
En savoir plus sur Rezdy
Calendrier visuel
Consultez le calendrier et la disponibilité de vos produits en un coup d'œil.
Affichez les réservations dans une vue quotidienne, hebdomadaire et mensuelle.
Utilisez des étiquettes pour classer vos produits.
Tableau de bord intelligent
Obtenez un aperçu de vos informations et mises à jour importantes.
Consultez un résumé des événements récents et à venir.
Accédez à tous vos produits et contrôlez-les.
Intégration de sites web et stratégie de marque
Vous avez le choix parmi diverses options pour connecter votre site à Rezdy afin que vos clients aient l'impression de ne jamais l'avoir quitté.
Les plug-ins personnalisables sont faciles à générer et à intégrer à votre site web.
Vous décidez quel contenu et quand il est en ligne sur votre site, vous donnant ainsi un contrôle total sur votre liste de produits.
Conservez l'aspect unique de votre site web en sélectionnant votre URL Rezdy, vos palettes de couleurs, votre logo et votre bannière.
Lots dynamiques
Combinez vos produits en collections pour les afficher sous forme de lots.
Vos clients peuvent ensuite réserver tous les produits d'un lot à la fois et payer instantanément.
Gestion des coupons et des offres du jour
Ajoutez des remises promotionnelles ou intégrez vos produits aux offres du jour.
Gérez et suivez toutes vos promotions afin de déterminer lesquelles fonctionnent et quand elles fonctionnent le mieux.
Galerie d'images enrichie
Chargez plusieurs photos de votre produit.
Présentez les meilleures photos de l'expérience pour convertir vos visites en clients.
Intégration aux réseaux sociaux
Connectez votre site à des sites de réseaux sociaux pour que vos clients puissent partager leur expérience avec leurs amis.
Le marketing viral est un moyen rapide et gratuit d'augmenter la notoriété de votre marque et d'acquérir de nouveaux clients.
Paramètres régionaux et paiements multidevises
Ce système de réservation prend en charge les paramètres multidevises et multilingues.
Créez votre site et votre liste de produits synchronisés avec votre emplacement.
Affichez et traitez les paiements dans votre devise locale.
Logiciel web
Accédez à votre système de réservation partout et à tout moment.
Un accès à Internet suffit.
Vous n'avez pas à vous soucier des différents systèmes d'exploitation, à utiliser un seul ordinateur ou à sauvegarder des fichiers, toutes les actions sont effectuées pour vous.
Vente incitative de services et de marchandises en option
Définissez des options supplémentaires pour vos clients.
Tous vos produits peuvent être liés à des services ou à des marchandises supplémentaires que les clients peuvent acheter instantanément.
Suivi des visiteurs et référence des agents
Identifiez facilement les réservations provenant d'agents et d'affiliés et différenciez-les des réservations provenant directement de votre site web.
Suivez, analysez et comparez vos rapports.
Intégrez votre code de suivi Google Analytics.
Reporting avancé
Exportez et convertissez toutes les informations sous forme de rapport détaillé sur une feuille de calcul.
Utilisez les rapports intégrés pour mesurer votre réussite et configurer votre stratégie commerciale.
Choisissez entre les réservations à la demande ou en temps réel.
Réservations à la demande
Les réservations à la demande permettent à vos clients : d'envoyer des demandes de date à votre adresse e-mail dédiée, que vous vérifiez et réservez manuellement ;
d'accéder à des informations détaillées sur les produits directement sur votre site web et de communiquer avec vous par e-mail.
Réservations en temps réel (recommandé)
Autorisez vos clients à vérifier immédiatement la disponibilité, à effectuer une réservation et à payer sur votre site web.
Envoyez un e-mail automatisé à vos clients pour confirmer leur réservation afin que vous n'ayez pas à gérer manuellement les confirmations de réservation.
Éliminez le risque de surréservation en mettant à jour instantanément la disponibilité de votre produit.
Affichez la prochaine disponibilité si une activité n'est pas disponible à la date demandée.
Paiements sécurisés
La passerelle de paiement sécurisée connecte votre formulaire de réservation directement à votre compte bancaire.
Les informations de paiement des clients sont traitées et stockées de manière sécurisée.
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Rezdy ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Greta software with a lot of functionalities
Publié le 22/05/2021
The experience has been grert. It has allowed us to keep our inventory organizes, our staff well...
The experience has been grert. It has allowed us to keep our inventory organizes, our staff well planned in advance, and keeping track of our bookings while offering our clients an easy way to book (and pay) for their tours.
Avantages
This software allows you to sell tours and activities to your clients, with a great design and even a simple website. It also allows you to reach a marketplace, synch to different OTAs and organize your agents. The software can seem a bit complex and intimidating at first, but once it is working you can do so much with it. The best feature is that it allows you to organize your team and resources in the back end.
Inconvénients
It can be a bit intimidating to use it, but you have customer support and training before getting it running.
There is one feature that still needs work and that's the net and rack rates for agents , but there's always room for improvement
Réponse de Rezdy
Dear Ricardo,
Many thanks for taking the time to provide us with your feedback, we really appreciate this.
Kind Regards
Hemant Malhotra
Global Customer Operations Manager
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
10 years with Rezdy
Publié le 12/08/2022
Over the years we’ve been able to see Rezdy grow and offer more features.
Pricing has got higher...
Over the years we’ve been able to see Rezdy grow and offer more features.
Pricing has got higher which I find disappointing as it’s got very expensive with not a lot of additional features.
Avantages
It’s easy to use. Has a lot of features can connect easily with agents & other products
Inconvénients
New feature of 7 day search default / can’t search by booking name only booking number
Alternatives envisagées
FareHarborPourquoi passer à Rezdy
Ease of use and cost was original reason / once produced are set up on a platform it’s hard to change it all again.Réponse de Rezdy
Hi Jane,
We're glad to see that our software has been able to help you connect easily with agents and other products.
We have passed your feedback to our products team.
Thank you for taking the time to leave your valuable review.
Kind regards,
Customer Care team
- Secteur d'activité : Médias en ligne
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Not Ready For Big Companies.
Publié le 08/01/2016
Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex,...
Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex, clunky, cumbersome product setup process and the worst checkout process in history of the internet. See Con section.
Avantages
All the features I needed with some exceptions.
Support is good. When tickets are submitted, good responses are given. Team is attentive to help you understand the system and fix bugs.
Clean layout.
A bright future with a few important changes.
Inconvénients
Checkout flow must have been designed by a plumber. No offense to plumbers. During the busy summer rental season, my client would receive several calls, daily, with people that did not know how to checkout! Just search Rezdy support ticket number #205248418. Basically, it's a two step checkout. First you select the date, then click Confirm Availability. Then you click the date again, at which point you are given a strange, agenda style calendar to select the duration. After that, the booking process is as usual, name info payment etc. Way to complicated for people to understand.
New Feature Request Process is a voting system. However, a feature with 15 votes (ie "Customize fields in Manifest") or 13 votes or 10 votes gets completed, but a feature with 15 votes ("Customers are confused by the 2 step booking process") does not get completed. Additionally, things that are not even in the feature request system mysteriously appear as a new feature. A very strange and frustrating system. If you need a specific feature, plan on NOT getting it because only one or two people might vote on it. To give you an idea how many clients Rezdy might have, the most popular feature (Wordpress Plugin) received 50 votes. More attention should be given to 15 votes since that is 30% of their clients.
Product/Rental 'session' setup process is a nightmare! My client has 18 locations, 30+ rental products, and different prices in different areas as well as holiday rate changes for holidays, like 4th of July. At first sight all is well, then you have to deal with 'sessions', yeah 'sessions'. The greatest thorn in my side of the entire 2 year experience. Once you set up a one product at a location, you have to create a 'session' in the calendar, yes, separate from the product info area. In the calendar, you create a session for that product and if you have variable prices, or a specific hour of the day you don't want a rental to be available, at each break you'll need to create several different sessions. If you have a lot of products, plan on spending several hours in sessions. The system isn't intuitive enough to build the session for you (in the background) based on the info you placed in the product info area. My "Create Sessions from Product Details" feature request only received 5 votes. Needless to say, sessions are the worst, most time consuming part of Rezdy. Someone that is not tech savvy will have a hard time learning it. And oh! sessions can only be created at 6 month intervals. So for a 9 month rental season, you need to do everything twice and then again the next year and the next and so on.
Products are another area for improvement.
