HappyFox Help Desk

En savoir plus sur HappyFox Help Desk
HappyFox est un logiciel de support client et de gestion des cas d'assistance très facile à utiliser. Il s'intègre à vos comptes de messagerie et à votre site web pour assurer la collecte de toutes les demandes d'assistance. Organisez mieux les tâches, attribuez le bon e-mail à la bonne personne, répondez plus vite et suivez tout le travail effectué. HappyFox est une solution économique grâce à ses formules mensuelles abordables.
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HappyFox Help Desk ne vous convainc pas tout à fait ?
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Alternatives
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Avis
Vous avez déjà HappyFox Help Desk ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Happy with Happy Fox!
Publié le 20/09/2018
Avantages
What I like most about the software is the ease of its interface. You do not have to look through pages and pages of different stuff, your tickets are right in front of you when you log in!
Inconvénients
The only Con that I experienced with this software is the ticket response were directly sent to the users junk folder. After contacting local support they were able to adjust the settings and solve the issue.
- Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Strong Ticketing System
Publié le 30/07/2019
I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly...
I have found Happyfox an exception ticketing system, but, strong customer support. It has greatly increased the efficiency and productivity of our team.
Avantages
Happyfox sets out what it is meant to do - a strong, automated ticketing system.
Happyfox can be quickly setup, has a strong support team, and is constantly working on improvements.
Some of the best features of the software include customization of categories (ticket fields, contacts), a sleek and clean UI for administrators, built-in Knowledge Base, automatic ticketing, recurring tickets, ticket threading, and multiple ticket intake (email, widiget, login).
Inconvénients
A lot of the newer features are limited to the top tier pricing bracket which means, starting out with the lower level limits the features.
It is limited ticketing and providing a knowledge base. Some of the newer features including project management and asset management is a little light, but, definitely improvements on turning Happyfox into a fully fledged ITSM.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
Amazing at first, until you realize that the develepement stoped
Publié le 26/04/2018
The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to...
The service is good in a lot of things but lack of fundamental tools and performance. Too hard to manage, lots of bugs and no updates. The staff is amazing but the service don't follow.
I'm jumping of this service and now and I'm in a nightmare because cannot export the data to anything. Neither in cvs. Only incomplete tickets and all my work history is unreacheable.
Leaving the service very very very disapointed.
Avantages
- Plenty of integrations
- Very customizable
- The support is very good, they don't mind to spend time until your problem is solved
Inconvénients
- Smartphone App is terrible, ticket response not intuitive, lots of steps to accomplish simple tasks
- Customization is very painful, not intuitive, complex, little bugs in several functions
- Expensive against other similar products
- No updates, development is stuck for years now (monolithic service)
- Reports don't work, it's is impossible to extract relevant data about overall performance
- Cannot export tickets in full, only the original fist message (this is very disappointing)
- Faced several downtime in which was impossible to access the platform and manage tickets
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
HappyFox Help Desk - Best for ticketing system
Publié le 24/10/2022
Avantages
Happyfox has turned out to be a boon for us. Our task mangement became very easy after installation. We get clients requests on Happyfox which we are able to manage and resolve effectively. It has great user interface and customer support was incredible during installation and troubleshoot.
Inconvénients
There is nothing to point out here. Just one suggestion to include insights about tickets like how many tickets closed, in how much time, who was the most effective performer, etc. This will also help in improving team performance.
- Secteur d'activité : Recrutement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
HappyFox, The Helpdesk for Humans
Publié le 17/02/2019
We've been using Happyfox for the past three years. It is used to create and track tickets for...
We've been using Happyfox for the past three years. It is used to create and track tickets for issues concerning Information Technology, Timesheets and Human Resource problems. We've been extremely happy using this product. The reporting features of this product are an extremely valuable tool and well worth the cost of the software.
Avantages
Great product, with a simple user interface and powerful customization features. Allows for the building of Knowledge Bases and thorough tracking of all type of issues facing the end user. Will allow the users to open up ticket with their email package,
Inconvénients
I've yet to see anything negative about this software.
HappyFox Help Desk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HappyFox Help Desk.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HappyFox Help Desk ?
Types de licences disponibles pour HappyFox Help Desk :
- À partir de : 24,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise HappyFox Help Desk ?
Utilisateurs habituels du logiciel HappyFox Help Desk :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues HappyFox Help Desk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles HappyFox Help Desk est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, français, hongrois, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien
Q. HappyFox Help Desk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par HappyFox Help Desk :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications HappyFox Help Desk peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à HappyFox Help Desk :
Adobe Commerce, Asana, Batchbook, BigCommerce, ChartMogul, ClassLink, Dialpad, FreshBooks, FullContact, GitLab, Google Workspace, HappyFox Chat, Highrise, HubSpot Service Hub, Insightly, Intune HRMS, Jira, JustCall, Keap, Lansweeper, LogMeIn Rescue, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Nicereply, Okta, OneLogin, PagerDuty, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SmartSignin, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Twitter/X, WhatsApp, WordPress, Wrike, Zapier, Zoho CRM
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HappyFox Help Desk ?
Ressources d'aide disponibles pour HappyFox Help Desk :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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