Act!

Act!

CRM & Marketing Automation together as one.

4/5 (12 avis)

Act! - Présentation

Description du logiciel Act!

CRM and Marketing Automation together as one – Act! provides users with everything they need to market like a pro, turn leads into sales, and win raving fans for life. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized business software market and today offers the rich functionality, unparalleled flexibility, and exceptional value that enables a perfect fit for every customer.

Act! - Présentation

Prix

À partir de
8,00 £GB/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month


Act! - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Europe, États-Unis
Langues
anglais, français, allemand

Captures d'écran

Capture d'écran pour Act! :
Capture d'écran pour Act! : Capture d'écran pour Act! : Welcome page Capture d'écran pour Act! : Opportunity list view with additional KPIs Capture d'écran pour Act! : Powerful Marketing Automation - Real-time Results Capture d'écran pour Act! : Act! Marketing Automation - Comprehensive Campaign Management Capture d'écran pour Act! : Pipeline Management View with Additional KPIs Capture d'écran pour Act! : Act! Marketing Automation Template Editor Capture d'écran pour Act! : Act! Marketing Automation - Visual Workflow Designer Capture d'écran pour Act! : Actionable Business Insights

Act! - Avis

Note globale
4
/
5 12 avis
Excellent
5

Très bien
4

Moyen
1

Médiocre
2

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
3.9
Fonctionnalités
4.3
Simplicité d'utilisation
4.3
Support client
3.9
75% des utilisateurs recommandent cette application
Peter B.

ACT! has served us well for more than twelve years.


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Thomas S.

Contact info mainstay


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Utilisateur vérifié

It a good tool


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Sheridan C.

Sales management

E-marketing, contact management, database, project management.

Just the job, and very fast. Ideal for a small team of sales people working on a multitude of varied projects, rather than one detailed project.


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Brett R.

Started using ACT! again for personal use


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Peter B.
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ACT! has served us well for more than twelve years.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 27/02/2017
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

ACT! is my client record system of choice. We've been using ACT! for at least twelve years. I find it is an easy way to track client details and history. Data entry is simple. I particularly like the fast Search function. Keyboard shortcuts make the application even easier to use.

I have tested other CRMs. ACT! has always ranked top of the list for me. ACT!'s annual updates have always improved the product. Customer support has improved year by year too.

Inconvénients

The Outlook interface is good but the synchronising facility could be better. Sometimes we experience hang-ups when synchronising selected lists between ACT! and Outlook.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Thomas S.
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Contact info mainstay

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 26/06/2017
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

With only minor exceptions, Act! has presented and behaved in the same way for years. Given that I have relied heavily on Act since about 1992, that is some track record, especially for software. In my experience it is;
Extremely powerful
Very user friendly (minimises costs of staff training, increases productivity and compliance)
Very reliable
Essential

Inconvénients

It can be resource hungry so good networks and reasonable computing power needed
There can occasionally be niggles with the MS Outlook interface (though how much this is to do with Microsoft fiddling with interface parameters etc I can't say)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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It a good tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/04/2018
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

There are numerous features/fields, analytics, and customization within Act!. Overall it's been a great tool for us over the 6+ years that I've worked with it.

Inconvénients

You can almost get lost in all of the capabilities. I only use a portion of its functionality and features.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Sheridan C.
Traduire avec Google Translate

Sales management

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 18/01/2017
Provenance de l'avis : GetApp

E-marketing, contact management, database, project management.

Just the job, and very fast. Ideal for a small team of sales people working on a multitude of varied projects, rather than one detailed project.

Avantages

It works, what more can I say.

Inconvénients

An absolute pig to install on a domain server!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Brett R.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Started using ACT! again for personal use

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 15/03/2018
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

I used an old version of ACT! a while ago, it was very basic but did the job, new CRM's have came out since, but I think ACT! is still a great revised piece of software with enough settings for most users.

Inconvénients

Although it has been around for years, it is still missing some of the cloud components, but the company has done a good job to keep it updated and relevant.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 4.0/10

Recommandation utilisateur
7.6/10
Basé sur 12 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Act! - Prix

Act! - Prix

À partir de
8,00 £GB/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

Act! 365 : £ 8 / user / month
Act! CRM only : £ 28 / user / month
Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

Rapport qualité-prix
3.9/5
Basé sur 12 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Act! - Fonctionnalités

Act! - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.3/5
Basé sur 12 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

Plus d'informations sur Act!

Plus d'informations sur Act!

Act! - Principales fonctionnalités

  • Opportunity management

Avantages

  • Rich Customer Management: Keep rich customer details, emails, documents, notes, history, activities, and more in one easy to find place—Act!—for a complete view of relationships across your team

  • Organisation : Act! keeps all your contact & customer details (history, notes, etc.) accessible at the same place to easily organise, prioritise and follow-up on prospection and sales activities.

  • Mobile app: Act! Companion, a mobile CRM app for iPhone®, iPad®, and Android™, keeps you connected to key Act! details from wherever you work

  • Powerful Marketing Automation: Optimize all the ways you and your team communicate with prospects and customers to maximize engagement and drive business growth with Act! Marketing Automation.

  • Dynamic Sales Pipeline Management: Manage opportunities using a simple, out-of the-box sales process or one configured to fit your company’s sales methodology. See a complete, visual representation of your sales pipeline to project revenue, adjust strategy, and quickly focus efforts.

  • Actionable Business Insights: See dynamic, visual snapshots of real-time metrics with interactive, graphical Act! Insight dashboards covering individual, team, and business performance. Monitor sales, marketing, and business health KPIs for smarter decision-making.

  • Custom tables: Unlock the full potential of Act! with Custom Tables! Manage detailed, industry-specific data like insurance policies, service contracts, mortgages, or projects with ease.

  • Popular Apps & Integrations: Connect with Microsoft® Outlook®, Slack™, QuickBooks® Online, Shopify, and hundreds of additional apps that extend the power and reach of Act! with Act! Connect. Get started with a few simple steps, then watch as Act! Connect automatically moves info between Act! and the apps of your choice.

  • Act! - FAQ

    Act! - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Act!.

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Act! ?

    Types de licences disponibles pour Act! :

    À partir de: 8,00 £GB/mois

    Type de licence: Abonnement

    Essai gratuit: Disponible

    Act! 365 : £ 8 / user / month Act! CRM only : £ 28 / user / month Act! Growth Suite : £ 59 / user / month

    Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Act! ?

    Fonctionnalités du logiciel Act! :

    • Opportunity management

    Q. Qui utilise Act! ?

    Utilisateurs habituels du logiciel Act! :

    Entreprises de taille moyenne, PME

    Q. Dans quelles langues Act! est-il disponible ?

    Langues dans lesquelles Act! est disponible :

    anglais, français, allemand

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Act! ?

    Types de licences disponibles pour Act!:

    Abonnement

    Q. Act! prend-il en charge les appareils mobiles ?

    Appareils pris en charge par Act! :

    Android, iPhone, iPad

    Q. Avec quelles applications Act! peut-il s'intégrer ?

    Applications s'intégrant à Act! :

    8x8 Virtual Office, Campaign Monitor, CloudCall, Constant Contact, Evolve IP Phone System, HomeTrak, Mailjet, SalesNexus, Social Campaigns, SpitFire

    Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Act! ?

    Ressources d'aide disponibles pour Act! :

    FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo