
En savoir plus sur Square Point of Sale
Square Point of Sale est une solution de point de vente sur cloud à utiliser avec les appareils iOS et Android ou avec le matériel de point de vente de Square. Le logiciel permet aux utilisateurs de gérer les clients, les transactions, les inventaires, la facturation et les paiements, avec des outils supplémentaires pour gérer la fidélisation des clients, le marketing, les employés et la paie. Square propose des lecteurs de cartes à bande magnétique, à puce et sans contact acceptant les paiements par cartes de débit et de crédit, Google Pay et Apple Pay.
Avec l'annuaire client de Square, les utilisateurs peuvent gérer tous leurs clients en un seul endroit. Les informations clés sur les clients sont automatiquement ajoutées pour créer des profils et les utilisateurs peuvent rechercher et trier les clients afin d'afficher l'historique de leurs achats ou envoyer des messages personnalisés directement à partir de leurs profils. Le tableau de bord Square permet aux utilisateurs d'accéder à leurs données de vente à partir de n'importe quel appareil, avec des rapports de ventes horaires en temps réel pour chaque emplacement, un suivi des transactions et des dépôts, etc. Le terminal virtuel permet la collecte de paiements via les ordinateurs des utilisateurs, avec la possibilité de saisir les détails de la carte de sorte qu'aucun lecteur de carte n'est requis.
Square Inventory permet aux utilisateurs de gérer leur inventaire de n'importe où. Les produits peuvent être importés via CSV et les noms, prix et quantités peuvent être modifiés à tout moment. Des e-mails d'alerte de stock quotidiens informent les utilisateurs que les articles sont peu ou pas en stock et les niveaux d'inventaires peuvent être exportés vers des feuilles de calcul imprimables. Des intégrations natives avec Shopventory et Stitch Labs sont proposées et les utilisateurs peuvent également créer des solutions personnalisées à l'aide des API de Square.
Options de tarification dès :
0,01 $US
- Essai gratuit
Appareils
Pour quelle entreprise ?
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Images



















Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Square Point of Sale : 61
- API
- Accès hors ligne
- Accès mobile
- Automatisation des commandes
- Caisse pour bars
- Caisse pour détaillant
- Caisse pour restaurants
- Calcul des heures supplémentaires
- Carte de fidélité
- Commande en ligne
- Comptes clients
- Contrôles/Permissions d'accès
- Création des factures
- Emplacements multiples
- Facturation
- Facturation en ligne
- Facturation récurrente et des abonnements
- Gestion de l'e-commerce
- Gestion de la trésorerie
- Gestion des articles mis de côté
- Gestion des cartes cadeaux
- Gestion des commandes
- Gestion des commissions
- Gestion des conseils
- Gestion des employés
- Gestion des factures
- Gestion des feuilles de temps
- Gestion des livraisons
- Gestion des prix
- Gestion des prix et des marges
- Gestion des remises
- Gestion des retours
- Gestion des reçus
- Gestion des stocks
- Gestion des stocks
- Gestion des taxes de vente
- Historique des factures
- Historique des transactions
- Historique des ventes
- Importation et exportation de données
- Intégration comptable
- Intégrations de tiers
- Lecture de codes-barres et de tickets
- Paiements partiels
- Paiements électroniques
- Partage de l'addition
- Point de vente (PDV)
- Pointage à l'arrivée/au départ
- Pointeuse
- Rapports ad hoc
- Rapports de synthèse
- Rapports de ventes
- Rapports et analyses
- Recherche/Filtre
- Saisie de signature mobile
- Signature électronique
- Suivi de l'inventaire
- Suivi des retours
- Traitement des cartes de crédit
- Traitement des paiements
- Vérifications distinctes
Alternatives
eHopper

GoFrugal

Lightspeed Retail

WooPOS

Avis
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- Secteur d'activité: Vente en gros
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A huge help when running estate sales
Publié le 18/02/2020
Square point of sale has been a great asset allowing us to take card payments not only in person...
Square point of sale has been a great asset allowing us to take card payments not only in person when we run an estate sale but also over the phone for clients who wish to pay their invoices with a card versus a check. The option of a text or email receipt is also very helpful for those who want proof of purchase/payment when we don't have a printer onsite.
Avantages
It allows us to take card payments for any amount using the app when a customer doesn't have cash instead of the risk of taking a check.
Inconvénients
The processing fees are competitive with other services such as PayPal but still high and cut into our profits.
- Secteur d'activité: Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Square POS offers new and flexible use
Publié le 28/04/2020
Overall, I would 100% recommend Square for new businesses. Start up costs can be next to nothing...
Overall, I would 100% recommend Square for new businesses. Start up costs can be next to nothing and it doesn’t require someone to install it. And NO CONTRACTS :)
You can then add on their additional features which should be able to sustain your businesses growth for as long as you need it too.
In terms of switching to square, make sure your existing equipment can be reused .
Avantages
Square is offering a software that is versatile and also nearly free for a new business that doesn’t have money to spend on start up costs or an existing business that has been ripped off from an expensive POS company. You can literally just use your iPhone with a card swipe. Or for the brick and mortars use their new and sleek looking square register.
In terms of interface, Squares basic dashboard is free to the public and can be set up as fast as signing up for a email account. You can learn it’s navigation in a matter of minutes and you are able to subscribe for the extras you need like loyalty, gift cards or marketing. Very simple, very user friendly, and the support is actually helpful.
Inconvénients
Switching from a POS company that requires a lot of upfront infrastructure and training, I don’t have a lot of bad things to say about squares POS and software other than the existing equipment they told us we could use hasn’t necessarily been easy to re use. Also you are not able to get as granular in customizing some features as other softwares
- Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy to use, self explanatory, multifaceted
Publié le 08/04/2021
All in all, I enjoy the ease. For a small business this is a great use. May consider getting the...
All in all, I enjoy the ease. For a small business this is a great use. May consider getting the block that has contactless card processing.
Avantages
I enjoy the ease and simplicity to this software. I enjoy that emails and phone numbers for receipts are saved for repeated customers. It is a great product for a small businesses. I also like that employees can also use it to log in (if you use that function) for payroll.
Inconvénients
I don't like that payroll takes a while to get through to employees. I don't like that you cannot filter old transactions by dates and can only scroll backwards . Sometimes the card reader is not cooperative.

- Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Square Point of Sale
Publié le 07/11/2018
Overall I had been having a decent experience with Square but having to spend so much time looking...
Overall I had been having a decent experience with Square but having to spend so much time looking for a phone number and then waiting so long for a person to tell me my customers had to wait 7 to 10 business days for a refund that was caught 15 hours or less from the original transaction was ridiculous. I had to go and get a money order to give one customer for the refund and NOW have to drive across town to now pick up a money order from her once the refund was posted to her account so I can deposit the additional money I gave her Saturday so she had funds through today when the refund posted. A lot of unnecessary running around when it could have been corrected within a day or two not 10 days! It was enough aggravation that I'm looking for another money transfer app for our events.
Avantages
I liked that it was a convenient way to accept payments anywhere via my mobile cell phone through the Square App.
Inconvénients
I didn't like that customers couldn't make a payment directly from their phone & that Square charges a higher fee to manually enter a credit card. There was a glitch with square that kept showing a different totals than what was entered $82.00 it showed $82.03. The customer said run it with the .03. Then the next day LESS THAN 24 hours later I saw the deposit total from Square to our bank account and it was a lot more than it should have been. I looked up transactions and saw where 2 customers were highly over charged. (1) I entered $52.00 but Square deducted $520.09 from the customers card, (2nd) I entered $53.00 but Square deducted $530.06. I immediately looked through their website to see if I could refund the difference but had no way of doing so through the website. I was able to refund the difference through their Square App. That was done maybe 15 hours later I refunded the difference and sent screen shots of the refunds to the 2 customers. Two days later one of the girls said the refund hadn't processed. What seemed like 30 minutes or longer looking through their website for a phone number - called to speak to someone and was on hold for 30 min. or longer to get someone. This person didn't seem to care that I refunded these customer's accts. 15 hours or less from the transactions took place. He said it would take 7 to 10 business days to refund their accts. That was large amounts of money for someone to wait a week when it was caught 15 hours or less.
- Secteur d'activité: Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Lots of options
Publié le 30/03/2021
This is much better than our previous POS, but there are still some improvements that can be made....
This is much better than our previous POS, but there are still some improvements that can be made. You see lots of threads about requested features, but not a lot of implementation.
Avantages
Can customize from home, don't have to be onsite at the business location. The Android screens are much better than the Apple screens. Works with many additional software apps to help keep everything together.
Inconvénients
You should be able to mark an item as unable to be discounted. You can't count on every employee to remember every time and they give out discounts they shouldn't. When you have $300-$400 a day in discounts, it adds up pretty quickly.
Square Point of Sale - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Square Point of Sale.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Square Point of Sale ?
Types de licences disponibles pour Square Point of Sale :
- À partir de: 0,01 $US
- Essai gratuit: Disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Square Point of Sale ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Square Point of Sale.
Q. Qui utilise Square Point of Sale ?
Utilisateurs habituels du logiciel Square Point of Sale :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
Q. Dans quelles langues Square Point of Sale est-il disponible ?
Nous n'avons pas d'informations sur les langues prises en charge par Square Point of Sale.
Q. Square Point of Sale prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Square Point of Sale :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Square Point of Sale peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Square Point of Sale :
Quickbooks Online, Shopventory, Stitch Labs, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Square Point of Sale ?
Ressources d'aide disponibles pour Square Point of Sale :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
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