NetSuite OpenAir - Prix, fonctionnalités, avis et comparateur de logiciels

NetSuite OpenAir

The World's #1 Professional Services Automation Software

4.1/5 (10 avis)

NetSuite OpenAir - Présentation

NetSuite OpenAir is the world’s best solution for resource and project management. Easily run your services organization from a single platform that allows you to oversee project accounting, timesheet and expenses management. With 1,500+ customers worldwide NetSuite OpenAir is the most widely used cloud solution for Services companies. Enable your organization to gain real-time insights, increase project profitability, maximize billable resource utilization to make informed, data-driven decisions. Enjoy complete support for your mobile consultants and workforce with global, anytime-anywhere access. NetSuite OpenAir can be easily integrated with any ERP instances that are already in place.

Prix

À partir de
$399/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Canada, Chine, Europe et 5 autres, Allemagne, Japon, Amérique latine, Afrique et Moyen-Orient, Royaume-Uni

Langues

chinois (traditionnel), danois, néerlandais, anglais, français et 11 autres, allemand, indonésien, italien, japonais, coréen, portugais, russe, espagnol, suédois, taïwanais, thaï

NetSuite OpenAir - Avis

Note globale
4.1/5
90% d'avis positifs
3
Excellent
6
Très bien
0
Moyen
1
Médiocre
0
Horrible

Great system for time sheet & expense reporting

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 25.04.2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Great system for time sheet & expense reporting - very easy to use once you get the hang of it. Proxy access rights work seamlessly.

Inconvénients

A little labor intensive, but you can format the system to pre-populate some fields to make data entry smoother.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Great Timesheet Program

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 14.12.2017
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

This is a pretty easy interface to navigate through to record and keep track of all your hours and PTO for projects.

Inconvénients

It's difficult and not intuitive when it comes to trying to edit your hours after submitting your timesheet. It's also a little cumbersome that you can't record some of your hours ahead of time if you know you'll be on PTO.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

8.0/10

Buyer Beware

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 08.02.2018
Provenance de l'avis : Capterra

Has good billing functionality

Avantages

Timesheet and expenses approval workflows. milestone and T&M billing rules.

Inconvénients

WBS very difficult to work with. Reporting leaves much to be desired. Buggy, inconsistent behaviour. lacks functionality. slow/poor performance.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

2.0/10

Almost There

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 10.08.2017
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

My PM's choose to use this tool only for Resource & Time Management. I'm having a hard time getting them to use this as a Project Management Tool.

Avantages

Resource Management through Bookings - I can easily see what my Resource's utilization & Bench time is.

Inconvénients

Projects and Bookings could be connected better. Reporting could benefit with more complex reporting. Resource Management Planner view could use a zoom in feature. Project Task Management could be more complex.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

8.0/10

Great software for PM, time & expense

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 13.06.2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Great at tracking time & expense. Easy to use to keep track of projects & resources on the projects. Able to do T&M billing easily

Inconvénients

Reporting capabilities somewhat limited and hard to integrate with our other software - overall just lacks customization ability

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

NetSuite OpenAir - Prix

À partir de
$399/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix
Professional Suite for SMB business starts at $399/month + $49/user/month Enterprise Suite which includes Resource Management is $899/month + $49/user/month

NetSuite OpenAir - Fonctionnalités

  • Analytics Dashboards
  • Client Billing & Invoicing
  • Data Import/Export
  • Expense Management
  • Labor Cost Reporting
  • Mobile Access
  • Multi-Company
  • Multi-Currency
  • Multi-Language
  • Pre-Packaged Integrations
  • Project Management
  • Reporting and Dashboards
  • Resource Management
  • Revenue Recognition
  • Sales Collaboration
  • Security Developer API
  • Skill Profile Management
  • Skill Profile Management
  • Time & Expense Tracking
  • Timesheet Management

NetSuite OpenAir - Avantages

-Standards-based scripting language speeds developer productivity
-Flexibility to customize OpenAir to meet ongoing industry and business needs
-Built-in debugging capabilities enable robust application development
-Multiple scripting models include form-based and scheduled deployments
-Solutions allow clients to bundle scripts, libraries and parameters into portable archives, making it easy to test code on sandbox and one-click deploy on production.

NetSuite OpenAir - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur NetSuite OpenAir.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NetSuite OpenAir ?

Types de licences disponibles pour NetSuite OpenAir :

À partir de: $399/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Professional Suite for SMB business starts at $399/month + $49/user/month
Enterprise Suite which includes Resource Management is $899/month + $49/user/month

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel NetSuite OpenAir ?

Fonctionnalités du logiciel NetSuite OpenAir :

  • Analytics Dashboards
  • Client Billing & Invoicing
  • Data Import/Export
  • Expense Management
  • Labor Cost Reporting
  • Mobile Access
  • Multi-Company
  • Multi-Currency
  • Multi-Language
  • Pre-Packaged Integrations
  • Project Management
  • Reporting and Dashboards
  • Resource Management
  • Revenue Recognition
  • Sales Collaboration
  • Security Developer API
  • Skill Profile Management
  • Skill Profile Management
  • Time & Expense Tracking
  • Timesheet Management

Q. Qui utilise NetSuite OpenAir ?

Utilisateurs habituels du logiciel NetSuite OpenAir :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Organismes à but non lucratif

Q. Dans quelles langues NetSuite OpenAir est-il disponible ?

Langues dans lesquelles NetSuite OpenAir est disponible :

chinois (traditionnel), danois, néerlandais, anglais, français, allemand, indonésien, italien, japonais, coréen, portugais, russe, espagnol, suédois, taïwanais, thaï

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NetSuite OpenAir ?

Types de licences disponibles pour NetSuite OpenAir:

Abonnement

Q. NetSuite OpenAir prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par NetSuite OpenAir :

Android

Q. Avec quelles applications NetSuite OpenAir peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à NetSuite OpenAir :

Dell Boomi

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour NetSuite OpenAir ?

Ressources d'aide disponibles pour NetSuite OpenAir :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo