En savoir plus sur QuickBooks Commerce

Que fait TradeGecko ?
La plateforme TradeGecko permet aux marques commerciales de gérer leurs flux de travail opérationnels et leurs applications à partir d'un système central unique. Ses fonctionnalités, ses applications et ses intégrations principales offrent aux entreprises la possibilité d'automatiser et de gérer facilement les ventes multicanaux, l'inventaire sur plusieurs emplacements, les flux de production simples, les opérations d'entrepôt et les rapports. et prévisions, paiements, achats, grands livres comptables et exécution.

Pourquoi TradeGecko est-il important ?
En termes simples, TradeGecko vous permet de gagner un temps précieux afin que vous puissiez investir dans votre marque, vos clients et vous concentrer sur la croissance de votre entreprise.

En choisissant TradeGecko comme leur plateforme de commerce de choix, les entreprises seront en mesure de réduire la complexité et les efforts manuels nécessaires à la gestion des opérations quotidiennes dans leurs chaînes d'approvisionnement. TradeGecko sert de hub central, connectant et automatisant tous les éléments de leur activité ; synchroniser plusieurs canaux de vente avec des applications comptables, des commandes avec le personnel de l'entrepôt, des prestataires de services logistiques tierces ou des centres de distribution et des clients disposant d'informations à jour à propos de leurs commandes afin de générer transparence et satisfaction tout au long de leur processus d'achat.

Options de tarification dès :

39,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie

Langues

anglais

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Images

TradeGecko Dashboard with inventory data, sales reports, action items and insights.
TradeGecko inventory management with products, variants, batches, composites, pack sizes, kits, expiry dates and bill of materials.
TradeGecko intelligence reporting with custom saved reports, demand forecasting and customer insights.
TradeGecko order management with multi-channel sales and eCommerce integrations.
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Capture d'écran pour QuickBooks Commerce : TradeGecko Dashboard with inventory data, sales reports, action items and insights. Capture d'écran pour QuickBooks Commerce : TradeGecko inventory management with products, variants, batches, composites, pack sizes, kits, expiry dates and bill of materials. Capture d'écran pour QuickBooks Commerce : TradeGecko intelligence reporting with custom saved reports, demand forecasting and customer insights. Capture d'écran pour QuickBooks Commerce : TradeGecko order management with multi-channel sales and eCommerce integrations.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour QuickBooks Commerce : 92

  • API
  • Accès hors ligne
  • Analyse des nomenclatures
  • Analyse des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Bons de commande
  • Business Intelligence
  • Catalogue de produits
  • Champs personnalisables
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Contrôle d'accès
  • Contrôle de la production
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Entreprises multiples
  • Facturation
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la distribution
  • Gestion des achats
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des canaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion multicanal
  • Historique des clients
  • Importation de données
  • Importation et exportation de données
  • Impression d'étiquettes
  • Impression de codes-barres
  • Intégration CRM
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration de tiers
  • Intégration des applications
  • Intégration des caisses
  • Intégration e-commerce
  • Intégration mobile
  • Lecture de codes-barres
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Nombre de cycles
  • Nomenclatures
  • Notifications automatiques
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des stocks
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Panier d'achat
  • Piste d'audit
  • Planification de la demande
  • Point de vente
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Prise en charge des codes-barres
  • Prévision
  • Prévision de la demande
  • Prévision des ventes
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les performances
  • Rapports sur les ventes
  • Réapprovisionnement
  • Réceptions
  • Saisie de commande
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi de la production
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des ventes
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes
  • Traitement des lots
  • Étiquetage
  • Étiquettes d'expédition

Alternatives

Orderhive

4,4
Alternative n° 1 à QuickBooks Commerce
Version d'essai gratuite de 15 jours de Orderhive, le n° 1 des revendeurs en ligne Orderhive est un logiciel...

HarmonyPSA

4,5
Alternative n° 2 à QuickBooks Commerce
HarmonyPSA prend en charge l'ensemble du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement du...

e-Procure

0
Alternative n° 3 à QuickBooks Commerce
e-Procure est une plateforme d'approvisionnement B2B basée sur cloud qui utilise la technologie blockchain pour aider...

Zoho Inventory

4,5
Alternative n° 4 à QuickBooks Commerce
Zoho Inventory rationalise les opérations des entreprises en leur permettant de gérer leur inventaire, leurs ventes,...

Avis

Note globale

4,3 /5
(292)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,3/5

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Phill D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Production alimentaire
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Love it

Publié le 19/07/2015

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed...

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately.

Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Avantages

I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Inconvénients

If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug.

I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7.

On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Réponse de TradeGecko

Hi Phill,

Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day!

Regards,
Alicia
TradeGecko

Joel J.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Software

Publié le 19/11/2019

I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.

I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.

Avantages

Reporting is good. It is also easy to use. Integrates with other software easily.

Inconvénients

There is not a payment integration that syncs with wholesale orders or on site sales.

Réponse de TradeGecko

Thanks for the review Joel, we are pleased you find our platform easy to use, do check our our knowledge center on TradeGecko Payments.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Solid and simple

Publié le 22/01/2021

It works and the simplicity is a major benefit. Definitely best in class at this price.

It works and the simplicity is a major benefit. Definitely best in class at this price.

Avantages

It is pretty robust and works well for small companies. I have helped use this for multiple companies.

Inconvénients

My main complaint is the reporting, it is a small thing, but you cannot see all of the reports from the website, the reports have to be emailed to you and then downloaded. Kind of a cumbersome process.

Stass G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Missing essential features

Publié le 29/11/2020

Since we subscribed to their service, only one of the requested features were implemented. We had 3...

Since we subscribed to their service, only one of the requested features were implemented. We had 3 accounts in three different countries - one with manufacturing and wholesale and two with wholesale only. The manufacturing unit we already switched back to Unleashed as it was a real nightmare. Others will migrate to another solution once the annual subscription will expire.... If you have a manufacturing and import procedures which involves multi currency use, i strongly recommend to think twice and perform a complete trial before buying their subscription..

Avantages

Easy to set up even for non-advanced users. Web interface. Support staff is quite good and responsive.

Inconvénients

Impossible to use other than products purchase currency for landed costs. Packing slip (packing list) doesnt show the total weight of the shipping. One has to use the calculator to add this value manually by pen to the end of the weight column. No choice to download the documents in different formats, except long procedure via automation, which is an absolute waste of time. If you have multiple accounts, you cant switch between them in the mobile app. Even after logout and re-login. Sometimes you even have troubles to print invoices. Two pages invoice is being printed on 8-9 pages, because the gaps between the lines are huge. They blame Google Chrome, and suggest using other browsers, but it doesn't help. Since i subscribed to their service, only one of the requested features were implemented. We had 3 different accounts in different countries - wholesale in two of them and manufacturing one. The manufacturing unit we already switched back to Unleashed as it was a nightmare. If strongly recommend with we cant wait to close this cooperation.

Steven F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Machines
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great piece of software

Publié le 19/11/2020

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting...

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting around it is pretty easy.

Customer service is good and always at hand to help but the software just works so didn't need much help setting it up

Avantages

QBC was so easy to manage and implement, running purchasing, sales orders, invoices, shipping and payments. we are now in the process of linking this product to woocommerce and QBO.
Powerful piece of software. I was up and running on a live version straight away after the 14 days trial where I spent that time learning what the system could do.
Highly recommend it. Good customer service..

Inconvénients

Would like more flexibility on reports and you need to remember to reload/refresh when you've made changes.
Not able to run customers with a credit limit

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QuickBooks Commerce - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur QuickBooks Commerce.

Types de licences disponibles pour QuickBooks Commerce :

  • À partir de: 39,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de QuickBooks Commerce.

Utilisateurs habituels du logiciel QuickBooks Commerce :

PME, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles QuickBooks Commerce est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par QuickBooks Commerce :

iPhone, iPad

Applications s'intégrant à QuickBooks Commerce :

9 Spokes, Crossfire, Grow, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, ShipStation, Shopify, SphereWMS, Starshipit, Xero

Ressources d'aide disponibles pour QuickBooks Commerce :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo

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