Totango
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En savoir plus sur Totango
Totango alimente les catégories suivantes d'information :
En temps réel :
- Flux d'activité - flux d'activité des utilisateurs sur l'application.
- Flux de conversion - inscriptions, achats, mises à jour, annulation, etc.
Sur une base utilisateur, les activités spécifiques peuvent être suivies dont :
- Actions de l'utilisateur sur l'application
- Modules d'application utilisés
- Les utilisateurs uniques
- Sessions d'activité
- Temps entre les sessions
- Score d'engagement du client
Possibilité d'affichage dans le tableau de bord exécutif :
- Compte par statut de rupture (en cours, semaine, mois, trimestre, etc)
- Analyses groupées de changements d'état (hebdomadaire et mensuelle)
Totango - Principaux avantages
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Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Grade the health of your customers
Publié le 19/06/2018
This tool really helps give visibility into customer health, in ways that may be otherwise...
This tool really helps give visibility into customer health, in ways that may be otherwise untrackable. Its open API integrates directly into our software product, so getting data is relatively close to real time.
Avantages
Totango help grade the health of your software product users. We use Totango to determine which users are return users, how often they use our product, and for how long. We can then campaign to users based on usability. It also has a marketing component built in.
Inconvénients
Sometimes it takes a little digging to find the information you're looking for. It integrates to marketing automation platforms, but you need to use a third party software like Zapier to integrate.
- Secteur d'activité : Appareils médicaux
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Cheap and good CS platform
Publié le 25/07/2022
We were implementing Totango for quite some time. We have a lot of customized metrics and we...
We were implementing Totango for quite some time. We have a lot of customized metrics and we required integration with BigQuery. We just started using it recently. I see a lot of good sides and useful features but I also see some missing unfortunately. However, it's a good value for money so far.
Avantages
The biggest pro is definitely a price. For little money we get a lot of functionalities and useful features i.e. inapp NPS, successplays, possibility to integrate with a lot of tools etc. I'm sure it's a great platform to start with to make your daily CS work easier.
Also, their support is super responsive and helpful. So far I had no issues. They were also very helpful with the onboarding and implementation.
Inconvénients
I've already noticed that there are some funcionalities missing. I'm not sure if other platform have it but for example it's not possible to export some reports/dashboards with widgets, or to send reports monthly.
Pourquoi passer à Totango
Price, available integrations (especially with BigQuery), contact with the seller- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Worst saas tool ever. Let alone for customer success.
Publié le 10/04/2022
Avantages
Nothing. Basic customer success features are okay.
Inconvénients
Getting data into totango and synchronising data with other softwares is ridiculously difficult, painful and useless. Even with tools like zapier. If you use any other software for sales/marketing/finance - do not use or waste time in implementing totango.
Pourquoi passer à Totango
Promise of a dedicated account manager and good customer service.- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Digitally Engagement at Scale
Publié le 08/12/2023
Avantages
I like how we are able to get the 360 view of a customer health, spot early indicators of churn, as well as create and deploy campaigns to nurture and engage our customers post sales in a scalable and efficient manner.
Inconvénients
I wish there were more detailed campaign reporting, A/B testing of campaigns, additional features in the drag and drop templates for campaigns, along with monitors / alerts for when a campaign isn't triggering as it should. This is helpful especially when you are sending mass emails to a large audience.
- Secteur d'activité : Appareils médicaux
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
A bit clunky to use
Publié le 21/10/2022
The integration with the tool took a long time (almost a year) and required a lot of workarounds. I...
The integration with the tool took a long time (almost a year) and required a lot of workarounds. I think it still hasn't won me over fully, and I struggle to come back to it every day to log each touchpoint.
Avantages
Totango is flexible in the context of integration with already existing solutions, ie. Hubspot - we transfer customer data two-ways between HS and Totango.It allows to set up of custom Health score, custom alerts and has a broad range of functionalities that can help with customer engagement and activities overall.
Inconvénients
It is still a bit clunky in context of UI - some functionalities are hidden, buttons are not intuitively placed, timeline of interactions is not so easy to navigate and you can't pin information or notes like in Hubspot. The "touchpoint" is a bit tricky because one miss-click can make it so that the internal note will be sent to the people tagged in it! You also can't save a touchpoint card if you opened up a task in it, and didn't save the task first...Also the hierarchy between Company and Product is not intuitive and causes some problems during the integration.
Totango - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Totango.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Totango ?
Types de licences disponibles pour Totango :
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Totango ?
Utilisateurs habituels du logiciel Totango :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Totango est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Totango est disponible :
anglais
Q. Totango prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Totango :
iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Totango peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Totango :
Dropbox Business, GoodData, Google Docs, Jira, Microsoft Teams, NetSuite, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Skilljar Customer Education, Slack, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Totango ?
Ressources d'aide disponibles pour Totango :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat
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