HappyFox

Logiciel pour support client et helpdesk

4,6 /5 (81 avis) Donnez votre avis !

HappyFox - Présentation

Description du logiciel HappyFox

HappyFox est un logiciel de support client et de gestion des cas d'assistance très facile à utiliser. Il s'intègre à vos comptes de messagerie et à votre site web pour assurer la collecte de toutes les demandes d'assistance. Organisez mieux les tâches, attribuez le bon e-mail à la bonne personne, répondez plus vite et suivez tout le travail effectué. HappyFox est une solution économique grâce à ses formules mensuelles abordables.

HappyFox - Présentation

Prix

À partir de
29,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

HappyFox - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 3 autres, Inde, Japon, Allemagne
Langues
allemand, anglais, arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel) et 17 autres, coréen, danois, espagnol, français, hongrois, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien

Médias

iOS Mobile Help Desk
iOS Open Ticket
iPad Ticket Message
iPad Ticket Menu
Android Pending tickets
Android Ticket Update
Mobile Knowledge Base
Community Forum Software
Happyfox FAQ
Tickets Mass Action
Vidéo de HappyFox Capture d'écran pour HappyFox : iOS Mobile Help Desk Capture d'écran pour HappyFox : iOS Open Ticket Capture d'écran pour HappyFox : iPad Ticket Message Capture d'écran pour HappyFox : iPad Ticket Menu Capture d'écran pour HappyFox : Android Pending tickets Capture d'écran pour HappyFox : Android Ticket Update Capture d'écran pour HappyFox : Mobile Knowledge Base Capture d'écran pour HappyFox : Community Forum Software Capture d'écran pour HappyFox : Happyfox FAQ Capture d'écran pour HappyFox : Tickets Mass Action

HappyFox - Avis

HappyFox - Avis

Note globale
4,6
/
5
Excellent
55

Très bien
21

Moyen
2

Médiocre
2

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,3
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,6
94% des utilisateurs recommandent cette application
Abimbola K.

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.


Traduire avec Google Translate
Amanda K.

HR Help Desk Administrator


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Richard T.

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements.

About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.

Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.

As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.


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Utilisateur vérifié

Customizable to every need

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.


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Utilisateur vérifié

"happy" with Happy Fox


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Abimbola K.
Secteur d'activité: Divertissement
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 16/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

First ,I have to commend the Happyfox team for running a good and effective support department. We switched to Happyfox in January and the experience so far , has been impressive. Setup time was a breeze ,and the support team were on hand to guide us through all hurdles during the first few weeks.
I like how every conversation from emails ,social media messages ,voice calls etc are converted into tickets which we can track and respond to ,within the Happyfox interface.While making it easy to track key customer service metrics like first response time, time spent by each staff on tickets etc
I will say Happyfox is changing the look ,function and feel of helpdesk solutions and I love this revolution.

Inconvénients

It is normal when trying a new innovative service to see it as all perfect. At this point, I see Happyfox as perfect,maybe I will find NEGATIVES as my organization continue using Happyfox.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Amanda K.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

HR Help Desk Administrator

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 28/08/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

We like that it is easy to use. It is rather simple and not overly complicated.

Inconvénients

The reporting is very challenging. I wish they had better reporting capabilities.
I

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Richard T.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 11/12/2016
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements.

About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.

Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.

As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.

Avantages

Great looking product
Good website
Good information

Inconvénients

Bad customer service
Ridiculous email response times
Failure to have a negative feedback process in place
Happyfox treat you like your just another sale
Undervalue you as a customer
Generic responses
Impersonal service (When you actually receive it)
Mail track is a wonderful tool which enables you to know when someone reads your email. If you are going to read it, respond.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Customizable to every need

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 11/09/2020
Provenance de l'avis : Capterra

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

Avantages

It is so adaptable. We could add fields we needed. We could add branding. Canned responses. It allows for tickets created by phone, email and social media.

Inconvénients

It is difficult to set up but the team is very helpful.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services juridiques
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

"happy" with Happy Fox

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 30/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

With a ton of new features, Happyfox is a step above the rest for ticketing and knowledge bases. Some key features/pros are -

Support request from multiple channels.
Tiered agent/administrator roles
Automation features - auto ticket creation, time spent, canned actions, etc.
Great integration options with other software
Custom SLA and Reporting tools.

Inconvénients

The tool to build out knowledge Base articles is a little lackluster. it can be tedious to build out the KBs. It looks like most future enhancements are also being placed at a higher pay tier.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,5/10
Basé sur 81 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

HappyFox - Prix

HappyFox - Prix

À partir de
29,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,5/5
Basé sur 81 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

HappyFox - Fonctionnalités

HappyFox - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,3/5
Basé sur 81 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

HappyFox - FAQ

HappyFox - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HappyFox.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HappyFox ?

Types de licences disponibles pour HappyFox :

À partir de: 29,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel HappyFox ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de HappyFox.

Q. Qui utilise HappyFox ?

Utilisateurs habituels du logiciel HappyFox :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues HappyFox est-il disponible ?

Langues dans lesquelles HappyFox est disponible :

allemand, anglais, arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), coréen, danois, espagnol, français, hongrois, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HappyFox ?

Types de licences disponibles pour HappyFox:

Abonnement

Q. HappyFox prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par HappyFox :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications HappyFox peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à HappyFox :

Batchbook, Clearlogin, Customer Thermometer, HappyFox Chat, Help Desk Migration, HelpOnClick, LogMeIn Rescue, ProjectManager.com, Slack, Zoho SalesIQ

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HappyFox ?

Ressources d'aide disponibles pour HappyFox :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo