En savoir plus sur Act!

Le CRM (Customer Relationship Management) et l'e-marketing réunis ensemble : Act! fournit aux utilisateurs tout ce dont ils ont besoin pour commercialiser comme un pro, transformer les leads en ventes et gagner des fans époustouflants à vie. Act! est un pionnier sur le marché des logiciels métiers de petite à moyenne envergure depuis plus de 30 ans et offre actuellement de nombreuses fonctionnalités, une flexibilité inégalée et un rapport qualité-prix exceptionnel qui s'adapte idéalement à chaque client.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Act!

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Act!

Images

Act! Logiciel - 1
Act! Logiciel - 2
Act! Logiciel - 3
Act! Logiciel - 4
Act! Logiciel - 5
Act! Logiciel - 6
Act! Logiciel - 7
Act! Logiciel - 8
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Act! : 57

  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des ventes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque d'images
  • CTA personnalisables
  • Calendrier de marketing
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Conformité CAN SPAM
  • Contacts partagés
  • Contenu dynamique
  • Devis
  • Distribution de leads
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Marketing social
  • Monitoring
  • Outils de prospection
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Prévision
  • Qualification de leads
  • Rapports et analyses
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Répondeurs automatiques
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tests A/B
  • Tests multivariés
  • Traitement des lots
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à Act!
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

EngageBay

4,6
Alternative n° 2 à Act!
EngageBay est un logiciel tout-en-un de marketing, de vente et d'automatisation des services qui automatise les ventes...

User.com

4,7
Alternative n° 3 à Act!
User.com est une plateforme de marketing automation visant à stimuler l'engagement et à augmenter le taux de conversion...

Keap

4,1
Alternative n° 4 à Act!
Optez pour un logiciel de vente et de marketing tout-en-un conçu pour les entrepreneurs, les start-up et les grandes...

Avis

Note globale

3,7 /5
(650)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
3,7/5
Simplicité d'utilisation
3,7/5
Support client
3,3/5

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Van mclean R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

ACT! for NGOs

Publié le 22/04/2021

I generally find ACT! basic but easy to use. You find there what you need - particularly the...

I generally find ACT! basic but easy to use. You find there what you need - particularly the database management.

Avantages

I have pioneered the purchase of ACT! in my company. Back then, It offers a perpetual license per user which is great as you don't subject yourself to a monthly or annual subscription. I love the fact that ACT! marketing can be customised and very rare that it falls under the promotions tab of the email recipient.

Inconvénients

ACT! can only be linked to a certain version of Outlook which i find not helpful. Not all the licenses we purchased were maximise as they find ACT! a work duplicate particularly on the finance side since only selected accounting software can be integrated in the ACT! system.

Bud M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

22 year plus customer Sage / Act

Publié le 16/04/2017

Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am...

Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Avantages

I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Inconvénients

Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

Wayne D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Long time ACT! user, especially happy with V23

Publié le 30/06/2021

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and...

Greatly improved and confidence-inspiring in V23.
Minimal frustration
ACT! is feature-rich, and discovery of additional functionality is fun as well as useful.
Many useful/fun feature surprises to be discovered with HELP and excellent videos to get there

Avantages

Not easy to learn, but getting much easier. But very powerful for those who would take the time to become familiar with its muscle.
It is apparent to me that Swiftpage folks are remarkably skilled and motivated to make ACT! an (THE) industry leader.
Significantly greater reliability and freedom from issues.
I have seen wonderful improvements in marketing automation with V23
Current functionality of marketing automation was beyond my imagination
Technical assistance is quick and has become absolutely first class. I rate a solid 10

Inconvénients

Steep learning curve, but learning the system is greatly eased recently with new videos that are easy to follow and with a narrative voice that is especially understandable
Technical help is not available on weekends and after hours.

Tammy W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Assurance
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

ACT! for Insurance/Financial Advisors

Publié le 14/10/2020

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are...

I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are beneficial and improve the overall use of the software. It has probably just as many features as other customer relations management programs but cost is substantially less. Very happy with my selection.

Avantages

The Act! for Advisors software has been modified to meet the requirements of a financial advisor which includes being able to input information regarding insurance contracts. The new Marketing Automation is an great way to send out Newsletters, etc.

Inconvénients

They have lots of online resources/video's to learn the Marketing Automation. You can also speak to customer service but they recently cut their remote access where you can have customer service work on your computer to help answer/show you how to do things with the marketing automation.

Thomas O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Publié le 07/05/2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Avantages

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Inconvénients

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

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Act! - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Act!.

Types de licences disponibles pour Act! :

  • À partir de: 31,00 €/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Act! :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles Act! est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Act! :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Act! :

Dropbox Business, Facebook, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, iCloud

Ressources d'aide disponibles pour Act! :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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