Service Center

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Service Center Clearinghouse est une plateforme cloud qui aide les utilisateurs à rationaliser le codage médical et la facturation des assurances à l'aide de Service Center, la chambre de compensation avancée d'Office Ally. Bénéficiez d'un traitement automatisé des demandes, d'une précision accrue, d'une protection sécurisée des données, d'une efficacité améliorée et de performances financières supérieures.
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Office AllY
Publié le 19/10/2023
Claims go through with ease and I get notified immediately if we made an error
Claims go through with ease and I get notified immediately if we made an error
Avantages
Efficient without redunancy. We send the claims and they go through
Inconvénients
It just works for me. Simple with very little hassle
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Awesome Software
Publié le 21/10/2023
Avantages
EASY TO USE AND QUICK TO NAVIGATE, all the functions are important and it made daily work manageable
Inconvénients
Easy to use and quick to navigate, all the functions are important and it made daily work manageable
Réponse de Office Ally
Thank you for the complimentary review. We am very glad that you are enjoying the product.
We would like to highlight a few of our customers whose usage of Office Ally products have positively impacted their healthcare practice. We plan to create one or more case studies or testimonials that can be publicly accessible on our website. If you are willing to talk to us about your experience and be considered for highlight, visit https://info.officeally.com/case-study-testimonial-interest to complete an online form. I will then get in touch to schedule a suitable time for a phone discussion.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Adequate technical support
Publié le 20/10/2023
Ease of access, friendly support however could not resolve issue with connection.
Ease of access, friendly support however could not resolve issue with connection.
Avantages
Easy access and friendly environment. After two technicians tried multiple solutions, they asked me to contact the website administrator directly. They had no other resolution.
Inconvénients
Could not solve the problem. However tried many alternative solutions.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good, affordable clearinghouse
Publié le 17/10/2023
Very pleased with this clearinghouse. It is a very good system for the cost of $35/month. And some...
Very pleased with this clearinghouse. It is a very good system for the cost of $35/month. And some of my clients do not have a lot of money to do their billing. They are mom & pop facilities and have limited resources so OA offers a good compromise to accommodate them.
Avantages
Ease of use, for all billing purposes & cash
Inconvénients
Fixing claims sometimes doesn't work or errors do not make sense ONLY since moving to the new service center.
Réponse de Office Ally
Thank you for the complimentary review. We am very glad that you are enjoying the product.
We would like to highlight a few of our customers whose usage of Office Ally products have positively impacted their healthcare practice. We plan to create one or more case studies or testimonials that can be publicly accessible on our website. If you are willing to talk to us about your experience and be considered for highlight, visit https://info.officeally.com/case-study-testimonial-interest to complete an online form. I will then get in touch to schedule a suitable time for a phone discussion.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Service Center is Great For My Massage Practice
Publié le 22/09/2023
Service Center has allowed me to accept insurance clients and get reimbursement quickly. Many...
Service Center has allowed me to accept insurance clients and get reimbursement quickly. Many massage therapists refuse to accept insurance clients or require their clients to bill their insurance themselves. The fact that I will bill through Service Center (and that my skills are highly regarded) makes me a very popular massage therapist with an extremely full schedule.
Avantages
A lot of my massage clients are referred to me because of my participation in various health insurance plans. It is imperative that I am able to send in accurate and timely claims as my cash flow depends on prompt payment from the insurance carriers. Office Ally is wonderful at keeping updated plan information so that I can submit my electronic claims quickly and to the right payor.
Inconvénients
I would like a way to use Service Center to track my accounts receivable, including private pay clients.
Réponse de Office Ally
Thank you for the complimentary review. I am very glad that you are enjoying the product. I would be very interested in hearing more about (and possibly highlighting) your experience further. If you are interested, please reach out to us.
Service Center - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Service Center.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Service Center ?
Types de licences disponibles pour Service Center :
- À partir de : 0,00 $US
- Type de licence : Version gratuite
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Service Center ?
Utilisateurs habituels du logiciel Service Center :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200
Q. Dans quelles langues Service Center est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Service Center est disponible :
anglais
Q. Service Center prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Service Center :
Q. Avec quelles applications Service Center peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Service Center.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Service Center ?
Ressources d'aide disponibles pour Service Center :
Service client/e-mail
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