Intellect QMS
Intellect QMS
En savoir plus sur Intellect QMS
Intellect est l'un des meilleurs dans le domaine des logiciels de QMS de nouvelle génération pour entreprises. L'entreprise offre la solution la mieux configurable du secteur, pouvant être modifiée pour répondre aux exigences de procédés uniques. Respectez vos besoins en matière de conformité, notamment les normes de la FDA et les normes ISO et définissez vos politiques, vos processus et vos procédures documentées.
Intellect travaille avec divers secteurs, notamment l'industrie pharmaceutique, les produits neutraceutiques, les dispositifs médicaux, la construction, les services financiers, les soins de santé, la fabrication, le commerce de détail, la technologie, l'éducation, le gouvernement et d'autres industries.
La solution de conformité phare d'Intellect est la seule suite de gestion de la qualité pour entreprises eQMS (Enterprise Quality Management Suite) du marché, construite sur une plateforme sans code et conçue pour les analystes commerciaux. En travaillant avec la plateforme Intellect, les entreprises bénéficient d'un système rationalisé, sans papier, mobile, basé sur le cloud et conforme aux normes FDA et ISO.
Options de tarification dès :
1,00 $US/année
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Options de tarification dès :
1,00 $US/année
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Images
Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Intellect QMS : 156
Alternatives
Greenlight Guru
Intelex EHS Software
Adaptive Compliance Engine (ACE)
ComplianceQuest
Avis
Vous avez déjà Intellect QMS ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A well rounded software package.
Publié le 22/04/2021
Overall, this has been a great software package/platform for us and is allowing a unified system to...
Overall, this has been a great software package/platform for us and is allowing a unified system to move forward with.
Avantages
There are a lot of good things about the software, but I really enjoy using the Tool and Calibration system they offer. It has helped us streamline an area that we continued to struggle with. The other great feature is the ability to create custom applications. This allows us to tailor the software more to our needs. This also includes customizing the apps we purchased as well. This way, you are not stuck using the design the developers came up with and not having it fit your needs perfectly.
Inconvénients
I have found that app development can occasionally be a pain to get done properly but this is due to how much stuff is interconnected.
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Intellect QHSE Review
Publié le 19/07/2021
We are only limited by our resources in the current environment. Intellect can address so many...
We are only limited by our resources in the current environment. Intellect can address so many business operations processes from large, complex integrated applications to day-to-day, routine, small but necessary automations. It's wonderful to be able to tell a department, "We can create an app for that!"
Avantages
We created several applications from scratch so we were able to customize to our specific requirements by non-programmers.
Inconvénients
Initial training should be separated into an Overview/End User training for key stakeholders and then training for Designers and Administrators. Since this is geared to non-programmers (in our case), the importance of process design and planning, documentation, system administration, etc., should also be included with the actual creating applications training.
Réponse de Intellect
Hi Janna,
Thank you for your review. It's exciting to hear that you created several applications from scratch without any programming background. Great advice on how to improve our training. We've already begun to add in these training elements.
The Intellect Team
- Secteur d'activité : Génie civil
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Powerful tool for EQMS but requires alot of effort and lacks helpdesk support
Publié le 02/03/2020
Customer service is poor to follow up on reported issues in Support Tickets. Required back-up on...
Customer service is poor to follow up on reported issues in Support Tickets. Required back-up on every instance of a help desk ticket (backups only done through our company IT). Cumbersome process to submit helpdesk ticket.
Avantages
This software has many great features and options that allow the designer to setup/modify templates in many ways to meet project quality requirements. Out of the box templates and apps help designers were a great foundation to further develop apps to met project requirements and goals.
Inconvénients
Customer service is poor to follow up on reported issues. Required back-up on every instance of a help desk ticket (backups only done through company our IT). As a designer changes to a single template item on average takes 30 seconds to a minute to process which can be cumbersome when making alot of changes. When a error is generated there should be a simple "one click" option that imports all of the relevant error information to a email or help desk form instead of forcing the user to go through the cumbersome process.
- Secteur d'activité : Biotechnologie
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Excellent Customer Support
Publié le 30/06/2022
Customer service has been incredible. I cannot say enough great things about [SENSITIVE CONTENT]. ...
Customer service has been incredible. I cannot say enough great things about [SENSITIVE CONTENT]. We are disappointed with the out of the box functionality and the training along with the lack of help with validation. Our initial point of contact is not longer with the company and the deliverables he assured us were not met without additional cost and configuration.
Avantages
We have an excellent implementation manager who has been very helpful and can answer all questions. Her product knowledge and support has been instrumental throughout our implementation.
Inconvénients
Almost impossible to use out of the box. The marketing team is great, and I believe the software can do all of the great things, but only with configuration. You really don't know what you need until you become very familiar with the software. The upfront training needs work for the customer to get a better feel of their needs. This would have made white glove more effective and efficient. This software does not offer a design and development app. Validation of any configuration is not supported well.
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy to Learn and Adapt
Publié le 02/03/2020
Overall, I have found intellect to be a solid product that can replace many manual tasks in quick...
Overall, I have found intellect to be a solid product that can replace many manual tasks in quick development time. The aesthetics in terms of UI could be improved with some simple snap to grid that will allow for a cleaner look.
Avantages
Fast, Flexible and easy to develop rapid prototyping on the fly. I have used the product in a variety of industries for a variety of clients. Anyone who still relies on excel and email can find this tool to be helpful.
Inconvénients
When configuring, there has been times where as a Designer I can save and have everything function correctly only to find out during a publish that an error occurs. This causes a delay in publish and impacts client perceptions on build time.
Intellect QMS - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Intellect QMS.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Intellect QMS ?
Types de licences disponibles pour Intellect QMS :
- À partir de : 1,00 $US/année Voir les tarifs
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Intellect QMS ?
Utilisateurs habituels du logiciel Intellect QMS :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Intellect QMS est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Intellect QMS est disponible :
allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, turc, ukrainien
Q. Intellect QMS prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Intellect QMS :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Intellect QMS peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Intellect QMS :
Docusign, Dynamics 365, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Project, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, NetSuite, Salesforce Sales Cloud, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Intellect QMS ?
Ressources d'aide disponibles pour Intellect QMS :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Intellect QMS.
- Logiciels de gestion de la qualité
- Logiciels BPM (Business Process Management)
- Logiciels de gestion de contrats
- Logiciels GED (gestion électronique de documents)
- Logiciels d'action préventive et corrective
- Outils de versioning
- Outils de gestion des tâches
- Logiciels de workflow
- Logiciels de conformité
- Logiciels de gestion documentaire
- Logiciels d'audit
- Logiciels d'étalonnage
- Logiciels QHSE (qualité hygiène sécurité environnement)
- Logiciels de gestion des risques
- Plateformes no code
- Logiciels pour la fabrication