En savoir plus sur WeBee
WeBee est un logiciel de CCM (Customer Communications Management) qui aide les entreprises d'hôtellerie à gérer les réservations, l'enregistrement sans contact, les paiements, les commandes des clients, etc. La plateforme permet aux responsables de préréserver diverses prestations hôtelières, telles que les transferts et les réservations de restaurants.
Les administrateurs peuvent gérer les demandes des clients en temps réel à l'aide de l'application pour le personnel. WeBee permet également aux parties prenantes de créer des campagnes et des enquêtes ciblées et d'utiliser la fonction de recueil numérique pour transmettre toutes les informations relatives à l'hôtel.
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Rapport qualité-prix
Service client
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great value, great support
Publié le 22/05/2021
We have been using WeBee at our hotel for a while now and without a doubt, it is one of the most...
We have been using WeBee at our hotel for a while now and without a doubt, it is one of the most valuable tools our hotel has. Not only having a native app for the hotel is prestigious but also direct engagement with our guests increased satisfaction, therefore, lead to more return-guests. WeBee was most helpful with their support and initial setup process. We would recommend WeBee to any hotel that would like to increase the value of their establishments.
Avantages
Direct engagement with guests, fast and contactless check-in.
Inconvénients
Nothing to dislike about this software...
Réponse de WeBee
Dear Alper,
Thank you very much for your positive support & reviews.
WeBee Team
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Personalized Guest Journey
Publié le 21/05/2021
Guest recognition, problem acknowledge, extra revenue with user friendly menu etc..
Guest recognition, problem acknowledge, extra revenue with user friendly menu etc..
Avantages
Tailor-made, Ability to make all changes / configurations during and after the installation and integration
Inconvénients
Last min changes / updates. As we are managing very huge operation and had many last minute updates can be made on time without any issue.
Réponse de WeBee
Dear Suleyman,
Thank you for your feedback. It's much appreciated.
WeBee Team
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Webee
Publié le 02/05/2021
It is a good program but need development in some area i think. Quick and direct contact with guest...
It is a good program but need development in some area i think. Quick and direct contact with guest gives great advantage. Guests birthday selection is not working, support team is working on it for about 5 months.
Avantages
Prompt actions. 24 hours connection with guest.
Inconvénients
For some guests it seems diffucult to use. Especially for elderly people.
Réponse de WeBee
Thank you for your valuable feedback. We escalated your issue and will reply promptly.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A must-have for hotels
Publié le 06/04/2024
We chose this hotel application after thoroughly evaluating various software options. What truly...
We chose this hotel application after thoroughly evaluating various software options. What truly sets it apart is its unique ability to be customized to fit our specific hotel's needs. The features we found most valuable include customization, push notifications, responsive technical support, and the ability to digitize all our hotel services. This combination benefits both our guests and our staff. Furthermore, the app is user-friendly, compatible with both Android and iOS devices, and offered at a reasonable price.
Avantages
The ability to tailor the app to a hotel's brand creates a more cohesive and personalized guest experience. This is crucial point for us. In additional to collect all hotel services under one digital applciation - is good idea. I believe that it is very usefull for hotel guests.
Inconvénients
Sometimes the speed of application is not balanced. I think it can be improved and may be it is based on hotel internet speed.
Réponse de WeBee
Dear Islam R,
Thanks for your kind review notes and helpful feedback.
Best Regards,
WeBee
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Effecient Product, Great Support Team
Publié le 26/08/2023
Very happy with Webee. I highly recommend the product and the team.
Very happy with Webee. I highly recommend the product and the team.
Avantages
Webee is a very effecient product that has all the features we could possible need. It is a very user friendly product whether from customer aspect or staff. The deployment of the product was very simple and straight-forward. No complicated tech. The sales team and the support team are absolutely fantastic. Very responsive, very flexible, and always there for us.
Inconvénients
Reporting dashboard and data base has space for improvement. But all the basic reporting features are there.
Réponse de WeBee
Dear Noha,
Your words motivate our team even more to serve you all our best. Thanks for your kind comments, we are happy to contribute.
Thank you so much.
Best Regards,
WeBee Team
WeBee - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur WeBee.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour WeBee ?
Types de licences disponibles pour WeBee :
- À partir de : 500,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise WeBee ?
Utilisateurs habituels du logiciel WeBee :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues WeBee est-il disponible ?
Langues dans lesquelles WeBee est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, espagnol, français, hébreu, italien, kazakh, russe, turc
Q. WeBee prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par WeBee :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications WeBee peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par WeBee.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour WeBee ?
Ressources d'aide disponibles pour WeBee :
Service client/e-mail, Chat
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