En savoir plus sur iContact

iContact s'adresse aux entreprises de toutes tailles et permet de créer des newsletters envoyées par e-mail, des flux RSS, des enquêtes, des réponses automatiques et des publications sur les réseaux sociaux. L'application comprend diverses fonctionnalités nécessaires à une entreprise qui souhaite agrandir sa liste de clients et atteindre les boîtes de réception.

Lorsqu'ils créent un message, les utilisateurs peuvent choisir parmi les modèles prédéfinis intégrés ou créer un message unique en HTML. iContact propose des outils pour gérer une liste d'e-mails croissante qui incluent la gestion des abonnements, le chargement en masse des abonnés et un générateur de formulaires d'inscription par glisser-déposer.

Les autres fonctionnalités comprennent SpamcheckTM, un système de vérification qui garantit que chaque e-mail atteint les boîtes de réception. La fonctionnalité de rapports suit les messages en temps réel et permet aux utilisateurs d'afficher rapidement les résultats marketing en cours, depuis la vue générale jusqu'au clic individuel.

La fonctionnalité pour les réseaux sociaux aide quant à elle à programmer des messages sur Facebook, Twitter et LinkedIn. Les utilisateurs peuvent ajouter des boutons de partage sur les réseaux sociaux aux e-mails et augmenter leur portée, ainsi qu'inclure un formulaire d'inscription sur des pages Facebook pour transformer les abonnés existants en contacts e-mail.


Images

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iContact Logiciel - 5
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iContact ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

iContact

4,5 (588)
VS.
Le plus évalué

À partir de

14,00 $US
mois
4,00 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

70
48

Intégrations

54
228

Simplicité d’utilisation

4,4 (588)
4,2 (14 837)

Rapport qualité-prix

4,4 (588)
4,6 (14 837)

Service client

4,6 (588)
4,1 (14 837)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

WordPress

4,6
Alternative n° 1 à iContact
WordPress est une plateforme de création et de publication de sites web et de blogs, dotée d'outils pour la conception...

ConvertKit

4,7
Alternative n° 2 à iContact
ConvertKit est une solution d'automatisation de génération de leads destinée aux blogueurs professionnels, avec...

Emma by Marigold

4,2
Alternative n° 3 à iContact
Emma est une plateforme d'e-mail marketing axée sur la segmentation, l'automatisation et un générateur d'e-mails facile...

Higher Logic Thrive

4,4
Alternative n° 4 à iContact
Avec plus de 25 millions d'utilisateurs dans plus de 200 000 communautés, Higher Logic aide les grandes entreprises à...

Avis

Note globale

4,5 /5
(588)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà iContact ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 588
Jason
Jason
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Powerful tool to send messages and manage lists. Also the iContact for Salesforce instance is...

Publié le 09/11/2017

Avantages

Lots of templates, easy to use, and very easy to train users on emails/lists/template management. I've used it in three organizations and highly recommend it for small businesses.

Inconvénients

I'd like an add-on for basic marketing automation -- e.g. if an email is not opened after 5 days, set up a campaign to send a follow-up v if an email is opened and the transaction isn't completed, send a separate follow-up message.

Réponse de iContact

Hello Jason, Thanks so much for the review, we're thrilled to hear that iContact is working so well for you in multiple organizations and that you've had an easy time training users on our product. We have some great news for you, as part of our 2018 plan, we're working on adding several automation features. We can¿t wait to make these features available to our customers, and we hope that you will continue to give us your feedback along the way!

Patrick
Patrick
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

iContact is the superior mass mailing service when it comes to functionality and customer...

Publié le 04/05/2018

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user...

iContact has been extremely helpful in getting our curated content out to the masses. The user interface makes it easy to create your own personal content to send out and the system provides a fairly comprehensive report of your mailer, which is crucial for anyone working in sales. It gives you an extra edge to know who opens what, how quickly and who is not interested so you can update your CRM accordingly. Great stuff from iContact.

