Comm100 Live Chat

Conversations réelles en temps réel.

4,7 /5 (97 avis) Donnez votre avis !

Comm100 Live Chat - Présentation

Description du logiciel Comm100 Live Chat

La plateforme d'experience client omnicanale de Comm100 permet des interactions en temps réel par le biais du web, du mobile et de la messagerie. Des solutions de service client rapides, efficaces et abordables pour les centres d'appels, les services d'assistance et les équipes commerciales et marketing.

Comm100 Live Chat permet aux organisations d'engager les clients en temps réel via la messagerie traditionnelle, le chat audio et vidéo et la co-navigation. Partagez des fichiers et des URL via un chat pour résoudre les requêtes des clients et effectuer plus rapidement des transactions.

Cette solution est conforme à la norme PCI, conforme à la norme HIPAA et certifiée ISO 27001. L'éditeur déploie à la fois des solutions basées sur le cloud et sur site et fournit un déploiement personnalisé pour les industries hautement réglementées. Les clients comprennent des organisations comme AXA, Leviton, Advanced Auto Parts, Stanford University et Veridian Credit Union.

Comm100 Live Chat - Présentation

Prix

À partir de
29,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Comm100 Live Chat - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
chinois (simplifié), néerlandais, anglais, français, allemand et 6 autres, italien, japonais, portugais, russe, espagnol, turc

Médias

Comm100 Agent Console
Comm100 Agent Console
comm100 Live Chat Reporting
Comm100 Chat Window
Vidéo de Comm100 Live Chat Capture d'écran pour Comm100 Live Chat : Comm100 Agent Console Capture d'écran pour Comm100 Live Chat : Comm100 Agent Console Capture d'écran pour Comm100 Live Chat : comm100 Live Chat Reporting Capture d'écran pour Comm100 Live Chat : Comm100 Chat Window

Comm100 Live Chat - Avis

Comm100 Live Chat - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
73

Très bien
23

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,5
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
4,6
99% des utilisateurs recommandent cette application
Drew P.

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5...

Easy interaction with customers.


Traduire avec Google Translate
Chris D.

Everything you could want from a live chat system and more...

The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.


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Karim A.

Comm100 didn't care about our data

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down


Traduire avec Google Translate
Rob H.

Comm100 has good pricing and functionality

Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch


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Amit M.

Better way to communicate


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Drew P.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5 years now

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 19/12/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Easy interaction with customers.

Avantages

Easy to get up and running and customize. Easy to manage multiple interactions. Switching between devices or refreshing browser doesn't lose session.

Inconvénients

When there are problems it can be a bit of a blackbox. No real troubleshooting tools. Can't monitor chats on the mobile app.

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Réponse de Comm100

Hi Drew, thank you for taking time to leave us detailed comments. Glad to hear that you find our live chat product easy to use. Regarding the troubleshooting tools, may I know what kind of tools you'd like to have and the issues you run into? It would be great if you could contact our support team for suggestions and for troubleshooting. They can be reached at support@comm100.com, or you can chat with us online. For monitoring chats on the mobile app, we'll send it to our product team as feedback for future improvement. Thank you.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Chris D.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Everything you could want from a live chat system and more...

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 07/09/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.

Avantages

Comm100 has excellent features, a good range of tools and is well-priced compared to some competitors. It's not as cheap as some alternatives but you really do get what pay for with Comm100. We've been with Comm100 for around 4 years now since making the move from LivePerson and it has improved the service and customer relations to no end. The system is easy it use and fluid from both agent and customer's perspective. The system has a plethora of different integrations through their library of pre-built integrations such as SalesForce, or if you have any self-hosted reporting does then you can integrate directly through the Comm100 API.

Inconvénients

In our experience we have come across nothing negative. There have been features that didn't exist or work for our particular use case in the beginning but Comm100 do not shy away from addressing customer needs and many development requests we've made have been considered and deployed to the platform.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Karim A.
Secteur d'activité: Services d'information
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Comm100 didn't care about our data

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 27/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down

Avantages

nothing any more - I have to fill the box with this other blurb just to reach the minimum character count

Inconvénients

the fact that after confirming in writing that they were going to continue supprt for the User and Contact module they just deleted our entire data right in the middle of us working on it. Their wholly inadequate system would not even allow us to back up any more than about 1 MB at at a time. I am surprised they are still in business

Traduire en français

Réponse de Comm100

Hi Karim,

There may have been a misunderstanding here. Before discontinuing our User and Contact products, we ran a multi-month notification campaign and sent many emails to administrators. Users of the product were advised to download their data in advance of the close date. That being said, we are truly sorry for any inconvenience this caused you, and would like to offer you and your team 3 months of Comm100 for free. If you are interested, or need more help from us, please chat with us on our website.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Rob H.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Comm100 has good pricing and functionality

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 28/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch

Avantages

The pricing and features of this chat product is definitely top notch. The features included make it for an excellent, full experience for the agent and the customer

Inconvénients

The reporting is very lacking. Splitting out agents can be challenging. We normally will download to excel and apply pivot tables to get the information we need. It would be nice to have a click and go option within the application though

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Amit M.
Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Better way to communicate

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 14/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Very Friendly - Handled many other chat programs, but i find comm100 very friendly and very easy to navigate, with minimum setting one can setup and use it within minutes.

Excellent Reporting - Reporting mechanism is very robust, with a click you can see complete report.

Comm100 can categorize incoming communications to proper department, which is one of the excellent feature, we can then transfer those chat to separate operators.

Another best feature is the Ban list, where you can ban those fake people and irritating customer who has nothing to do with your product.

Inconvénients

Slightly contradict with pros that i have written above with reports, slightly more in-depth would be excellent, for example few days back i wanted to take report of chats volume with time, but i could do only with half-an-hour distribution, if it could be more details would have been very helpful.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
9,2/10
Basé sur 97 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Comm100 Live Chat - Prix

Comm100 Live Chat - Prix

À partir de
29,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,5/5
Basé sur 97 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Comm100 Live Chat - Fonctionnalités

Comm100 Live Chat - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,5/5
Basé sur 97 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Comm100 Live Chat - FAQ

Comm100 Live Chat - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Comm100 Live Chat.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Comm100 Live Chat ?

Types de licences disponibles pour Comm100 Live Chat :

À partir de: 29,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Comm100 Live Chat ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Comm100 Live Chat.

Q. Qui utilise Comm100 Live Chat ?

Utilisateurs habituels du logiciel Comm100 Live Chat :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Comm100 Live Chat est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Comm100 Live Chat est disponible :

chinois (simplifié), néerlandais, anglais, français, allemand, italien, japonais, portugais, russe, espagnol, turc

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Comm100 Live Chat ?

Types de licences disponibles pour Comm100 Live Chat:

Gratuit, Abonnement

Q. Comm100 Live Chat prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Comm100 Live Chat :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications Comm100 Live Chat peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Comm100 Live Chat :

GoToMeeting, Google Analytics, Join.me, Joomla, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Twitter, Vision Helpdesk, Wordpress, Zendesk

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Comm100 Live Chat ?

Ressources d'aide disponibles pour Comm100 Live Chat :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo