TRIFFT
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En savoir plus sur TRIFFT
TRIFFT est un fournisseur de cloud qui propose des programmes de fidélité aux commerces de détail. La solution se concentre sur la création d'expériences de club sur mesure, en ligne et en magasin.
TRIFFT garantit que les spécialistes du marketing de détail disposent des outils nécessaires pour concevoir, déployer et exploiter des programmes de fidélité hautement efficaces dans leur base de clientèle. Son logiciel permet aux entreprises de tirer parti des avantages des initiatives de fidélité dynamiques, en attirant de nouveaux clients et en fidélisant les membres existants avec des incitations actualisées et modernes.
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Rapport qualité-prix
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Kangaroo
Apex Loyalty
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Dexfinity
Publié le 11/01/2023
Avantages
Trifft Loyalty Cloud is excellent one stop shop platform with all loyalty features extremly useful for various industries from FMCG to e-com. Smooth integration and rich library of modules and functions is also advantage
Inconvénients
I would prefer wider portfolio of pre-integrated BI tools, only Power BI available.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great loyalty platform
Publié le 08/10/2024
I've been using Trifft for over a year now at our restaurant, and it's been a fantastic addition to...
I've been using Trifft for over a year now at our restaurant, and it's been a fantastic addition to our loyalty and customer engagement strategy. One of the best things about the platform is how seamlessly it integrates with our existing softwares. Having all our customer data in one place has made operations more efficient and allowed us to get a clearer picture of our customer base.
The customer service from Trifft is excellent - quick response times and a knowledgeable team that truly understands loyalty programs. They’ve provided invaluable advice on strategies that have helped us drive customer retention and maximise engagement.
We've seen great results from using Trifft, particularly with average order value. Our loyalty members show a noticeably higher AOV than those who only receive email promotions, proving the platform's effectiveness in fostering repeat business.
The backend is intuitive and easy to use, and the analytics provided give us a comprehensive view of how our loyalty program is performing, enabling us to make data-driven decisions.
Overall, it has become an essential tool for our business, and we highly recommend it to anyone looking to build a stronger customer loyalty program.
Avantages
Great customer service; fast, knowledgeable support team that provides expert advice on loyalty strategies.
Inconvénients
Occasionally, we encountered bugs that required new app updates, which could take some time to resolve, but the team always acknowledged them and worked hard to fix the issues quickly.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
2in1 platform for web and app
Publié le 11/01/2023
Avantages
It's super easy to publish any post. The post is published both on the website and in the app and does not need to be shared twice.
Inconvénients
Unable to upload unique codes. But Trifft is already working on this problem.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excelent
Publié le 10/08/2023
Easy to use and filled with smart solutions for our business model. Excellent collaboration and...
Easy to use and filled with smart solutions for our business model. Excellent collaboration and support.
Avantages
Openness, fast deployment and problem-solving thinking, easy to communicate with the entire team, user-friendly App and Back-end. Always ready to understand the needs and to develop features in a way that comply with our business needs. Granting support and training in a comprehensive manner every step of the way.
Inconvénients
We had no issues to be worth mentioning so far.
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A go-to platform for a modern loyalty program with hands-on support
Publié le 19/01/2023
We decided to build a loyalty program for our B2C franchise customers from the ground up, rolling...
We decided to build a loyalty program for our B2C franchise customers from the ground up, rolling out a full-featured mobile app-based loyalty program. We were looking for an easy-to-use and flexible system that would seamlessly fit into our existing technology infrastructure and allow for updates to be made in seconds. TRIFFT served this purpose perfectly by not only providing us with the loyalty platform, but also offering meaningful consultations about loyalty mechanics, market standards and overall design, as well as responsive support at any time
Avantages
Super easy-to-use platform with a wide range of features. From setting up rewards, editing venues to sending push notifications, everything is a matter of a click. The TRIFFT team handled the onboarding process professionally, making sure all relevant people were on board from day one. Additionally, the availability of a SLA gives us confidence that our loyalty program is being well-taken care of 24/7.After successful deployment in Slovakia as a first country, we are now rolling the solution out to further markets.
Inconvénients
There is some opportunity to improve admin management interface and add more advanced features (like change log or marketing automation features). Embedding AI would be a great addition for the future if applicable in a meaningful way.
TRIFFT - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TRIFFT.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TRIFFT ?
Types de licences disponibles pour TRIFFT :
- À partir de : 250,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise TRIFFT ?
Utilisateurs habituels du logiciel TRIFFT :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues TRIFFT est-il disponible ?
Langues dans lesquelles TRIFFT est disponible :
allemand, anglais, polonais, roumain, slovaque, tchèque
Q. TRIFFT prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par TRIFFT :
Q. Avec quelles applications TRIFFT peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à TRIFFT :
Bloomreach, Firebase, Mailchimp, Mailgun, Microsoft Power BI, Storyous, Twilio
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TRIFFT ?
Ressources d'aide disponibles pour TRIFFT :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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