To give you an idea about our products the setup is like this:
12 Products - Location A
10 Products - Location B
11 Products - Location C
8 Products - Location D
15 Products - Location E
7 Products - Location F
15 Products - Location G
If rental product 1 is at A, B, C, D, F, and G locations, you need to clone product 1 seven times and assign each one to its separate location. Then set the prices, and such for each. After that you need to create sessions for product 1 at all seven location. Locations are really called categories in Rezdy because they don't have a feature to manage locations. My client has about 30 rental products and 18 locations, however my Rezdy account has 100 products. Most are duplicates of each other. For example, Product 1, has 16 duplicates. Yes, you can clone products, but you can't clone sessions.
Documentation needs improvement.
You can not bulk edit, sync products or CSV upload anything. Everything is one at a time.
Last and biggest con, because of its confusing checkout process and the number resulting calls from confused renters, my client has discontinued using my website service. I had a beautiful site, with easy navigation to the products and spent two years using Rezdy. Every call was about the booking process, which is handled by Rezdy via a script embedded in page. Unfortunately, that I cannot convince the client it's Rezdy's fault. I took the bullet for them. If they only had an easy checkout system, confused renters wouldn't have called, I'd still have my client and only half of this review would be accurate.
My recommendation is to wait for Rezdy to streamline a bit. And from experience, that might be a while.
Réponse de Rezdy
Dear Reviewer,
Thank you for your comments.
We have made some significant changes both in our plans and features in the past few years. You can check out our regular upgrades, improvements, and new features using the link below.
https://support.rezdy.com/hc/en-us/categories/200238184-Product-News-and-Updates
Kind regards
Customer Care team
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great B2B solution for booking tours
Publié le 05/02/2021
We used it to book tours with operators directly and through API. This was the only booking system...
We used it to book tours with operators directly and through API. This was the only booking system we used that had an API stable enough to never create any issues. We did not have one single instance of bookings failing because of the API which made Rezdy the absolute champion of API bookings.
Avantages
Rezdy is an amazing solution for booking tours. It comes with a marketplace (which is surprisingly uncommon in the world of booking software) and its interface is clean and polished. It is an absolute delight working with this app and it is definitely one of the booking solutions I keep on coming back to.
Inconvénients
Rezdy is expensive. I don't mind it, as it is a great tool, but for small companies it could be hard to justify such a price tag. I will, nonetheless, absolutely recommend to pay for Rezdy as it is worth the money.
Pourquoi passer à Rezdy
Rezgo has the cleanest interface of all available booking systems we test-drove and it has the most stable API.Réponse de Rezdy
Dear Viktoria,
Many thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback, we really appreciate this.
Kind Regards
Hemant Malhotra
Global Customer Operations
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Take your small tourism business to the next level...
Publié le 05/11/2020
Having control of my booking platform and availability is key to running a small business and most...
Having control of my booking platform and availability is key to running a small business and most importantly having AUSTRALIAN based help-desks, with key staff you get to know is FANTASTIC! The guys in tech support do a GREAT JOB!
Avantages
The flexibility and adaptability to make it work for our small tourism business and the time saving benefits; it increased revenue immediately and gave me the time to work outside of our business also.
Inconvénients
There were some challenges during COVID processing Refunds for Cancellations (this proved difficult and was too long to get resolved at a critical time); the layout / format for email notifications is "clunky" and needs improvement; sample/templates for emails (based on industry) would be useful.
Alternatives envisagées
FareHarborPourquoi passer à Rezdy
Aligned with Bookeasy (used by our Regional Tourism Organisation) and referrals from Industry Partners.Réponse de Rezdy
Dear Amanda,
Thank you for taking the time to provide us this valuable feedback.
This is all very helpful to us to continue to make improvements and I will make sure this is forwarded to the right teams.
Kind Regards
Hemant Malhotra
Customer Services Manager
Rezdy - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Rezdy.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Rezdy ?
Types de licences disponibles pour Rezdy :
- À partir de : 49,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Rezdy ?
Utilisateurs habituels du logiciel Rezdy :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Rezdy est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Rezdy est disponible :
anglais
Q. Rezdy prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Rezdy :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Rezdy peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Rezdy :
Apple Pay, Bookeasy, Fotaflo, Google Calendar, Google Pay, Google Sheets, Mailchimp, PayPal, Smartwaiver, Stripe, Wherewolf, WordPress, Xero, Zapier, authorize.net, eway Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Rezdy ?
Ressources d'aide disponibles pour Rezdy :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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