Deputy

Planification du personnel, gestion du temps, des présences (horloge) et bien plus

En savoir plus sur Deputy

Deputy est une plateforme tout-en-un permettant de gérer la planification du personnel (enregistrement), le temps de présence (horloge), la communication et les tâches. Utilisez les applications mobiles de Deputy pour gérer votre équipe où que vous soyez. L'application de borne interactive Deputy pour iPad offre aux employés un système de pointage en libre-service complet. Tous alimentés par un design simple et intuitif.

Deputy fournit une solution de bout en bout pour la gestion de vos effectifs. De la planification du personnel (enregistrement) à l'intégration de la paie, le tout fourni comme une solution. Effectuez votre planification à l'aide de l'application web ou mobile et publiez-la sur votre personnel par e-mail/sms/notification push, avec l'option de demander à vos employés de confirmer leurs horaires. Les employés peuvent utiliser les applications mobiles adjointes avec marquage par géolocalisation ou utiliser l'application iPad Deputy Kiosk pour la détection des visages. Transférez vos feuilles de présence virtuelles vers des solutions de paie en cloud de manière transparente avec des calculs complets des heures supplémentaires. Ou téléchargez-le dans un fichier pour une analyse Excel ou sur site. C'est simple, facile et rapide !

Options de tarification dès :

2,50 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Version gratuite
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Chine, Allemagne et 5 autres, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen et 5 autres, espagnol, français, italien, japonais, portugais

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Images

Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications.
Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll.
Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation.
Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers.
Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com
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Capture d'écran pour Deputy : Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications. Capture d'écran pour Deputy : Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll. Capture d'écran pour Deputy : Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation. Capture d'écran pour Deputy : Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers. Capture d'écran pour Deputy : Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Deputy : 118

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Administration FMLA
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Analyse ad hoc
  • Analyse des coûts
  • Analyse en temps réel
  • Analyse prédictive
  • Base de données des employés
  • Budgétisation et prévision
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Carte perforée en ligne
  • Changement d'équipe
  • Communication et répartition des équipes
  • Connexion sécurisée
  • Contrôle de processus
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Demande de congés
  • Distribution planifiée
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonction de glisser-déposer
  • GPS
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la paie
  • Gestion des activités
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des congés
  • Gestion des coûts
  • Gestion des délais
  • Gestion des employés
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des modèles
  • Gestion des médecins
  • Gestion des performances
  • Gestion des présences
  • Gestion des ressources
  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des serveurs
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du travail
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Main-d'œuvre variable
  • Marquage
  • Messagerie
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Planificateur automatique
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des gardes
  • Planification des groupes
  • Planification des ressources
  • Planification des équipes
  • Planification du personnel
  • Planification en ligne
  • Planification en temps réel
  • Planification personnelle
  • Point de vente (PDV)
  • Pointage
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Programmation des tâches
  • Prévision
  • Prévision du travail
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports administratifs
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les coûts de main-d'œuvre
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance biométrique
  • Saisie automatique du temps
  • Saisie manuelle de l'heure
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des certifications
  • Suivi des compétences
  • Suivi des congés
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des présences
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des employés
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives

When I Work

4,5
Alternative n° 1 à Deputy
When I Work offre aux entreprises un moyen simple d'organiser les plannings et de communiquer avec leurs employés...

UKG Ready

4,1
Alternative n° 2 à Deputy
Kronos Workforce Ready est une solution complète de gestion des effectifs de gestion du capital humain avec une...

Planday

4,3
Alternative n° 3 à Deputy
Pour les activités fonctionnant par poste, Planday est une façon optimale de gérer la planification des employés, la...

QuickBooks Time

4,7
Alternative n° 4 à Deputy
TSheets est un service en ligne de gestion du temps et de la main-d'œuvre qui permet aux utilisateurs de gérer leur...

Avis

Note globale

4,7 /5
(563)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,6/5

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Glenda M.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Publié le 28/10/2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Avantages

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Inconvénients

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling...

Publié le 27/07/2019

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it...

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Avantages

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Inconvénients

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Alex B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Deputy

Publié le 09/03/2021

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate...

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate well with other financial software

Avantages

Ease of use, very user friendly for both employer and employee

Inconvénients

Intergrating other financial applications was difficult

Natalie O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

No bad until you try to leave

Publié le 27/08/2018

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Avantages

It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Inconvénients

Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Réponse de Deputy

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

Rachael C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Outstanding Customer Support

Publié le 10/11/2016

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake...

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Avantages

Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Inconvénients

More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

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Deputy - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Deputy.

Types de licences disponibles pour Deputy :

  • À partir de: 2,50 $US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Deputy.

Utilisateurs habituels du logiciel Deputy :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Deputy est disponible :

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen, espagnol, français, italien, japonais, portugais

Appareils pris en charge par Deputy :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Deputy :

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Essentials, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Salesforce Work.com, ServiceM8, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech

Ressources d'aide disponibles pour Deputy :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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