En savoir plus sur Act-On

L'espace de travail intégré basé dans le cloud d'Act-On permet aux directeurs marketing et à leur organisation marketing de gérer l'expérience client de bout en bout. Avec Act-On, les spécialistes du marketing peuvent créer et exécuter des campagnes de sensibilisation à la marque, de génération de la demande et d'expansion des clients.

Act-On est une plateforme de marketing automation qui stimule l'innovation pour permettre aux marketeurs de donner le meilleur d'eux-mêmes. Act-On est le seul espace de travail intégré apte à répondre aux besoins des directeurs marketing et de l'ensemble du département marketing en termes d'expérience client, de la reconnaissance à l'acquisition en passant par la rétention et la fidélisation. Avec Act-On, les spécialistes du marketing peuvent offrir des expériences client plus personnalisées, générer de meilleurs résultats commerciaux et maximiser la valeur à vie du client.

Options de tarification dès :

900,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Chine, Allemagne, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, néerlandais

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Images

Act-On Logiciel - 1
Act-On Logiciel - 2
Act-On Logiciel - 3
Act-On Logiciel - 4
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Act-On Logiciel - 6
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Act-On : 103

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des tendances
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation du marketing
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque d'images
  • Bloqueur de spam
  • CRM
  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Campagnes multiples
  • Champs personnalisables
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • Distribution d'e-mails
  • Distribution de leads
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Engagement des leads
  • Enquêtes clients
  • Extraction de données
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires en ligne
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion SEO
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des canaux
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Générateur de formulaires
  • Génération de leads
  • Identification du compte cible
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des bases de données de leads
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Marketing multicanal
  • Marketing social
  • Mesure des performances
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications de leads
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des taux de conversion
  • Outils de prospection
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Personnalisation
  • Personnalisation
  • Personnalisation de campagne
  • Planification des campagnes
  • Promotion sociale
  • Qualification de leads
  • ROI Tracking
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Réactif
  • Répondeurs automatiques
  • Saisie de leads
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation de leads
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des conversions
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des sources
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Tests multivariés
  • Visualisation de données
  • Vérification et validation de leads
  • Web analytics
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives

Marketo Engage

4,2
Alternative n° 1 à Act-On
Marketo est une plateforme d'automatisation marketing et de gestion des leads. Créez, lancez et analysez des campagnes...

Pardot

4,1
Alternative n° 2 à Act-On
Pardot de Salesforce est une solution de marketing automation conçue pour combler le fossé entre les équipes de vente...

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 3 à Act-On
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 4 à Act-On
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

Avis

Note globale

4,3 /5
(250)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Act-On ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 250
Scott
Note globale
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A Solid Marketing Automation Platform

Publié le 10/09/2018

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a...

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a month, supporting a white paper site, and hosting 2 webinars a month. Act-On made it super easy to set up and market webinars from the initial thought, through sending a copy of the webinar to attendees when done and every step along the way.

I've used about 4 different marketing automation platforms and I can tell you that Act-On was by far the easiest to send email campaigns in, from initial email creation to sending.

Avantages

I liked that over the past four years I have worked with the product I have seen it grow leaps and bounds. They have a team that is dedicated to making smart improvements with the product.

Inconvénients

Like all products this isn't perfect. I had the most problems with our sales rep kept changing. Also, once in a blue moon a feature would change without proper notification.

Réponse de Act-On Software

Great to hear your feedback, Scott! Thanks for sharing. Please be sure to check out the Act-On User Community as another great resource for Act-On customers. https://community.act-on.com/home

Catherine
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Wonderful Product. Great Value, Amazing Results!

Publié le 07/05/2019

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive...

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive interface. This is a product I can't recommend enough. I use it daily and enjoy the automation as much as I enjoy the social publishing and email marketing abilities.

Avantages

Act-On is easy to use and great metrics!

Inconvénients

Nothing I'd change about this software!

Alternatives envisagées 

Marketo Engage

Pourquoi passer à Act-On

I chose Act-On because of the ease of use, their intuitive interface, and metrics. Their automation is amazing and allows me to focus on other lead generation tools in addition to social publishing tools. Our business has greatly benefitted from their significant increase in delivery rate than the last email marketing platform.

Réponse de Act-On Software

Thanks for the great review, Catherine! We appreciate your feedback and are so happy you're a fan of Act-On.

Cheers!
Sarah

Abbie
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Buyer Beware!! Not a sophisticated system in the least

Publié le 18/10/2018

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually...

