Deskero

Logiciel d'assistance client

4,7 /5 (104 avis) Donnez votre avis !

Deskero - Présentation

Description du logiciel Deskero

Deskero en plus des fonctions traditionnelles d’un logiciel Help Desk dispose des outils les plus récents pour dialoguer avec votre clientèle.

Deskero vous aidera à être plus efficace dans votre assistance client de façon à ce que vos opérateurs soient plus productifs au quotidien et vos clients toujours plus satisfaits.

Deskero - Présentation

Prix

À partir de
4,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Deskero est disponible à partir de 15€ par utilisateur et par mois.

D'autres versions avec plus de fonctionnalités sont également disponibles.


Deskero - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
allemand, anglais, arabe, chinois (simplifié), espagnol et 4 autres, français, italien, portugais, russe

Médias

Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets
Analytics overview that shows relevant insight data for your platform
Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets
View all tickets and open individual cases to view their history
Public portal is what your final client will see when accessing your platform
Get all information about your clients and their ticket history at a glance
Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket
Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention
Add notes to your tickets to share internal information with other agents
Vidéo de Deskero Capture d'écran pour Deskero : Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets Capture d'écran pour Deskero : Analytics overview that shows relevant insight data for your platform Capture d'écran pour Deskero : Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets Capture d'écran pour Deskero : View all tickets and open individual cases to view their history Capture d'écran pour Deskero : Public portal is what your final client will see when accessing your platform Capture d'écran pour Deskero : Get all information about your clients and their ticket history at a glance Capture d'écran pour Deskero : Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket Capture d'écran pour Deskero : Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention Capture d'écran pour Deskero : Add notes to your tickets to share internal information with other agents

Deskero - Avis

Deskero - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
70

Très bien
32

Moyen
2

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité d'utilisation
4,8
Support client
4,7
98% des utilisateurs recommandent cette application
Ray L.

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.


Traduire avec Google Translate
Andrea A.

Simple, complete, scalable and customizable with API

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Good but not cheap


Traduire avec Google Translate
Marc C.

Easy process to onboard ticketing system for our clients

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.


Traduire avec Google Translate
Mark K.

Used for client support email ticketing help desk

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.


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Ray L.
Traduire en français
Traduire en français

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/07/2017
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

Overall, I've had a great experience implementing Deskero as our help desk & I.T. project management solution. If you can't measure your I.T. requests/incidents, how can you manage them? Deskero allows you to measure, so that you can manage. I compared several solutions before trying Deskero, and for price vs features, I found Deskero to be our best fit. We have used it for months to manage daily I.T. tickets/incidents, and for requests/projects. We export the data and prepare analytics to identify areas within our infrastructure that could use improvement. During the setup process, I had several questions, and Nicolo was available to answer each question quickly & efficiently.

Inconvénients

A few things weren't laid out in the portal the way I'd do them, the best way I could describe them is that they are a little quirky. However, Deskero support was there to answer my questions and resolve issues.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Andrea A.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Simple, complete, scalable and customizable with API

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 19/08/2020
Provenance de l'avis : GetApp

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Avantages

The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Inconvénients

The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Traduire en français
Traduire en français

Good but not cheap

Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
Publié le 05/02/2018
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Inconvénients

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

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Réponse de Deskero (Nabra Ltd)

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 4.0/10

Marc C.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Easy process to onboard ticketing system for our clients

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 05/02/2020
Provenance de l'avis : GetApp

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Avantages

Clean and easy to understand / use interface.

Support and implementation went smooth and well documented.

Inconvénients

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Mark K.
Secteur d'activité: Comptabilité
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Used for client support email ticketing help desk

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 12/09/2016
Provenance de l'avis : GetApp

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Avantages

Very easy to use
Easy to setup, adding external mail account for incoming mails.
Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day.
Auto allocation of incoming queries is very good.
Pricing is great

Inconvénients

None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8,8/10
Basé sur 104 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Deskero - Prix

Deskero - Prix

À partir de
4,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Deskero est disponible à partir de 15€ par utilisateur et par mois.

D'autres versions avec plus de fonctionnalités sont également disponibles.

Deskero est disponible à partir de 15€ par utilisateur et par mois.

D'autres versions avec plus de fonctionnalités sont également disponibles.

Rapport qualité-prix
4,6/5
Basé sur 104 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Deskero - Fonctionnalités

Deskero - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,5/5
Basé sur 104 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Plus d'informations sur Deskero

Plus d'informations sur Deskero

Avantages

  • Répondez immédiatement à vos clients avec un simple clic. Avec Deskero, l’assistance clients devient vraiment facile, et vous pourrez épargner du temps, pour le dédier à vos clients.

  • Rassemblez les feedback et les demandes d’aide directement depuis votre page web.

  • Vous pouvez classer facilement n’importe quelle demande qui arrive par mail, avec son objet, le texte et les pièces jointes. Ce processus peut être automatisé très rapidement, en utilisant les options de filtrage intelligentes de Deskero, qui se chargeront de le faire à votre place.

  • Si un des vos clients a besoin d’assistance immédiate, il pourra ouvrir une fenêtre de chat avec l’opérateur disponible: les dialogues peuvent être transformés en tickets et intégrés immédiatement dans Deskero

  • Vous pourrez vous assurer de l'avancement de chacune de vos tâches, avec le système de post-it intégré qui vous permettra de rester organisé dans votre travail.

  • Vos clients pourront consulter et donner un vote à votre base de données de connaissances, suggérez des nouvelles idées et trouvez ce dont ils ont besoin à travers une simple recherche.

  • Deskero - FAQ

    Deskero - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Deskero.

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Deskero ?

    Types de licences disponibles pour Deskero :

    À partir de: 4,00 $US/mois

    Type de licence: Gratuit, Abonnement

    Essai gratuit: Disponible

    Deskero est disponible à partir de 15€ par utilisateur et par mois. D'autres versions avec plus de fonctionnalités sont également disponibles.

    Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Deskero ?

    Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Deskero.

    Q. Qui utilise Deskero ?

    Utilisateurs habituels du logiciel Deskero :

    PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

    Q. Dans quelles langues Deskero est-il disponible ?

    Langues dans lesquelles Deskero est disponible :

    allemand, anglais, arabe, chinois (simplifié), espagnol, français, italien, portugais, russe

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Deskero ?

    Types de licences disponibles pour Deskero:

    Gratuit, Abonnement

    Q. Deskero prend-il en charge les appareils mobiles ?

    Appareils pris en charge par Deskero :

    Android, iPhone, iPad

    Q. Avec quelles applications Deskero peut-il s'intégrer ?

    Applications s'intégrant à Deskero :

    Facebook, Gmail, Magento Commerce, Twitter, Wordpress, Zapier, Zendesk Sell

    Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Deskero ?

    Ressources d'aide disponibles pour Deskero :

    FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique