Vend

Gérez le meilleur commerce de détail du monde avec le système de point de vente de Vend.

En savoir plus sur Vend

Vend est un système de point de vente unique conçue pour contribuer à la réussite d'un à plus de 100 commerces de détail. Il est utilisé par des commerces de détail de tous types et de toutes tailles pour créer l'expérience client idéale et gérer les ventes, les stocks, les clients, etc.

Il est rapide, intuitif et fonctionne sur n'importe quel appareil, pour que vous puissiez vous concentrer sur la satisfaction de vos clients et non sur votre technologie. Que vous travailliez sur Mac, PC ou iPad, l'écran de vente réactif de Vend fonctionne parfaitement bien et offre un design attrayant. Vend fonctionne hors ligne, vous pourrez donc continuer à vendre même en cas de panne Internet. Le logiciel resynchronise automatiquement vos ventes une fois la connexion rétablie.

Il est compatible avec une large gamme de matériel. Il suffit de brancher une imprimante de reçus en réseau, connecter un lecteur de code-barres et vous êtes prêt. Il peut même fonctionner avec des imprimantes, des tiroirs-caisses et des lecteurs de codes-barres que vous possédez déjà.

*NOUVEAU* Les clients peuvent visiter votre magasin sur leur smartphone et payer à l'aide de leur compte PayPal. Atteignez plus de 100 millions d'utilisateurs PayPal et apprenez à mieux connaître vos clients.

Profitez dès aujourd'hui d'une version d'essai gratuite de Vend pendant 30 jours. Aucune carte de crédit n'est nécessaire. Sans engagement.

Options de tarification dès :

69,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Vend

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

69,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Vend

Images

Vend Logiciel - 1
Vend Logiciel - 2
Vend Logiciel - 3
Vend Logiciel - 4
Vend Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Vend
Vend Logiciel - 1
Vend Logiciel - 2
Vend Logiciel - 3
Vend Logiciel - 4
Vend Logiciel - 5

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Vend : 41

  • API
  • Achats et réceptions
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Caisse pour détaillant
  • Carte de fidélité
  • Codes UGS et UPC
  • Codes-barres et RFID
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des éléments
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Optimisation des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Prévision
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des coûts
  • Suivi des retours
  • e-mail marketing
  • Écran tactile

Alternatives

Toast POS

4,1
Alternative n° 1 à Vend
La solution de POS Toast est une plateforme cloud de gestion de restaurant qui permet de réduire les coûts opérationnels...

Square Payroll

4,7
Alternative n° 2 à Vend
Square Payroll est une solution cloud américaine qui gère les taxes fédérales et étatiques relatives à la paie, y...

Revel Systems

3,7
Alternative n° 3 à Vend
Revel, système de point de vente d'iPad pour les restaurants, les bars, les commerces de détail, les établissements de...

TouchBistro

4,0
Alternative n° 4 à Vend
Le facteur primé : le système de point de vente iPad de TouchBistro est conçu pour et par le personnel des services de...

Avis

Note globale

4,2 /5
(219)
Rapport qualité-prix
4,1/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Vend ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
5 avis affichés sur 219
Daniel P.
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

After 2 Years Working with Vend, We are extremely satisfied. It has added value to our...

Publié le 05/06/2018

Vend is a POS Platform that has helped us run our business smoothly. We love the ease of configurati...

Vend is a POS Platform that has helped us run our business smoothly. We love the ease of configuration and customization that is available. Looking forward to our growth expansion, we have concluded that we have made a right selection for a POS platform. It is a basically a Plug & Play installation for a new site with minor issues for a start up new store once you have your business running under Vend.

Avantages

Pros:
Intuitive interface. Most of our users are able to adapt in a few days.
Reporting Structure is Good.
We can replicate a site basically in few minutes.
Only Online Software that actually complied with Regulatory Fiscal requirements with no additional customization.
Cons:
Which it could have more apps available for integration(Mobile Apps) and hospitality configurations. .
Lack of Business Intelligence Interfaces.

Inconvénients

Lack of application Integration with third parties. Even though I find Vend very functional, I would like to see vend have payments gateways integrated in our region or country (Honduras, Central America).

Réponse de Vend

Hey Daniel, appreciate you taking the time to leave a review of Vend. Great to hear that you are extremely satisfied with using Vend and that it's added value to your business. That is the type of feedback we love to hear from retailers! If you have any integration suggestions that you'd like to see please reach out to our team and let us know - your feedback is valuable to us. Best, Lucia (Vend's Community Manager)

Abdulrahman A.
Note globale
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Perfect App

Publié le 12/09/2021

Amazing Experience with more than 2 years with a lot of updates and perfect customer service.

Amazing Experience with more than 2 years with a lot of updates and perfect customer service.

Avantages

The software easy to use, anyone can use it even a person not educated, I had 2 salesman in my shop the was using it for 2 years and more.
The monthly report very accurate and helpful for our company to easy calculate our monthly income statement.
Tracking our COGS anytime so we can control our purchases.
the inventory stock tracking perfect.
Option with no tax good for our country because we don't have a taxes.
Tracking my sales anywhere online by my phone a good features.

Inconvénients

The monthly subscription fees little expensive specially for the small businesses/Home Businesses. So I recommend to have a plan customized for a small business with a low price kind of support them.
Adding Arabic Language maybe will be a good idea and catching new users.

Alternatives envisagées 

Square Payroll et Toast POS

Pourquoi passer à Vend

The features we need not found in the other software's
Gladys C.
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Important Please read if you are considering subscribing to vend especially if you have more...

Publié le 07/03/2022

No issue resolved so far.

No issue resolved so far.

Avantages

It is easy to use how ever with a very limited functionality offered.

Inconvénients

We subscribed to vend approximately a year ago when we had 2 shops and not very many sku, the system worked great and although few issues for which customer service was never really helpful we were able to manage and circumvent.   The issues started to build when our shops and sku started to increase, it was at this point we started to use there import and export functionality to mass upload data. Unknown to us at that time we started to see huge inventory issues within shops, from stock figures constantly being wrong to stock transfers always being incorrect. Upon investigation we found bugs when uploading re order level and qty, the system would automatically delete and add stock, we reported this issue to vend 6 months ago, they then came back to us with a solution   “ to manually edit 2000 sku across 20 stores whilst they resolve the issue”  It has now been 6 months vend has still not resolved the issue, there is no way we can manage to edit as per there solution needless to say we have had to build a complete off line solution to manage our inventory which is a core feature for why we purchased vend in the first place.  We are now urgently looking for alternatives as this has impeded our growth caused customers to walk away due to non stock items and will cause us a huge cost in technology change across 20 stores . I strongly recommend anyone taking vend to test the system robustly, above is just one of many unresolved issues 20 stores .

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great cloud based software. Very friendly for businesses looking to grow.

Publié le 12/06/2018

Better overall control of my entire retail business and its 5 locations. Vend should consider...

Better overall control of my entire retail business and its 5 locations. Vend should consider adding time clock functions for users to clock in and out, and to create new sales information from those users like sales per hour, etc.

Avantages

Inventory tracking features. Being able to see all outlets inventory at the same time. Inventory transfers are very intuitive and easy to perform, same with stock orders.

Inconvénients

Pricing and sale discount features aren't easy to apply for a membership type of system. Updating Price Books is a hassle as its current layout for each price book is not easy to navigate if one product's price needs to be changed inside of a price book with hundreds of products.

Réponse de Vend

Hey there, thanks for your review of Vend POS. We agree Vend's the best point of sale for businesses looking to grow! If you're wanting to add extra staff management functionality, check out the Vend + Deputy integration. Deputy is a cloud based all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking and communication platform that you can connect to Vend for greater insight on sales trends and labor metrics. You can also use Deputy to schedule staff based on Vend sales data, report on staff wage vs sales percentage to optimize team performance, and the Deputy iPad kiosk for clock in/out is the perfect companion for Vend iPad app. You can find out more about that here www.vendhq.com/product-add-ons. For running discounts we suggest using Vend's new Promotion features, which will save you time, let you easily customize your offers, and help you move inventory. You can find out more here:www.vendhq.com/whats-new-in-vend/vend-promotions. Best, Lucia (Vend's Community Manager

Hines K.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

I'm currently operating three locations, and Vend has been helpful so far

Publié le 12/06/2018

The simplicity to set up the inventory does save our staff a lot of time. The integration for the...

The simplicity to set up the inventory does save our staff a lot of time. The integration for the receipt printer, payment terminal, and cash drawer is also pretty simple. And if you run into any issues, the customer supports were also quick to respond. If you are an entrepreneur who just opened shop, I'd recommend going with Vend.

Avantages

It's simple to setup and if you have any questions, you can usually call customer supports who pick up pretty quickly. This product will help you conduct transactions, manage inventory, and set promotions. I'm sure there are more features, but those were the ones I mostly use, and so far I have not encountered any major issues.

Inconvénients

I wish there were more options on payment services than just Vantiv. Also, since this is cloud base, it will take a while for all your products to sync. For instance, if you're uploading new product and plan to do a count, I'd suggest waiting about 5 minutes for the upload to be completed before setting up the inventory counts to be safe.

Réponse de Vend

Hey Hines, thanks for your detailed review of Vend POS! Great to hear that you've found Vend simple to set up and run, and that Vend is saving your staff time. In regards to payment services, Vend has a number of integrated payment options depending on your location. For example, in the USA, you can use Vantiv, Square or PayPal. For more information go to www.vendhq.com/tour/accept-payments. If you have any questions please don't hesitate to reach out. Best, Lucia (Vend's Community Manager)

Afficher 5 avis sur 219 Lire tous les avis

Vend - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Vend.

Types de licences disponibles pour Vend :

  • À partir de : 69,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Vend :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Vend est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Vend :

iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Vend :

Deputy, Quickbooks Online, Timely, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Vend :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Vend.