mHelpDesk

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En savoir plus sur mHelpDesk

mHelpDesk est conçu pour être très rapide et facile à utiliser. Une formation quotidienne gratuite et une équipe d'accueil pour vous former et utiliser le logiciel sont à votre disposition.

Ce logiciel de maintenance sur site hautement qualifié est incroyablement puissant et prend en charge une grande variété de flux de travail planifiés et non planifiés, avec des rendez-vous uniques ou réguliers. Assurez-vous que votre équipe a rempli son emploi du temps grâce au calendrier de planification de mHelpDesk et qu'ils disposent d'itinéraires efficaces avec l'affichage Carte.

Le système de facturation de mHelpDesk est entièrement intégré à cette plateforme de planification simple pour fournir une facture en un clic avec suivi des travaux et des rapports qui vous garantissent d'être payé rapidement, à chaque fois. Les clients de mHelpDesk sont heureux d'éliminer la double saisie de données liée à l'utilisation de systèmes de comptabilité tiers tels que QuickBooks : vous pouvez en faire partie !

Gardez une trace de toutes vos interactions client dans mHelpDesk afin que vous et votre équipe disposiez des informations dont vous avez besoin, quand vous en avez besoin. Les champs personnalisés facilitent le suivi des informations propres à votre entreprise. Vous et votre équipe pouvez les consulter en temps réel sur votre appareil mobile en déplacement, où que vous soyez.

mHelpDesk, en tant que système commercial cloud parmi les entreprises de maintenance sur site les mieux notées, est un excellent partenaire pour votre réussite actuelle et future. Des améliorations et des ajouts sont apportés presque quotidiennement et de longues et heureuses relations avec les clients se construisent pour la vie. L'éditeur est impatient de vous servir !


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Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
14,00 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

155
159

Intégrations

12
39

Simplicité d’utilisation

4,3 (825)
4,4 (2 186)

Rapport qualité-prix

3,9 (825)
4,5 (2 186)

Service client

4,4 (825)
4,3 (2 186)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Zoho Desk

4,5
Alternative n° 1 à mHelpDesk
Zoho Desk est une plateforme cloud d'assistance conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à gérer le service...

SolarWinds Service Desk

4,6
Alternative n° 2 à mHelpDesk
SolarWinds Service Desk est une solution entièrement intégrée de centre de services et de gestion d'actifs permettant...

Service Fusion

4,3
Alternative n° 3 à mHelpDesk
Service Fusion est un logiciel de gestion des interventions basé sur le cloud qui permet de connecter le personnel du...

Spiceworks Cloud Help Desk

4,4
Alternative n° 4 à mHelpDesk
Gardez une trace de tout ce qui se passe sur votre réseau : du moment où un utilisateur installe un logiciel qu'il ne...

Avis

Note globale

4,3 /5
(825)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,4/5

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5 avis affichés sur 825
Mas Idayu
Mas Idayu
Note globale
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great helpdesk application

Publié le 27/07/2022

Avantages

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Inconvénients

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Benjamin
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Quick Response

Publié le 23/07/2019

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

Avantages

How quickly their team responded and how when going to the screen to correct the problem I did not lose contact with the agent helping me and/or our conversation.

Inconvénients

I haven't experienced anything yet to not like about this software. Like any program there's the "getting to know the program stage," and the experience is different for everyone. This is why the customer service department plays an important role. ; But once you get it, the things you can do with Your time that is freed up because of this software.

Réponse de mHelpDesk

Benjamin, we're thrilled to hear that our Customer Support team was able to quickly answer your questions. We work hard to make sure we resolve customer questions and concerns quickly. Please let us know if there is anything else we can do to help in the future, and thank you for being an mHelpDesk customer.

Ken
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

mHelpDesk/HomeAdvisor

Publié le 03/10/2019

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far...

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Avantages

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Inconvénients

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Réponse de mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Ellen
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Ease of switching

Publié le 08/08/2019

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know...

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know their software and ways to make it fit your needs.

Avantages

This software was easy to set up, customization was a snap and it has saved so much time in the organization of each call performed and invoicing. It integrates with Quick Books immediately. No more delay in getting the information at your fingertips.

Inconvénients

I wish there were more reports that could be run and easier to print if necessary

Jamie
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Excellent Platform

Publié le 11/02/2020

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

Avantages

The customer service is fantastic! There is not usually a wait time to get a person on the line to assist in any way.

Inconvénients

There are report limitations. I have not been able to create a report that will include customer's email addresses.

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mHelpDesk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur mHelpDesk.

Types de licences disponibles pour mHelpDesk :

  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel mHelpDesk :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles mHelpDesk est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par mHelpDesk :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à mHelpDesk :

Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour mHelpDesk :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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