Stax Bill
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En savoir plus sur Stax Bill
Fusebill automatise votre facturation récurrente et élimine la facturation manuelle. Fusebill permet aux entreprises d'améliorer leur expérience de souscription et de réduire le taux de désabonnement. Le reporting avancé et en temps réel permet aux entreprises d'identifier les pertes de revenus et de prendre des mesures afin de les réduire.
Éliminez les goulots d'étranglement liés à la facturation. Accélérez le lancement de nouveaux produits. Stimulez la croissance de votre activité sur abonnement.
Fusebill répond facilement à vos besoins de facturation complexes, des simples transactions ponctuelles aux tarifs basés sur l'utilisation, en passant par les calculs proportionnels. Fusebill s'intègre parfaitement aux systèmes et modèles commerciaux existants pour vous offrir un contrôle complet sur la manière dont les produits sont tarifés. Vous disposez de la flexibilité nécessaire au lancement accéléré ou proactif de nouveaux produits en réponse aux changements dans le paysage concurrentiel.
Les clients veulent-ils être facturés quotidiennement, mensuellement, trimestriellement ou selon un calendrier personnalisé ? La flexibilité de Fusebill peut s'adapter à toute stratégie de tarification. Proposez des remises personnalisées à un seul client ou un groupe de clients. Fusebill inclut des fonctionnalités d'intégration rationalisée des clients facturés et réglant par carte de crédit, ainsi que des pages de paiement en ligne sans codage ni responsabilité concernant la conformité PCI niveau 1.
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Stax Bill ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Zuora
Heartland Retail
Payment Evolution
PayPal Zettle
Avis
Vous avez déjà Stax Bill ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Small Business Best Friend
Publié le 03/04/2024
Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any...
Great experience, and customer service is QUICK and stellar. I'd absolutely recommend Stax to any Small Business.
Avantages
I loved the ease of adding clients, customization, the ability to send straight to their emails, I loved tracking AP/AR - all of it was so, so user friendly. Stax Bill also has a function where they give you a huge "run down" of all trends, marketing sectors, & accomplishments over a week/month/year. Very helpful to visually see what's going on!
Inconvénients
Sometimes invoice payment history before a certain date would just.. Vanish.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Satisfied stax user
Publié le 12/11/2024
I found thisnsoftware while looking for a cheaper and better alternative to the high fees my client...
I found thisnsoftware while looking for a cheaper and better alternative to the high fees my client is paying to his merchant. We onboarded ourselves without too much trouble and have been satisfied with the service. I also introduced it to another client and they loved it so far.
Avantages
Stax is easy to use and navigate, straighforward and user friendly menu.
Inconvénients
Time it takes to deposit the funds, usually 3 days
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 1.0 /10
Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere.
Publié le 21/11/2017
Avantages
There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system).
I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.
Inconvénients
Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well.
Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes.
Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices.
We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else.
WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon
Réponse de Fattmerchant
Hi,
Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellence accounting software
Publié le 21/12/2024
Avantages
Great accounting software easy to input bills and transactions
Inconvénients
Nothing in particular really good software honestly
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Fusebill Subscription Software
Publié le 18/02/2020
We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do...
We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.
Avantages
Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.
Inconvénients
One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.
Pourquoi choisir Stax Bill
To buy an off the shelf solution.Pourquoi passer à Stax Bill
A more friendly user interface and we like the people and the CEO.Réponse de Fattmerchant
We are really excited to be working with CCM and being a partner in your continued success, Tony. Thank you very much for the review.
Stax Bill - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Stax Bill.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Stax Bill ?
Types de licences disponibles pour Stax Bill :
- À partir de : 499,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Stax Bill ?
Utilisateurs habituels du logiciel Stax Bill :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Stax Bill est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Stax Bill est disponible :
anglais
Q. Stax Bill prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Stax Bill :
Q. Avec quelles applications Stax Bill peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Stax Bill :
Avalara, Braintree, Digital River, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Zapier, authorize.net
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Stax Bill ?
Ressources d'aide disponibles pour Stax Bill :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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