
En savoir plus sur Act!
Act! Premium est la solution idéale pour les petites et moyennes entreprises qui veulent améliorer leur communication, augmenter leurs ventes et fidéliser leurs clients sur le long terme. Une grande flexibilité et de nombreux choix et options font d’Act! Premium un système capable de s'adapter à n’importe quel modèle commercial. Personnalisez l’interface pour adapter le déploiement et l'accès en fonction de votre méthodologie d’entreprise, des processus approuvés de votre secteur d'activité ou simplement de vos propres préférences. Avec Act! Premium, les possibilités sont illimitées.
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Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Allemagne, France, Royaume-Uni, États-Unis
Langues
allemand, anglais, français
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Act! : 103
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- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Love the ease of use for both entering data and retrieving info
Publié le 07/05/2018
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.
Avantages
The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.
Inconvénients
I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.
- Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER
Publié le 31/10/2019
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom
Avantages
I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing
Inconvénients
There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.
Pourquoi passer à Act!
Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
ACT was the best back in the day
Publié le 25/03/2022
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being...
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being updated as quickly as the rest of the internet.
Avantages
I loved ACT when I used to use it. It was by far the best CRM at the time.
Inconvénients
Last time I used ACT and granted it was many years ago, it wasn't cloud based. At one point my computer crashed and I lost my entire ACT database that hadn't been backed up in the last few weeks. I was devastated and decided I had to switch to something that was in the cloud.
Réponse de Act!
Hi Rick, Thank you for your review and feedback! We love hearing from our customers and hope you'll check out our Act! cloud platform at https://act.com/customizable-crm-and-marketing-automation/.
Kind regards,
The Act! Team
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
ACT as a Company Directory and Internal Records Source
Publié le 12/04/2022
Avantages
ACT is limited in what you are able to accomplish which could be a good thing. The limit in feature availability makes it more seamless to use the features that are at the forefront of the application. The bare minimum is that I can access employee and client records and I can't complain on that front since ACT does provide those details.
Inconvénients
On the flip side, the limited features and functionality makes it difficult to access any advanced features. The site glitches make the application quite cumbersome. Also, different company entities require entirely new logins which is an issue I never anticipated. If the option to log in to multiple sites within the same company were to become available, I'd be far more likely to recommend this to new prospective clients. The glitches only serve to make this transition more clumsy.
- Secteur d'activité : Impression
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Needs to catch up
Publié le 09/02/2022
Avantages
Nice interface with easy-to-use features. Solid CRM
Inconvénients
Not enough integration with other products for growth
Act! - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Act!.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Act! ?
Types de licences disponibles pour Act! :
- À partir de : 15,00 €/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Act! ?
Utilisateurs habituels du logiciel Act! :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
Q. Dans quelles langues Act! est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Act! est disponible :
allemand, anglais, français
Q. Act! prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Act! :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Act! peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Act! :
Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Act! ?
Ressources d'aide disponibles pour Act! :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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