
En savoir plus sur QuickBooks Commerce
Que fait TradeGecko ?
La plateforme TradeGecko permet aux marques commerciales de gérer leurs flux de travail opérationnels et leurs applications à partir d'un système central unique. Ses fonctionnalités, ses applications et ses intégrations principales offrent aux entreprises la possibilité d'automatiser et de gérer facilement les ventes multicanaux, l'inventaire sur plusieurs emplacements, les flux de production simples, les opérations d'entrepôt et les rapports. et prévisions, paiements, achats, grands livres comptables et exécution.
Pourquoi TradeGecko est-il important ?
En termes simples, TradeGecko vous permet de gagner un temps précieux afin que vous puissiez investir dans votre marque, vos clients et vous concentrer sur la croissance de votre entreprise.
En choisissant TradeGecko comme leur plateforme de commerce de choix, les entreprises seront en mesure de réduire la complexité et les efforts manuels nécessaires à la gestion des opérations quotidiennes dans leurs chaînes d'approvisionnement. TradeGecko sert de hub central, connectant et automatisant tous les éléments de leur activité ; synchroniser plusieurs canaux de vente avec des applications comptables, des commandes avec le personnel de l'entrepôt, des prestataires de services logistiques tierces ou des centres de distribution et des clients disposant d'informations à jour à propos de leurs commandes afin de générer transparence et satisfaction tout au long de leur processus d'achat.
Options de tarification dès :
20,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à QuickBooks Commerce
Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais
Options de tarification dès :
20,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à QuickBooks Commerce
Images




Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour QuickBooks Commerce : 109
Alternatives
Unleashed

Odoo

DEAR Systems

Dynamics 365 Business Central

Avis
Vous avez déjà QuickBooks Commerce ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
Donnez votre avis !
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Complete tools for inventory and order management
Publié le 05/08/2022
Avantages
It has 'great integration with some ecommerce platforms. Making the company's financial management easier
Inconvénients
Despite being very complete, I believe that this makes it difficult at first, as I was lost on how to use QuickBooks correctly
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
QuickBooks Commerce Review
Publié le 14/06/2022
I have realized that QuickBooks has saved me a lot of time and has increased my productivity...
I have realized that QuickBooks has saved me a lot of time and has increased my productivity significantly. It is very easy to use and I am overall satisfied. I really cannot complain.
Avantages
QuickBooks has been very helpful in creating and managing invoices and other financial documents ever since I started using it. It's very easy to use and the minimal amount of time I took in mastering the art of creating invoices with this platform is just unbelievable. I have been using QuickBooks in a small financial institution and ever since, deadlines are met and time has been saved leaving me with plenty to do other things for my business. The navigation on the software is very easy and I have found that the institution is more organized since using this software. It's very informative and user friendly, I cannot recommend it enough.
Inconvénients
One thing that I found to be a bit of a disadvantage is the installation process of the software. It was a bit challenging for me to install the software and I had to call in someone for help. On top of this, a strong internet connection was required during the process of which the place where I was had poor access so this factor was a bit challenging.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Basic plan
Publié le 06/06/2017
- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible...
- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)
Avantages
Fast and reliable website / webportal = cloud based
Ipad app
Intelligence functions
Magento connection
Had a problem with the Magento stock status, took a while to explain, understand and proceed but an adjustment by the tech team saved us = so big ups for standing open for malfunctions/adjustments!
Inconvénients
- Limited magento connection: not fully supported (tax class / discounts / excl tax price / visibility setting / categories)
- 3PL Exporter: sales invoices = 5 templates available but not 1 of them contains all data. For European law we need to extract a monthly overview of all the invoices included company name/company number / total price/tax price / tax class. In order te get this data I need to export basic and quickbooks template and then mix 2 complex CSV files... Would be an improvement to provide an template that contains all data of provide custom template on request.
- branding & identity: limited invoice text = Terms and Conditions?
- branding & identity: there is no preview function to see the different Document Specific Settings when making an adjustment
- inventory products: import new products = not able to include the re-order points (CSV) = manually editing afterwards
- inventory products: update existing products = not able to change the re-order points in bulk (CSV)
- inventory products: bulk actions = there is no publish to magento feature (publish to underlaying variants)
- inventory variants: there are no selection boxes at the left (like with the products) = not possible to bulk edit variants / publish to magento / publish to B2B
- B2B eCommerce Platform not available for the basic plan, why does it show up in the menu left and in the product edit/bulk edit screens?
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
It's not just a great option for us, it's the best option! It's stress free and so easy to use.
Publié le 27/07/2022
Oh! I love this software, it has been the best for me so far, It's so easy and friendly, stress...
Oh! I love this software, it has been the best for me so far, It's so easy and friendly, stress free and intelligent, so i think i'm sticking to this app, I love it!
Avantages
The B2B eCommerce Platform doesn't give any stress, it works smoothly. It looks simple but very effective, the features are so outstanding and intelligent, we love this software.
Inconvénients
I have experienced a little bit of updating issues, i had to wait for some days to update, also it looks like the technical team doesn't work on weekends to reply to my questions. So an improvement in these would be great!
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Quick books has some issues that needs to be sort out but it is still the best for small...
Publié le 21/07/2022
My experience has been quite well unlike some of the other softwares I've use before because...
My experience has been quite well unlike some of the other softwares I've use before because QuickBooks
has a feature where you can track your bank incomes
Avantages
No backups but your date is still safe and secure
Invoicing
Cloud accounting
Inconvénients
Data migration
That's the only thing I don't like about QuickBooks because as I said it's a very good software that I would recommend to others
QuickBooks Commerce - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur QuickBooks Commerce.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour QuickBooks Commerce ?
Types de licences disponibles pour QuickBooks Commerce :
- À partir de : 20,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise QuickBooks Commerce ?
Utilisateurs habituels du logiciel QuickBooks Commerce :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
Q. Dans quelles langues QuickBooks Commerce est-il disponible ?
Langues dans lesquelles QuickBooks Commerce est disponible :
anglais
Q. QuickBooks Commerce prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par QuickBooks Commerce :
iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications QuickBooks Commerce peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à QuickBooks Commerce :
Quickbooks Online, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Squarespace, WooCommerce
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour QuickBooks Commerce ?
Ressources d'aide disponibles pour QuickBooks Commerce :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour QuickBooks Commerce.
- Logiciels WMS (Warehouse Management System)
- Logiciels pour achats
- Logiciels de gestion de stocks
- Logiciels de supply chain management
- Logiciels pour la distribution
- Logiciels de gestion des commandes
- Logiciels pour inventaire
- Logiciels e-commerce multicanal
- Logiciels de gestion de points de vente
- Logiciels d'e-commerce
- Logiciels de bons de commande
- Logiciels de livraison
- Logiciels de gestion des achats