En savoir plus sur Booker Software

Dépassez vos concurrents avec le logiciel pour salon et spa primé de Booker, la plateforme tout-en-un qui comprend que vous préfériez vous concentrer sur vos clients plutôt que sur la gestion manuelle de toutes les tâches quotidiennes. Booker vous aide à gérer les prises de rendez-vous, votre point de vente, ainsi que vos programmes d'adhésion et de fidélité, tout en attirant de nouveaux clients et en les incitant à revenir. Accédez à votre compte Booker 24h/24, 7j/7, où que vous soyez, grâce à ce logiciel cloud sécurisé, économique et pratique.

La plateforme s'articule autour de cinq piliers principaux de la gestion d'entreprise :

Attirer : attirez les réservations de nouveaux clients sur votre site web et sur des sites partenaires tels que Facebook, Yelp, MapQuest, etc.

Réserver : donnez à vos clients la liberté de prendre rendez-vous à tout moment avec des options de réservation en ligne, mobiles et sur les réseaux sociaux.

Vendre : gérez et optimisez votre point de vente, le traitement des paiements, vos ventes en ligne et les ventes de cartes-cadeaux à partir d'une seule et même plateforme.

Gérer : prenez le contrôle des données relatives à vos employés, vos clients et vos stocks avec des outils de suivi et de reporting faciles à utiliser.

Fidéliser : établissez des relations durables avec les clients à l'aide d'outils de rétention qui délivrent le bon message au bon moment.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Images

Set up an ecommerce store in Booker
Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms
Booker lets customers book from Facebook
Offer services and deals from your Booker webiste
Customer satisfaction survey in Booker
Customer loyalty points in Booker
Booker lets you access appointments reports
Manage your product inventory in Booker
Use Booker to see your regular schedule
Set up an ecommerce store in Booker
En voir 11 de plus
Capture d'écran pour Booker Software : Set up an ecommerce store in Booker Capture d'écran pour Booker Software : Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms Capture d'écran pour Booker Software : Booker lets customers book from Facebook Capture d'écran pour Booker Software : Offer services and deals from your Booker webiste Capture d'écran pour Booker Software : Customer satisfaction survey in Booker Capture d'écran pour Booker Software : Customer loyalty points in Booker Capture d'écran pour Booker Software : Booker lets you access appointments reports Capture d'écran pour Booker Software : Manage your product inventory in Booker Capture d'écran pour Booker Software : Use Booker to see your regular schedule Capture d'écran pour Booker Software : Set up an ecommerce store in Booker

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Booker Software : 71

  • API
  • Accès à distance
  • Analyse de campagne
  • Authentification
  • Base de données de clients
  • Base de données intégrée
  • Booking Management
  • Business Intelligence
  • Calculs des commissions
  • Carte de fidélité
  • Champs personnalisables
  • Comptes clients
  • Connexion sécurisée
  • Contrôle d'accès
  • Contrôle à distance
  • Création de tableaux de bord
  • Emplacements multiples
  • Estimation
  • Facturation
  • Facturation automatisée
  • Facturation récurrente
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des présences
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion du marketing par SMS
  • Historique des transactions
  • Importation de données
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de sites web
  • Intégration de tiers
  • Intégration des SMS
  • Intégration des caisses
  • Intégration des cartes bancaires
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégration des médias sociaux
  • Lecture de codes-barres
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Panier d'achat
  • Photos d'utilisateur
  • Planification automatisée
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Portail client
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Profil des employés
  • Programmation des tâches
  • Programmes d'avantages
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des références
  • Suivi des tâches
  • Suivi des ventes
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation du calendrier avec Google
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Tâches récurrentes

Alternatives

FlexBooker

4,8
Alternative n° 1 à Booker Software
FlexBooker est une plateforme de réservation et de programmation de rendez-vous en ligne qui permet aux clients de...

10to8

4,6
Alternative n° 2 à Booker Software
Planificateur de rendez-vous gratuit avec réservation en ligne et SMS et e-mails automatisés

MyTime

4,7
Alternative n° 3 à Booker Software
MyTime est une plateforme entièrement intégrée de prise de rendez-vous, de points de vente et d'engagement clients pour...

Setster

4,2
Alternative n° 4 à Booker Software
Setster est une solution de planification intuitive qui permet aux entreprises de mettre en ordre des activités et des...

Avis

Note globale

4,1 /5
(921)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
4,2/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Booker Software ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 921
Ashely S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Book It!

Publié le 11/10/2018

Avantages

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Inconvénients

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Michael C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Using it for our Med Spa

Publié le 24/09/2019

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Avantages

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Inconvénients

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need.

Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

Jill W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Booker Provides the Right Details

Publié le 06/01/2021

We had several manual processes and workarounds to track and fix our data, but the auditing...

We had several manual processes and workarounds to track and fix our data, but the auditing capabilities and ease of use make this system worthwhile!

Avantages

Booker makes it easy to book clients, review accurate data, see clients shared to a membership, easily manage gift cards and online certs, easily view status changes of a membership, provide great auditing capabilities...

Inconvénients

The customer support is extremely lacking. We also couldn’t get all the reports we needed and had to use a custom developed Stage 1 reporting system that was insanely slow. Our franchise switched systems to a MUCH inferior system due to the poor customer service. The Booker company doesn’t seem interested to work to improve the system based on the client needs. It’s got a great core but there were several bugs that would go on for years and the typical response would be a time consuming workaround, rather than addressing this issue and providing timelines.

Kristen P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Decent but not great

Publié le 24/01/2017

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do...

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do the same task, though. However, with different learning styles, it is a pretty easy system to teach to people. It is very beneficial as well to allow all therapists to be able to check schedules from home. Our clients like the email and text appointment reminders. We also like the hire Frederick program. It is an easy way to market and bring back old customers or get new ones to rebook. The email they receive after their services is also beneficial for us to understand customer satisfaction and we can immediately respond to negative feedback, grow, learn and maintain customer relations. Their customer service is very good. They are always very prompt with responding to an issue.
My problems with Booker are they have a tendency to glitch often or significantly slow down the system so we have had to resort to either trying a mobile device or handwriting credit slips on occasion. We have also had issues with the online booking and how one picks a therapist which makes things confusing and doesn't always work in our favor so a lot of client education comes into play. By this, I mean that even if a client picks no therapist preference at the beginning they still must choose at the end. Or sometimes they pick a therapist and it doesn't show as a request. I am currently finding out that the credit card processing linked to their service does not have the best rates but it would be more expensive to use another processing system and have to pay Booker's fees. Finally, we have learned the hard way that if a client pays in advance and you do not block out the time slot then another client can book in that same slot.

Avantages

Ease of use can be accessed remotely by all therapists, no additional cost per therapist for use, HireFrederick program

Inconvénients

Online booking inconsistency with picking a therapist and it not being a request vs no preference and still having to choose a therapist. Glitchiness! Slowness! Taking payment in advance opens time slot for others to book in. Feeling stuck with their credit card processing or high fees to use another one with better rates

Réponse de Booker

Thank you for using Booker Kristin. We'd love to work with you to help with any issues you're having with using the system - reach out to support@booker.com if we can help!

Thank you so much for using Booker!
- The Booker Team

Alexander R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Booker is awesome compared to other software options

Publié le 22/12/2020

Very good experience

Very good experience

Avantages

Definitely go with booker, I used the software for 5 years. It’s cheaper than most competitors for the great performance it has, booker is more user friendly and has multiple different pathways to solve the same problem to offer multiple routes of action. So like I said I worked with booker for a long time and loved it, however the corporate branch of our company has recently forced the rest of us franchises to transition to another software that is not booker. Honestly I’m sad because booker was so much better than this new software is and there’s nothing we can really do. This is software is terrible as it has made the user experience of our employees and clients much more difficult, both of which were aspects that booker excelled in.

Inconvénients

Honestly nothing bad to say about booker

Afficher 5 avis sur 921 Lire tous les avis

Booker Software - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Booker Software.

Types de licences disponibles pour Booker Software :

  • À partir de: 129,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Booker Software.

Utilisateurs habituels du logiciel Booker Software :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles Booker Software est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Booker Software :

Android, iPhone, iPad

Applications s'intégrant à Booker Software :

BirdEye, FrontdeskAI, Keap, Keap, Mailchimp, Mailchimp, Marketing 360, ReminderCall.com, Smart Hotel Software, Twitter

Ressources d'aide disponibles pour Booker Software :

FAQ, Forum, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo, Base de connaissances

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Booker Software.