MightyCall

MightyCall

Système téléphonique virtuel pour les petites entreprises

3.9/5 (71 avis)

MightyCall - Présentation

Description du logiciel MightyCall

MightyCall est un système téléphonique virtuel conçu pour aider les petites entreprises et les entrepreneurs à gérer efficacement l'expérience client grâce à une gamme complète de fonctionnalités d'appels, d'assistance client et de gestion d'équipe, notamment la configuration visuelle du flux d'appels, le transfert d'appel et l'enregistrement des appels, ainsi que la messagerie vocale visuelle, l'historique des appels, les rapports de performances, etc. L'intégration de Facebook et de Twitter permet aux utilisateurs de rester en contact avec leurs clients via les réseaux sociaux.

Les outils visuels de configuration du flux d'appels permettent aux utilisateurs de configurer leur flux d'appels avec des organigrammes clairs, simples et pratiques, tandis que la technologie de renvoi d'appel leur permet de transférer les appels entrants vers n'importe quel numéro et appareil. Call ID et CNAME garantissent l'affichage des numéros d'entreprise lors des appels passés et reçus. MightyCall prend également en charge les files d'attente des appels, les conférences téléphoniques et le transfert des appels VIP/liste noire, ainsi que les messages d'accueil personnalisés, la messagerie vocale visuelle et un standard automatique.

Disponible sous forme d'application mobile native iOS et Android, MightyCall offre aux utilisateurs la possibilité de recevoir, consulter et répondre aux demandes des clients à tout moment, depuis n'importe où et via n'importe quel appareil mobile. Conçu pour les petites entreprises, MightyCall Mobile aide les propriétaires de petites entreprises à surveiller et à gérer les demandes entrantes des clients en déplacement. Les utilisateurs peuvent passer et recevoir des appels, être alertés des nouvelles demandes, y répondre instantanément depuis leur téléphone ou réattribuer la demande à un autre membre de l'équipe.

MightyCall - Présentation

Prix

À partir de
19,99 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

MightyCall - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour MightyCall :
Capture d'écran pour MightyCall : Capture d'écran pour MightyCall : Capture d'écran pour MightyCall : Capture d'écran pour MightyCall : Capture d'écran pour MightyCall : Capture d'écran pour MightyCall :

MightyCall - Avis

MightyCall - Avis

Note globale
3.9
/
5 71 avis
Excellent
31

Très bien
20

Moyen
10

Médiocre
4

Mauvais
6

Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3.9
Simplicité d'utilisation
3.8
Support client
3.9
72% des utilisateurs recommandent cette application
Susan m S.

Mighty Call's Multi-Tier Pricing Creates Great Value to Small Business Owners


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Jordan H.

Packed with A Lot of Features


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Peter J.

MIghty Call

Overall, we are happy with the service, price and uptime of the system. It has increased our communications and customer satisfaction.


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Travis M.

Horrible Experience

Horrible. I never spend the time to write a review but the aggression I have went through with this company is crazy!


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Gabriel S.

Great Service and Value!

Great from end to end.


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Susan m S.
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Mighty Call's Multi-Tier Pricing Creates Great Value to Small Business Owners

Publié le 04/04/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Time savings, price, and less interruptions so I may focus on projects or assignments. Are you a small firm or sole proprietor? If yes, then Mighty Call may be an option for you. Mighty Call is a virtual receptionist service. As a sole proprietor, you may not be able to afford a full-time receptionist or you may only need your phones answered on a limited basis. Therefore, using Mighty Call is an affordable option. I find spending time on the telephone to answers calls is taking away from my work when I should be focusing on taking care of customers. As a business owner, I look for value and based upon need. Value is in the toll-free numbers and allocating telephone time so you may stay focused on projects or assignments for the customers. I tried Mighty Call as a free trial. My business is at the point where now I'll need to purchase Mighty Call.

Inconvénients

I know it may sound strange, but the con is the lack of control of who handles my telephone calls. Personally, I prefer a hands-on experience with the client. Reality is that answering each telephone call interrupts my work flow and affects my ability to generate more income.

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Réponse de Infratel

Hello Susan,

We appreciate your feedback.

We value our customers and their time and can definitely understand your wish to stay tuned and control each and every process of your business.

We can advise you to use our Caller ID feature for figuring out who¿s calling you, and more importantly, you can use CNAM for branding your business when you make phone calls.

If you wish to avoid undesired calls or can't talk right now, transfer it to a voicemail by using the call screening feature.

