IdeaScale

En savoir plus sur IdeaScale
IdeaScale est une solution facile à utiliser et performante qui permet de recueillir des opinions et des idées. IdeaScale a été conçu dans le cloud en 2008. Au cours de sa première année d'existence, IdeaScale a remporté des contrats gouvernementaux réputés avec de nombreux clients prestigieux tels que VA, FCC et le bureau du président des États-Unis. Grâce à ses fondements remarquables de conformité, de sécurité et d'évolutivité, IdeaScale s'est rapidement étendue aux secteurs privés et de grandes entreprises, où la solution est maintenant utilisée par de nombreuses marques parmi les plus connues au monde.
Images






IdeaScale ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Qmarkets

Wrike

Asana

Accept Mission

Avis
Vous avez déjà IdeaScale ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A platform that can connect the entire organisation
Publié le 13/08/2021
Its been more than a year and it has really helped all staff feel that they have a voice.
Its been more than a year and it has really helped all staff feel that they have a voice.
Avantages
It is collaborative and staff from across the organisation can interact wit each other and their ideas.
Inconvénients
The registration process could be more seemless.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Effective, Easy, Reliable
Publié le 09/12/2015
IdeaScale worked for us "out of the box'. We launched it and were up and running almost immediately....
IdeaScale worked for us "out of the box'. We launched it and were up and running almost immediately. With zero prior experience, I was able to customize the interface to meet some very specific needs. When I had a question, one-on-one technical support was available on a moment's notice. Our account rep is equally helpful. He stays in touch enough to maintain a great relationship, but has never become a pest like some vendors.
Avantages
Easy to set up and launch. Very intuitive user interface both from an administrator's perspective and for the people in the field who log on simply to vote on ideas. Technical support is knowledgeable and always available. The system is reliable, too - zero down time the entire time we've used it (2 years+). Good value for the money. We have the least expensive option and it does everything we need.
Inconvénients
Nothing major - Some of the customization processes seemed a little 'clunky' at first but once you get in sync with their way of doing things it isn't a problem. As stated above, I believe this is a good value for the money, but if you want to go beyond the basic features there is a pretty steep jump in price. Might be nice to have a 'mid-range' option as well.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
-
Provenance de l'avis
Note globale
Cool Product for Ideation
Publié le 17/12/2015
Working for the Social Security Administration we use IdeaScale to engage discussion with advocacy...
Working for the Social Security Administration we use IdeaScale to engage discussion with advocacy groups in the vast Disability area. Understanding that some are hesitant to try “new things,” my team had to be diligent in our quest to use this platform for ideation. Now, after the initial angst and the anonymity feature, we run 3 to 4 concurrent campaigns a month. This product is awesome
Avantages
Export to Microsoft Excel Feature
Privacy settings
Assign Moderator Settings
Easy to code
- Secteur d'activité : Bibliothèques
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Great for crowd-sourcing input on big projects
Publié le 10/12/2015
Our library system has used IdeaScale to source feedback from both staff and the public on...
Our library system has used IdeaScale to source feedback from both staff and the public on renovation projects, and it's proved to be a useful and easy-to-manage system for gathering and organizing that input.
Avantages
Very easy and intuitive to use, even for non-tech-savvy users, and allows for input to be built through conversations rather than just filling in forms. Wonderful, attentive support from IdeaScale staff. Helpful, easy-to-use metrics and a very cool, customizable infographic generator.
Inconvénients
The number of options for community moderation can be a bit overwhelming, and the function of each isn't always clear. Attached images show up very small, and attached links or documents could be placed or shown more prominently.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Great App, Great Service
Publié le 21/12/2015
Within our center, we use IdeaScale as a way to engage staff in brainstorming like discussions that...
Within our center, we use IdeaScale as a way to engage staff in brainstorming like discussions that they otherwise would not be able to participate in. Topics range from internal office improvements to new policy implementation and the tool has been incredibly valuable for both senior leadership and the rest of the staff! Service with the IdeaScale time has always been top notch from getting quick responses to technical questions, discussions on campaign strategy, all the way to full program discussion within the office, IdeaScale has been great to work with every step of the way.
IdeaScale - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur IdeaScale.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour IdeaScale ?
Types de licences disponibles pour IdeaScale :
- À partir de : 4 999,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise IdeaScale ?
Utilisateurs habituels du logiciel IdeaScale :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues IdeaScale est-il disponible ?
Langues dans lesquelles IdeaScale est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien
Q. IdeaScale prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par IdeaScale :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications IdeaScale peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à IdeaScale :
Google Analytics 360, Intercom, Jira, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Microsoft Viva Engage, Slack, Trello, Twitter/X, YouTrack
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour IdeaScale ?
Ressources d'aide disponibles pour IdeaScale :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour IdeaScale.