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually supports the workflow of marketers in 2018.

Avantages

Absolutely nothing. I came from using Pardot at my previous company and then was stuck with this poor excuse for an automation system for two years. Luckily we're in the process of switching back to Pardot at the moment.

Inconvénients

Pricing Model Not Built to Scale: They think that the "pay for contacts" pricing model is a pro, but it is not! For any marketer with a growing database this is a pure nightmare given that they are basically unresponsive when you need to add more contacts. We are actually currently in a situation where we can't get ANYONE to respond to help us add more contacts, which means that I cannot execute on a very large campaign that we were set to launch yesterday.

Customer Service: As mentioned above, good luck getting anybody to actually call you back or fix your issues. If you have any level of sophistication in your marketing programs and automation, it's just a matter of when you're going to run into issues with Act-On, and half the time, they don't even know why the system doesn't work. I just got a call back a few days ago about a support ticket I submitted in JULY (it's October 18 right now).

Product: Act-On does not have a contacts database. So if you need to look up a contact and see every list that they are on, every automation program they are in, or to manage their subscriptions or lists, you cannot. That's right - there is no way to globally search for a contact in Act-On. This is absurd. There is no way that you can call yourself an automation system in 2018 and not have this most basic of capabilities.

Bethany
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Act-on is an easy to use and robust marketing tool.

Publié le 20/06/2019

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides...

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides through the integration with our CRM tool. We have been able to message leads with the right message at the right time easily and are able to have a hands off approach when it comes to funneling leads to our sales team. The value Act-on has added has been worth it.

Avantages

Most actions are very intuitive and the tool is easy to navigate.

Inconvénients

Our onboarding experience wasn't the best, but Act-on has since implemented a new onboarding process that involves thorough training and set-up. We went to the bootcamp later and we are pleased that Act-on now offers that at the kickoff for other customers.

Alternatives envisagées 

Pardot et Marketo Engage

Pourquoi passer à Act-On

Act-on looked to be easy to use and intuitive, whereas the others seemed a bit more complex.

Réponse de Act-On Software

Hi Bethany,
Thank you for posting your review! We appreciate your feedback and love that you're a fan of Act-On!
Cheers,
Sarah

Kelsey
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

If you take advantage of all of its features, you will succeed.

Publié le 06/08/2018

Avantages

We chose Act-on as our marketing automation software because of its native integration with Salesforce, our CRM at the time.

We made the move from Marketo, and Act-on has a much easier user interface. There were so many things we could track and do.

We had great customer service, including weekly calls with a customer experience rep.

Inconvénients

Like most marketing automation software, the key to success is learning all of the ins and outs of the system, then create a strategy surrounding it.

If you don't have someone on your team willing to take advantage of all of the features, the price might outweigh the benefit.

Our customer experience rep could have helped more in overall strategy and campaign building, but they were incredibly busy, too busy to go in depth on those items.

The team ended up moving to a simpler and cheaper product because they weren't taking advantage of everything Act-on had to offer.

Réponse de Act-On Software

Hi Kelsey,
Thanks so much for posting your review. We're seeing a huge uptick in Credit Union customers as they're realizing what a game-changer marketing automation can be in their efforts to compete against big banks.

We hope you'll reconsider Act-On in the future when your team is ready to take its marketing to the next level. We've got awesome boot camp trainings that can get users up to speed quickly.

Good luck!
Sarah

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Act-On - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Act-On.

Types de licences disponibles pour Act-On :

  • À partir de : 900,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Act-On :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Act-On est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français, néerlandais

Appareils pris en charge par Act-On :

Applications s'intégrant à Act-On :

Act!, Adobe Commerce, Amazon S3, BrightInfo, Curata, Eventbrite, Formstack Forms, FullContact, GoTo Webinar, Google Ads, Google Drive, Gravity Forms, Hookshot, Interact, Interaction Studio, Justuno, LinkedIn for Business, Litmus, LiveChat, LiveHive, Membrain, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Power BI, Mintent, NetSuite CRM, ON24, Oktopost, PayPal, Pipedrive, Playbooks, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SnapApp, SugarCRM, SurveyMonkey, SyncApps, Twilio, Twitter, Unbounce, UserVoice, Vidyard, Webex, Wistia, WooCommerce, Wufoo, Zendesk Suite, Zoho CRM

Ressources d'aide disponibles pour Act-On :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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