Anna
Head of Customer Care

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Jordan H.
Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Packed with A Lot of Features

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 06/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The ability to auto record calls and easily configure menus was very helpful.

Inconvénients

It would be nice to be able to control call groups more than just having a list and also it would be nice to have the good music not start over every time someone is on hold but continuously play so that when put on hold they jumped in where it was.

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Réponse de Infratel

Hey Jordan,

Thanks for the review! We will look into various technical possibilities for extending call group flexibility within the system!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Peter J.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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MIghty Call

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 06/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, we are happy with the service, price and uptime of the system. It has increased our communications and customer satisfaction.

Avantages

I like the portability and ease of administration. I am not locked into my office, and with their features it is comforting to know that the phone call is recorded allowing a higher level of CRM. We have to date not had any downtime or disruption in service.

Inconvénients

UI/UX - Although everything is functional the experience for the user is a little bit confusing.

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Réponse de Infratel

Hey Peter,
Thanks for leaving a review and we're glad your business is doing well! We're always on a mission to get our UI simple and comfortable--since we know VoIP can be confusing--so do you mind specifying which parts your team finds unclear?

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Travis M.
Secteur d'activité: Urbanisme et architecture
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Horrible Experience

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 18/08/2019
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Horrible. I never spend the time to write a review but the aggression I have went through with this company is crazy!

Avantages

There are a lot of features we ended up using such as the softphone, being able to access messages, voicemail and phone calls on the computer.

Inconvénients

Very very very slow. This is not just on my own forwarded phone either. The app for both Android and Apple are just down right terrible. There have been numerous dropped calls, in call recordings of our clients saying they can not hear us, and messages that never have been received.

We have talked to support numerous times and their reply is usually saying it is a bug we are trying to fix. Thanks for letting us know. For the prime price that we were paying the support was terrible not to mention the service. We ended up just using this service through the computer for phone calls. What a hassle...

Lastly, we ended up wanting to port our number to a different service. This was yet again another hassle. Finally we get the information we need to finish the port out and a few days later we get an email saying, "Phone Number Removed"! Now we cant port our phone number that all of our clients have been calling for more than 2 years....

So if you like a service that doesn't work, has poor support, steals your phone number when you decide to move to a different service, then MightyCall is perfect for you. Otherwise if your a normal business person that actually wants to be productive for your company then STAY AWAY! FAR AWAY!!!!

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Réponse de Infratel

Hello Travis,

Sorry your experience was so negative. Addressing your concerns:

-There was a minor bug with our mobile app that you contacted us about in October 2018. The subsequent release fixed that bug and we didn't hear from you about call quality afterwards.

-Porting a number requires an active account, which means the monthly fee needs to be paid. You can't stop using the service and get a port if you still owe part of the monthly cost (we don't charge cancellation fees, don't worry).

-In your case however, we will activate your account to port out your number without requiring the fees you owe, but please not that we did in fact send you multiple emails informing you that your payment was past due and your account was at risk of being disabled.

We are starting the porting process today. Good luck to your business in the future.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Gabriel S.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

Great Service and Value!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Great from end to end.

Avantages

It was very easy to use, set up and make changes. Gives your company a professional appearance at a great price.

Inconvénients

No cons, just no longer needed the call tree.

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Réponse de Infratel

Hey Gabriel,

Thanks for the great feedback. If we're ever on the Gulf Coast, we'll stop in for a drink!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
7.6/10
Basé sur 71 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

MightyCall - Prix

MightyCall - Prix

À partir de
19,99 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4/5
Basé sur 71 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

MightyCall - Fonctionnalités

MightyCall - Fonctionnalités

API
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Gestion de la communication
Identification de l'appelant
Intégration CRM
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports sur les appels
Routage des appels
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
3.9/5
Basé sur 71 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

MightyCall - FAQ

MightyCall - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur MightyCall.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour MightyCall ?

Types de licences disponibles pour MightyCall :

À partir de: 19,99 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel MightyCall ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de MightyCall.

Q. Qui utilise MightyCall ?

Utilisateurs habituels du logiciel MightyCall :

Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues MightyCall est-il disponible ?

Langues dans lesquelles MightyCall est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour MightyCall ?

Types de licences disponibles pour MightyCall:

Abonnement

Q. MightyCall prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par MightyCall :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications MightyCall peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à MightyCall :

Wix, Wordpress, X-Cart

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour MightyCall ?

Ressources d'aide disponibles pour MightyCall :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo