HappyFox Help Desk

4,6 (93)
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Logiciel pour support client et helpdesk

En savoir plus sur HappyFox Help Desk

HappyFox est un logiciel de support client et de gestion des cas d'assistance très facile à utiliser. Il s'intègre à vos comptes de messagerie et à votre site web pour assurer la collecte de toutes les demandes d'assistance. Organisez mieux les tâches, attribuez le bon e-mail à la bonne personne, répondez plus vite et suivez tout le travail effectué. HappyFox est une solution économique grâce à ses formules mensuelles abordables.


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HappyFox Help Desk

4,6 (93)
VS.
Le plus évalué

À partir de

24,00 $US
mois
15,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

147
113

Intégrations

42
79

Simplicité d’utilisation

4,4 (93)
4,5 (3 374)

Rapport qualité-prix

4,5 (93)
4,4 (3 374)

Service client

4,6 (93)
4,5 (3 374)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Freshdesk

4,5
Alternative n° 1 à HappyFox Help Desk
Freshdesk est un logiciel de service client dans le cloud qui propose des solutions robustes aux entreprises de toutes...

Sprout Social

4,4
Alternative n° 2 à HappyFox Help Desk
Sprout Social est un outil de gestion des réseaux sociaux créé pour aider les entreprises à trouver de nouveaux clients...

Quickbase

4,4
Alternative n° 3 à HappyFox Help Desk
Quick Base est une plateforme de création d'applications qui permet aux utilisateurs de créer des applications...

Pipefy

4,6
Alternative n° 4 à HappyFox Help Desk
Centralisez et réunissez l'ensemble du parcours client en un seul endroit en vue d'améliorer la satisfaction avec une...

Avis

Note globale

4,6 /5
(93)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà HappyFox Help Desk ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 93
Brien
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Happy with Happy Fox!

Publié le 20/09/2018

Avantages

What I like most about the software is the ease of its interface. You do not have to look through pages and pages of different stuff, your tickets are right in front of you when you log in!

Inconvénients

The only Con that I experienced with this software is the ticket response were directly sent to the users junk folder. After contacting local support they were able to adjust the settings and solve the issue.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Strong Ticketing System

Publié le 30/07/2019

I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly...

I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly increased the efficiency and productivity of our team.

Avantages

Happyfox sets out what it is meant to do - a strong, automated ticketing system.

Happyfox can be quickly setup, has a strong support team, and is constantly working on improvements.

Some of the best features of the software include customization of categories (ticket fields, contacts), a sleek and clean UI for administrators, built-in Knowledge Base, automatic ticketing, recurring tickets, ticket threading, and multiple ticket intake (email, widiget, login).

Inconvénients

A lot of the newer features are limited to the top tier pricing bracket which means, starting out with the lower level limits the features.

It is limited ticketing and providing a knowledge base. Some of the newer features including project management and asset management is a little light, but, definitely improvements on turning Happyfox into a fully fledged ITSM.

Bernardo
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Amazing at first, until you realize that the develepement stoped

Publié le 26/04/2018

The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to...

The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to manage, lots of bugs and no updates. The staff is amazing but the service don't follow.
I'm jumping of this service and now and I'm in a nightmare because cannot export the data to anything. Neither in cvs. Only incomplete tickets and all my work history is unreacheable.
Leaving the service very very very disapointed.

Avantages

- Plenty of integrations
- Very customizable
- The support is very good, they don't mind to spend time until your problem is solved

Inconvénients

- Smartphone App is terrible, ticket response not intuitive, lots of steps to accomplish simple tasks
- Customization is very painful, not intuitive, complex, little bugs in several functions
- Expensive against other similar products
- No updates, development is stuck for years now (monolithic service)
- Reports don't work, it's is impossible to extract relevant data about overall performance
- Cannot export tickets in full, only the original fist message (this is very disappointing)
- Faced several downtime in which was impossible to access the platform and manage tickets

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

HappyFox Help Desk - Best for ticketing system

Publié le 24/10/2022

Avantages

Happyfox has turned out to be a boon for us. Our task mangement became very easy after installation. We get clients requests on Happyfox which we are able to manage and resolve effectively. It has great user interface and customer support was incredible during installation and troubleshoot.

Inconvénients

There is nothing to point out here. Just one suggestion to include insights about tickets like how many tickets closed, in how much time, who was the most effective performer, etc. This will also help in improving team performance.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

HappyFox, The Helpdesk for Humans

Publié le 17/02/2019

We've been using Happyfox for the past three years. It is used to create and track tickets for...

We've been using Happyfox for the past three years. It is used to create and track tickets for issues concerning Information Technology, Timesheets and Human Resource problems. We've been extremely happy using this product. The reporting features of this product are an extremely valuable tool and well worth the cost of the software.

Avantages

Great product, with a simple user interface and powerful customization features. Allows for the building of Knowledge Bases and thorough tracking of all type of issues facing the end user. Will allow the users to open up ticket with their email package,

Inconvénients

I've yet to see anything negative about this software.

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HappyFox Help Desk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HappyFox Help Desk.

Types de licences disponibles pour HappyFox Help Desk :

  • À partir de : 24,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel HappyFox Help Desk :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles HappyFox Help Desk est disponible :

allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, français, hongrois, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien

Appareils pris en charge par HappyFox Help Desk :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à HappyFox Help Desk :

Adobe Commerce, Asana, Batchbook, BigCommerce, ChartMogul, ClassLink, Dialpad, FreshBooks, FullContact, GitLab, Google Workspace, HappyFox Chat, Highrise, HubSpot Service Hub, Insightly, Intune HRMS, Jira, JustCall, Keap, Lansweeper, LogMeIn Rescue, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Nicereply, Okta, OneLogin, PagerDuty, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SmartSignin, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Twitter/X, WhatsApp, WordPress, Wrike, Zapier, Zoho CRM

Ressources d'aide disponibles pour HappyFox Help Desk :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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