BusyPaws
En savoir plus sur BusyPaws
BusyPaws a été conçu pour les entreprises modernes de soins aux animaux de compagnie afin de répondre aux besoins et aux attentes de leurs clients. Offrez à vos clients une plateforme de réservation à la hauteur de la qualité des services que vous offrez à leurs animaux de compagnie.
Ce logiciel a démontré sa capacité à améliorer les ventes et les taux de conversion des réservations par rapport à d'autres plateformes de réservation spécifiques aux soins des animaux de compagnie, en offrant des flux de réservation qui correspondent aux meilleures pratiques modernes utilisées par les innovateurs sur d'autres marchés de services professionnels.
L'expérience BusyPaws permet à votre personnel d'envoyer des e-mails, des SMS, d'ajouter des notes, de créer des réservations, de générer des factures et des paiements, de mettre à jour les dossiers des clients, etc. Accédez rapidement aux informations afin que votre personnel passe moins de temps sur les écrans et plus de temps à s'occuper de vos clients et de leurs animaux.
Le reporting en temps réel offre une visibilité sur votre activité et permet d'identifier les évolutions des taux de conversion des réservations, des flux de trésorerie, des revenus, de l'activité des clients, etc.
Le développement de logiciels personnalisés pour les processus de back-end propres à votre entreprise est également disponible et développé en parallèle avec la plateforme BusyPaws existante et disponible pour les grandes entreprises ou les franchises.
Les intégrations à des logiciels tiers incluent QuickBooks Online, Mailchimp et une synchronisation bidirectionnelle avec Google Agenda.
Images
BusyPaws ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Square Point of Sale
Savvy Pet Spa
MoeGo
PetExec
Avis
Vous avez déjà BusyPaws ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Makes running my dog training business easy
Publié le 17/11/2023
Great Customer Service and best option for dog trainers
Great Customer Service and best option for dog trainers
Avantages
Love the dog profiles, the ease of adding notes, scheduling, and adding dog birthdays!
Inconvénients
Can't integrate with square invoicing, can't integrate course with thrivecart and my evergreen funnel so still am paying for a separate program for that.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent all in one software for Pet Establishments running one or more service (Pet Store,...
Publié le 07/12/2024
We love it and [sensitive content hidden] was tremendous not only on-boarding us which made...
We love it and [sensitive content hidden] was tremendous not only on-boarding us which made switching to a new application more welcoming and less stressful but also so VERY quick to respond with any questions we had/have!!
Avantages
Ease of setup/admin and allows for great customer interaction along with GREAT customer support with expedited response which is so key!
Inconvénients
Nothing really just suggestions on potential improvement with the customer portal by putting the credits at the top makes it easier for customers to find especially when on mobile. A mobile app option but I believe this is in development ;)
- Secteur d'activité : Articles de sport
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Review after 1 day of using
Publié le 07/09/2023
Avantages
Connecting to quickbooks. it will be easy for clients to pay online
Inconvénients
hard to set uptransfer of data takes a long time
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Busy Paws has been an absolute game-changer for us!
Publié le 20/10/2024
We honestly couldn’t be happier with Busy Paws. They’ve transformed the way we manage things, and...
We honestly couldn’t be happier with Busy Paws. They’ve transformed the way we manage things, and we’re so thankful for their excellent service and support!
Avantages
First, their customer service is unmatched. Even at my most daft, the Busy Paws team is always there to help. I appreciate their willingness to schedule meetings to troubleshoot any issues, and their staff is incredibly kind and patient. Our entire team is so grateful for [sensitive content hidden]— they’ve made everything so much smoother for us!
Their plans are not only affordable but also incredibly robust. Busy Paws covers all of our needs — from scheduling and vaccines to contracts and so much more — and the value for the price is unbeatable.
Another standout feature is the ease of use. The interface is intuitive and easy to navigate, and if you do get stuck, helpful articles and videos guide you through. It’s made our whole process so much more efficient.
Busy Paws is also consistent — we’ve never experienced outages or communication issues. And they genuinely care. We’ve had a few minor emergencies, and they’ve been right there with advice and support, walking us through our mistakes to ensure our clients are impacted as little as possible.
Inconvénients
We just want an app. The interface it too small on our phones in browser. We hear there may be an app coming!
Pourquoi choisir BusyPaws
We did not like how hard Pet Exec was to use.Logiciel antérieur
PetExecPourquoi passer à BusyPaws
Mainly the customer service and how simple it was to use.- Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
What sets BusyPaws apart is the 2-way calendar sync
Publié le 07/08/2024
My main reason for choosing BusyPaws for my business is that I don't have a facility or staff to...
My main reason for choosing BusyPaws for my business is that I don't have a facility or staff to manage. Sometimes, I travel to clients' homes for training, and sometimes, they board in their homes with me. This software makes it easy for small home-based businesses like mine to have options for running a big facility with inventory.
Avantages
I love how easy the platform is for both my clients and me. I've got great feedback for booking being so easy.
The BEST feature BusyPaws has that most others don't is 2-way Google calendar sync; believe me, I checked for this on multiple other pet software. It's a one-woman show around here, so if I schedule a doctor's appointment for my daughter, it saves me so much time that it will automatically block out that time from my schedule for clients to choose from. It's equally as fast to put new appointments in my calendar so I can see everything from the calendar app I was already using on my phone.
Inconvénients
There is no dynamic pricing option for automatically adding a discount if someone is booking more than one dog. The add-on feature is a little tricky. Add-ons automatically get applied once per pet to the booking, so if you are trying to add something that a client might want more than one of, like this, it isn't possible. Another challenge with add-ons is if a client is booking two dogs for boarding but only wants one dog's nail trimmed, and it will automatically add it to both dogs. There is no way to choose quantity or dog for add-ons.
Pourquoi choisir BusyPaws
PocketSuite isn't specifically designed for pet businesses, and their customer service sucks. Gingr has a ton of cool features but definitely made more for a facility than a small one user business like mine.Logiciel antérieur
GingrPourquoi passer à BusyPaws
2 way google calendar sync is the main feature I couldn't find anywhere else.BusyPaws - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur BusyPaws.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour BusyPaws ?
Types de licences disponibles pour BusyPaws :
- À partir de : 79,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise BusyPaws ?
Utilisateurs habituels du logiciel BusyPaws :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues BusyPaws est-il disponible ?
Langues dans lesquelles BusyPaws est disponible :
anglais
Q. BusyPaws prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par BusyPaws :
iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications BusyPaws peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à BusyPaws :
Google Calendar, Mailchimp, QuickBooks Online, Stripe, Stripe Billing
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour BusyPaws ?
Ressources d'aide disponibles pour BusyPaws :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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