Bullhorn ATS & CRM
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Conçu pour les agences de travail et les recruteurs, Bullhorn Applicant Tracking System est un outil complet pour gérer l'ensemble du processus de recrutement. Accessible à partir d'un ordinateur de bureau, d'un appareil mobile, d'un navigateur Internet, d'un Mac ou d'un PC, Bullhorn ATS optimise le processus de recrutement de bout en bout, de la soumission des offres au placement des candidats. Les agences peuvent trouver, gérer et suivre les candidats, en remplissant les postes ouverts plus rapidement.
Conçu pour les agences de travail et de recrutement de toutes tailles, Bullhorn est un système de suivi des candidatures entièrement évolutif. Avec différentes éditions pour s'adapter selon la taille de l'agence, le système Bullhorn grandit avec votre entreprise. Bullhorn ATS est hautement configurable dans la mise en page ainsi que dans la taille. La disposition est entièrement personnalisable selon les préférences de l'utilisateur et peut être ajustée en utilisant un simple glisser-déposer.
Optimisez la gestion des candidats de la publication à la soumission avec Bullhorn.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Trakstar Hire
Invenias
Less Annoying CRM
Dynamics 365
Avis
Vous avez déjà Bullhorn ATS & CRM ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Mon avis sur bullhorn ats
Publié le 18/12/2022
Je vous le recommande vous n’allez pas regretter
Je vous le recommande vous n’allez pas regretter
Avantages
Bullhorn est très pratique d’utilisation elle permet d’avoir une grande vision sur le monde
Inconvénients
Sur l’ordinateur sa prend énormément de place
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Bullhorn for your Daily Use- Staffing Recruiters Best Friend
Publié le 18/08/2016
Bullhorn is both our ATS and CRM. We utilize the tool on a daily basis for Activity Tracking,...
Bullhorn is both our ATS and CRM. We utilize the tool on a daily basis for Activity Tracking, Reporting, Job Order Management and Candidate Search. The tool has helped bring everyone to a common platform with a common process. This has helped us maintain better performance metrics, overall reporting and candidate engagement.
Avantages
Bullhorn is a great tool that is very user friendly and easy to navigate. The time to get a recruiter or an account manager up to speed on the basics of Bullhorn is relatively simple. Getting people to use all the power of Bullhorn is where consistent reminders and training is needed. The tool is great for tracking anything and allows you to forget because you can set reminders to follow up on items, track past emails, etc. The tool really will change how you recruit.
Inconvénients
Bullhorn has lots of great tools out of the box so it is best to explore this before completing too much customization and automations. You may find better out of the box ways to do things versus spending money on customizations that you don't need or use after going live.
- Secteur d'activité : Recrutement
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Using it daily
Publié le 18/11/2019
Avantages
The functionality that helps me access from contacts - the LinkedIn page of the person.
Inconvénients
I understand the complexity of the platform but it's slow for me to use
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Bullhorn review
Publié le 10/02/2017
I'm a former MaxHire advocate, user, trainer, etc. Love the platform. So this is kind of like a...
I'm a former MaxHire advocate, user, trainer, etc. Love the platform. So this is kind of like a Chevy fanatic reviewing a Ford :-)
Avantages
Very clean interface. No over-crowding. Mostly intuitive to use. Love that it's not an installed client on a machine and is cloud based. I like how you can immediately edit some field values on records while viewing them in list format. Love the reporting features and functionality. Hands down 1 of the best here that I've seen.
Inconvénients
uploading data by .csv...if some data on the spreadsheet is a dupe in BH, it will tell you that x# of the uploads were duplicate. Okay - great. But then, that x# of dupes don't get displayed in my list. So then I have saved the new uploads into a tearsheet, sort the tearsheet A-Z and then open my spreadsheet to cross reference who the missing x#s are to then go find them individually in BH and add to the tearsheet. In MaxHire - which Bullhorn OWNS - I get an option to add the dupes to the list. BRILLIANT!
Activities tab in a person record - I think by default always shows (0). But once you click it, you can then see placements, interviews, appointments, tasks, etc. This makes it really challenging to quickly search for those who have any of those activities.
The Bullhorn Accelerator browser extension rarely works. How many times do I have to continue logging in to use it? Same for the Outlook add-in.
Set up - I'm really disappointed that Bullhorn doesn't take the additional time on initial configuration to work with new clients on setting up (or at least notifying the client of these things) email integration with Outlook or Gmail. This should be a default practice by Bullhorn. I've now been at 2 companies on Bullhorn who didn't even have this setup and didn't even know the possibility existed. Bullhorn should be making these recommendations - they are called best practices - or making these things set up defaults. I know the user has to work with their domain host/email host.
Tearsheets - brilliant idea - but to me, a tearsheet is my call list. I put people in a tearsheet per my planning for the next day. You open the tearsheet and you have to open each record to get to the phone number to be able to call them. This is an epic fail. Tearsheet lists don't even display the binoculars for a profile quick view. That would help. Tearsheets don't allow you to manipulate the fields being displayed on the tearsheet (to display contact info). This is a big fail.
It was only after months of frustration that we opened a ticket about this to learn that we have to open the tearsheet through contact or candidate fields to then get access to what makes a tearsheet beneficial in the first place. Totally frustrating.
Calendar - EPIC FAIL - Bullhorn doesn't have a calendar. I live in Bullhorn, but have to use my Google Calendar or Outlook calendar to see what my day looks like? Again - you guys OWN MaxHire. Another great feature for Bullhorn to make happen. And if I book appointments for people on my team with a client or candidate (and I won't be attending), I don't even see the event at all because I didn't invite myself to get the message to my inbox to then accept my own invitation. Come on - that's frustrating. How can I see when to follow up or get a reminder to follow up if it doesn't exist on my calendar.
- Secteur d'activité : Recrutement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Sensible reviewer
Publié le 19/06/2023
Avantages
I have used this software by weekly and it has the strength to be the best ATS in the market. Its features are diverse and can be very efficient when used for long term.
Inconvénients
I have to find some of the features as some of them are not visible in the main window of this framework.
Bullhorn ATS & CRM - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Bullhorn ATS & CRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Bullhorn ATS & CRM ?
Types de licences disponibles pour Bullhorn ATS & CRM :
- À partir de : 99,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Bullhorn ATS & CRM ?
Utilisateurs habituels du logiciel Bullhorn ATS & CRM :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Bullhorn ATS & CRM est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Bullhorn ATS & CRM est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, néerlandais
Q. Bullhorn ATS & CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Bullhorn ATS & CRM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Bullhorn ATS & CRM peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Bullhorn ATS & CRM :
8x8 Virtual Office, Able by Bullhorn, Asurint, Broadbean, Checkr, CloudCall, Constant Contact, Daxtra, DiscoverOrg, ETZ Payments, Ebsta, Fuze, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, Great Recruiters, HarQen, Indeed, InsightSquared, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Mya, Odro, QuickBooks Online Advanced, ScheduleFlex, Scout APM, SkillSurvey, Spark Hire, Starred, Stirista, Sugar Market, TenFold, TextRecruit, TextUs, Textkernel, Twitter/X, VerticalResponse, Vonage Business Communications, Whatfix, Xref, Zapier, ZoomInfo Sales, interviewstream
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Bullhorn ATS & CRM ?
Ressources d'aide disponibles pour Bullhorn ATS & CRM :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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