NICE inContact

Logiciel Cloud Contact Center

4,1 /5 (329 avis) Donnez votre avis !

NICE inContact - Présentation

Description du logiciel NICE inContact

NICE inContact est le leader des logiciels de centre de contact cloud avec la plateforme numéro 1 d'expérience client en cloud dans le monde. NICE inContact CXone™ associe le meilleur du trafic en matière de routage omnicanal, d'analytique, d'optimisation des effectifs, d'automatisation et d'intelligence artificielle sur une base Open Cloud. La solution de NICE inContact permet aux organisations de fournir une expérience client exceptionnelle en agissant plus intelligemment et en répondant plus rapidement aux attentes des consommateurs. Le programme de développement DEVone de NICE inContact constitue un vaste écosystème de partenaires, fournissant des applications d'entreprises partenaires du marché CXexchange conçues pour s'intégrer à CXone. NICE inContact est reconnu comme un leader du marché par Gartner, Ovum, IDC, Frost et Sullivan, DMG et Ventana. www.niceincontact.com

NICE inContact est reconnu comme un leader du marché par Gartner, IDC, Frost et Sullivan, Ovum et DMG.

• Le SLA le mieux publié du secteur, à 99,99 %
• Le seul SLA vocal garanti du secteur
• 275 000 agents de centre de contact cloud
• Plus de 150 pays
• 85 des clients Fortune 100

NICE inContact - Présentation

Prix

À partir de
100,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

NICE inContact - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Inde et 4 autres, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
chinois (simplifié), chinois (traditionnel), anglais, français, allemand et 6 autres, italien, japonais, coréen, portugais, russe, espagnol

Media

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NICE inContact - Avis

NICE inContact - Avis

Note globale
4,1
/
5
Excellent
127

Très bien
141

Moyen
39

Médiocre
16

Mauvais
6

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4
Simplicité d'utilisation
4,1
Support client
3,8
81% des utilisateurs recommandent cette application
Ryan C.

Excellent VOIP Service

We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.


Traduire avec Google Translate
Warren J.

Have been using NICE inContact since 2009

My overall experience with NICE inContact has been fantastic. I enjoy working with my reps as we together try to find the best solution to our problems. I feel they have truly been our partner.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Omnichannel, Multi-site, International Contact Center

InContact has allowed us to increase flexibility in handling contacts across multiple sites. We have been able to utilize functionality that allows our agents to know the guest who is calling and the reason for their contact. Like any tool, there is pros and cons. We have had to adapt some of our business practices to the tool. It is nice, no pun intended, to have all of our tools in one platform (ACD, Quality, Reporting, WFM, etc.).


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Emily M.

InContact Review


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Shelly W.

Dec.2019_3M_US_Admin_Support_inContact

Fast to learn
Efficient to setup
Good training documentation
Wonderful tech support
Great experience


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Ryan C.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Excellent VOIP Service

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 19/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.

Avantages

I really appreciate the level of customization NICE inContact has, we have many different profiles for phone agents and the ability to tune everything in to exactly what each agent does has been really great.

Inconvénients

The biggest issue we've had was in setting up supervisor dashboards, anyone with privileges can set one up and the menus start to get cluttered after awhile. We're able to occasionally prune down the views and get things looking reasonable again though.

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Réponse de NICE inContact

We appreciate the feedback, Ryan! We'll share your feedback with the appropriate teams.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Warren J.
Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français

Have been using NICE inContact since 2009

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 25/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

My overall experience with NICE inContact has been fantastic. I enjoy working with my reps as we together try to find the best solution to our problems. I feel they have truly been our partner.

Avantages

I worked as an end user of NICE inContact in FamilySearch Support and for the past 4 years I have been working as the FamilySearch Telecommunications Product Engineer. As an end user I found the product to be easy to use and reliable. I was able to seamlessly take chats and calls up to 30 in a day. As the Administrator CXOne/inContact Central is easy to use creating skills, users, and security profiles. As the Engineer working in Studio and creating call flows with Salesforce integration I find the product robust and basically if you can think of it, there is most likely a way to make it happen using APIs and the inContact Studio. I was able to learn the basics and build from there with little training. And what I don't know NICE inContact engineers and account managers are there to help.

Inconvénients

In Salesforce there is a feature that you can login as the user to see what the user is seeing. inContact doesn't have that feature. To troubleshoot a user issue I have to go to some lengths to change the users password and login as them to see if I can see what they are reporting. Speaking of reporting, I know the CXOne platform has addons for better reporting but I feel the dashboards and basic reporting could be made better. For example to be able to drill down on a dashboard to specifics even on the user level.

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Réponse de NICE inContact

Thanks for your feedback, Warren!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Omnichannel, Multi-site, International Contact Center

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

InContact has allowed us to increase flexibility in handling contacts across multiple sites. We have been able to utilize functionality that allows our agents to know the guest who is calling and the reason for their contact. Like any tool, there is pros and cons. We have had to adapt some of our business practices to the tool. It is nice, no pun intended, to have all of our tools in one platform (ACD, Quality, Reporting, WFM, etc.).

Avantages

InContact allows us to utilize our global staff to ensure our guests receive prompt response time to their phone calls, emails, and chats. We are able to skill and staff our agents across multiple sites to increase efficiency. The software was easy to learn and adapt to for our users when we switched. The tool gives us access to data both real-time and historical needed to make decisions and operate effectively. We are able to have multiple tools (WFM, Quality, ACD, Reporting, etc.) in one platform.

Inconvénients

We skill agents with both voice and digital (email and chat) skills. Because InContact treats chat as a digital media type, it will route both chats and phone calls at the same time which is challenging and limits our ability to utilize the omnichannel feature as we would want to.
Without case ownership on email, each reply after the initial email may route to a different agent, which creates challenges with continuity of the communication.
Email reporting has been and continues to be a challenge. It is difficult for us to see how many emails were handled on a certain day if the email was handled on a different day than when it came into the system.

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Réponse de NICE inContact

Thank you for your detailed review. We are always working to improve our software. We will pass along your valuable insight to our development teams.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Emily M.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
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InContact Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 21/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Very user friendly. We very rarely need help from our IT team to make any changes or updates. Most reports and tools can be figured out. Training tools are great. Integration very simple, using Skybox to assist. TAM, Garland Bailey, is excellent.

Inconvénients

Analytics are hard to use and are not accurate based on what I know.
InView does not match InContact reporting. We have asked for support/assistance resolving issues and we have not received resolution in over 3 months.
We need additional widgets in the dashboard but can't get them.

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Réponse de NICE inContact

Thanks for your detailed review, Emily!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Shelly W.
Secteur d'activité: Télécommunications
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
Traduire en français

Dec.2019_3M_US_Admin_Support_inContact

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 12/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Fast to learn
Efficient to setup
Good training documentation
Wonderful tech support
Great experience

Avantages

The details offered to discover path of contacts, simple process of escalating issues, and efficiency of setup of users and ACD elements are the best I've dealt with in my 25 years of ACD phone support.

Our TAM is amazing & knows her stuff.

Reports are capable of great detail

Inconvénients

Because of the open structure to access so much detail, it takes time to analyze what everything means.

The integration with Salesforce is wonderful, but seems a challenge to avoid daily errors; often clearing cache and cookies...I know this has much more to do with 3M's network and Salesforce, but everyone thinks it is the phone that causes the problem.

We tried to standardize ACD routing setup, however, the cleanup from each deployment sent us down custom paths again; I understand the goal to eventually streamline with the Global Scripts - this is the right thing to do and will make things better, it will just take awhile to get there.

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Réponse de NICE inContact

We're so happy to hear about your great experience! Thank you, Shelly!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
7,8/10
Basé sur 329 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

NICE inContact - Prix

NICE inContact - Prix

À partir de
100,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
3,9/5
Basé sur 329 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

NICE inContact - Fonctionnalités

NICE inContact - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Prise en charge de plusieurs langues
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4/5
Basé sur 329 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

NICE inContact - FAQ

NICE inContact - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur NICE inContact.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NICE inContact ?

Types de licences disponibles pour NICE inContact :

À partir de: 100,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel NICE inContact ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de NICE inContact.

Q. Qui utilise NICE inContact ?

Utilisateurs habituels du logiciel NICE inContact :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues NICE inContact est-il disponible ?

Langues dans lesquelles NICE inContact est disponible :

chinois (simplifié), chinois (traditionnel), anglais, français, allemand, italien, japonais, coréen, portugais, russe, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NICE inContact ?

Types de licences disponibles pour NICE inContact:

Abonnement

Q. NICE inContact prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par NICE inContact :

iPad

Q. Avec quelles applications NICE inContact peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à NICE inContact :

Balto, Brand Embassy, Castel Detect LIVE, Cherwell, ExecVision, Gong.io, IMIconnect, Inbenta, Salesforce Service Cloud, Zendesk

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour NICE inContact ?

Ressources d'aide disponibles pour NICE inContact :

Base de connaissances, Support téléphonique, Tutoriels vidéo