
  • Pour les start-ups
  • Projections
  • Prévision
  • Qualification de leads
  • Rapports et analyses
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Répondeurs automatiques
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tests A/B
  • Tests multivariés
  • Traitement des lots
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à Act!
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

EngageBay

4,6
Alternative n° 2 à Act!
EngageBay est un logiciel tout-en-un de marketing, de vente et d'automatisation des services qui automatise les ventes...

Gold-Vision CRM

4,6
Alternative n° 3 à Act!
Gold-Vision est une suite complète d'outils CRM hautement configurables : gestion de projets, automatisation des...

Saphyte

4,9
Alternative n° 4 à Act!
Saphyte is a salesforce automation software designed to help small and medium businesses connect service and support...

Avis

Note globale

3,7 /5
(653)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
3,7/5
Simplicité d'utilisation
3,7/5
Support client
3,3/5

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Afficher 5 avis sur 653
Thomas O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Publié le 07/05/2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Avantages

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Inconvénients

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Tammy W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Assurance
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

ACT! for Insurance/Financial Advisors

Publié le 14/10/2020

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are...

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are beneficial and improve the overall use of the software. It has probably just as many features as other customer relations management programs but cost is substantially less. Very happy with my selection.

Avantages

The Act! for Advisors software has been modified to meet the requirements of a financial advisor which includes being able to input information regarding insurance contracts. The new Marketing Automation is an great way to send out Newsletters, etc.

Inconvénients

They have lots of online resources/video's to learn the Marketing Automation. You can also speak to customer service but they recently cut their remote access where you can have customer service work on your computer to help answer/show you how to do things with the marketing automation.

Alternatives envisagées 

Pardot

Pourquoi choisir Act! 

Salesforce was cost prohibitive.

Logiciel antérieur 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Act!

Cost while not sacrificing the overall features.
Vincent M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

ACT CRM, Great Starter CRM.

Publié le 15/09/2021

For many years that I did use act I really enjoyed it was a great tool getting used to working with...

For many years that I did use act I really enjoyed it was a great tool getting used to working with it was very easy for me. we did a lot of customization to the dashboard added some imagery additional fields it was really awesome. We didn't get to the point to using their marketing campaign products but the email templates were really awesome really awesome

Avantages

I really liked the contact management history management email integration and tracking grouping of contacts opportunity groups add opportunity ratings.

Inconvénients

Act is a really great entry level CRM it has some functionality's third party capabilities other products you can purchase from the store but it just doesn't have what it takes to get you over the hill when you get a little bit larger

Wayne D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Long time ACT! user, especially happy with V23

Publié le 30/06/2021

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and...

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and discovery of additional functionality is fun as well as useful.
Many useful/fun feature surprises to be discovered with HELP and excellent videos to get there

Avantages

Not easy to learn, but getting much easier. But very powerful for those who would take the time to become familiar with its muscle.
It is apparent to me that Swiftpage folks are remarkably skilled and motivated to make ACT! an (THE) industry leader.
Significantly greater reliability and freedom from issues.
I have seen wonderful improvements in marketing automation with V23
Current functionality of marketing automation was beyond my imagination
Technical assistance is quick and has become absolutely first class. I rate a solid 10

Inconvénients

Steep learning curve, but learning the system is greatly eased recently with new videos that are easy to follow and with a narrative voice that is especially understandable
Technical help is not available on weekends and after hours.

Paul B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER

Publié le 31/10/2019

We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...

We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Avantages

I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Inconvénients

There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

Alternatives envisagées 

GoldMine Premium Edition et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Act!

Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business
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Act! - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Act!.

Types de licences disponibles pour Act! :

  • À partir de: 31,00 €/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Act! :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles Act! est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Act! :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Act! :

Dropbox Business, Facebook for Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, iCloud

Ressources d'aide disponibles pour Act! :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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