Avantages

Off the bat, we previously used a different mass mailing service whose customer support was non-existent so it was essential for us to find a provider that we could get in touch with whenever issues arose. The team at iContact has done a great working with us and helping us through the process of switching over from out other provider. The service works as intended and the user interface is easy enough to use and create content to mail out. Customer service is second to none.

Inconvénients

I don't like that the service is not integrated into salesforce off the bat. We still haven't figured out how to get it done and truthfully, haven't had the motivation or necessity to reach out to customer service about it. When I consider that SalesForce has already endorsed its own proprietary mass mailer, I'm not surprised that there is difficulty with integration.

Réponse de iContact

Hi Patrick! Thank you so much for your great feedback about our customer service team. They truly are a knowledgeable, dedicated, and friendly group of people. It sounds like you are on our iContact Pro platform which offers Salesforce sync. Thank you for the feedback regarding difficulties with this. We are happy to take it into account as we continue to make iContact even better! In the meantime, please don't hesitate to reach out to our support team for further assistance in getting this set up.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

iContact is easy enough to use for our mass email needs, but I feel that it could be better.

Publié le 05/04/2018

Avantages

The new email templates are nice and easy to use once you get the hang of it. The analytics and insights are helpful in gauging how many people are seeing our messages. I also like the ease with which we can add and remove contacts.

Inconvénients

The new templates are easier to use than the original email layout, but there are an awful lot of steps in the formatting. I feel like that process could be streamlined. Also, I understand that our account doesn't allow for tons of file storage, but it would be nice if the individual file/asset upload size was a bit bigger. I also think that there could be a more user-friendly way to re-verify contacts. We have over 8,000 contacts we email regularly but the process to re-verify contacts to keep our lists healthy is really confusing.

Réponse de iContact

Thank you so much for taking the time to write this review! We are glad to hear that you have been able to easily add and remove contacts from your account. We understand the importance of being able to manage your contacts with ease, which is why we really appreciate your feedback regarding re-verifying contacts. We respect your desire to maintain a current and healthy list. All of your feedback has been passed along to our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Jonathan
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Email Marketing Optimization Tool

Publié le 27/11/2023

Avantages

Traditional marketing strategies are tedious, expensive and time consuming. iContact makes it easy to create, customize, send and manage email deliverability.

Inconvénients

Unlike alternatives such as Constant Contact, iContact lack website builder tools.

Réponse de iContact

Thank you for your great review. We will pass along your feedback to our product team to help make iContact better!

Collin
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Email Marketing Optimization Program

Publié le 03/06/2023

iContact allows me to save time by creating personalized emails for marketing via drag and drop.

iContact allows me to save time by creating personalized emails for marketing via drag and drop.

Avantages

iContact streamlines the entire process of email marketing by allowing me to create and send high volume personalized marketing emails.

Inconvénients

iContact mobile application has deficiencies in features compared to it’s cloud based solution for mobile and PC.

Réponse de iContact

Thank you for the great review! We will be sure to share your feedback with our team.

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iContact - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur iContact.

Types de licences disponibles pour iContact :

  • À partir de : 14,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel iContact :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000

Langues dans lesquelles iContact est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par iContact :

Android (mobile)

Applications s'intégrant à iContact :

123FormBuilder, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Big Cartel, BigCommerce, Bloom Intelligence, Calendly, ClickFunnels, Copper, Copper, Cyfe, DaySmart Appointments, Digioh, Drupal, Eventbrite, Follow Up Boss, Formstack Forms, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, HubSpot CRM, Jotform, Justuno, Kajabi, Keap, Kickbox Email Verification, Leadpages, LeadsBridge, LiveChat, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nimble, PayPal, Pipedrive, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Teachable, Twitter/X, Typeform, Unbounce, Webflow, Wix, WooCommerce, Wufoo, X-Cart, Zapier, Zoho CRM, Zoom

Ressources d'aide disponibles pour iContact :

FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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