Salesforce Backup

Salesforce Backup
En savoir plus sur Salesforce Backup
Salesforce Backup est une plateforme de sauvegarde, d'archivage et de restauration de données entièrement automatisée qui permet de protéger vos données, métadonnées et flux de chat Salesforce. La plateforme fournit également plusieurs fonctionnalités, notamment l'essaimage de sandbox, la comparaison de données, la détection des anomalies, la récupération de données et le suivi des activités pour vous aider à maintenir la sécurité de vos données Salesforce.
Images








Salesforce Backup ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Dropbox Backup

Veeam Data Platform

pCloudy

NinjaOne

Avis
Vous avez déjà Salesforce Backup ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
My CloudAlly Experience
Publié le 04/10/2022
This is a key solution in backing up and restoring content from our M365 platform. This utility is...
This is a key solution in backing up and restoring content from our M365 platform. This utility is included in our company's DR practice. It helps us eliminate the high cost of on-perm backup utility and reduce the time spent on validating and verifying backups. We had a good experience with this backup utility.
Avantages
Backup of the entire M365 mailboxes, and SharePoint folders including ODB
Secured access from anywhere
Ability to view user's mailbox and SharePoint contents from the console
Backup scheduling
Multiple restoration options
Search engine
Ability to pause former user's contents
Inconvénients
The user interface is not as friendly, meaning; when navigating to the exchange feature to restore a user mailbox, it's too many clicks. I would like to see a dashboard on the home page that shows the different activities.
The criteria in the search engine are limited. Including a keyword option that allows searches within the body of the user's email would be a good help.
Lack of a report option.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best solution for the problem!
Publié le 02/10/2022
CloudAlly is extremely user friendly and provides you with the comfort in knowing your data is...
CloudAlly is extremely user friendly and provides you with the comfort in knowing your data is being backed up on a daily basis. The support staff is excellent as well (although I have only used them once I believe).
Avantages
CloudAlly is very easy to deploy and is there on a daily basis to back up my instance of Salesforce.
Inconvénients
I don't really have anything "negative" to say because we haven't had to use for anything except backup and comparison.
- Secteur d'activité : Appareils médicaux
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Back up medical device compliance
Publié le 02/10/2022
Avantages
Simple to use and to retrieve backups.
What is there more to like about a functional.SW
Inconvénients
Nothing specific, it does what it needs to do
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good backup solution
Publié le 05/10/2022
Once I had a payment problem (expired card) and I didn't get a notification to change the card on...
Once I had a payment problem (expired card) and I didn't get a notification to change the card on the site. The backup remained active the entire time I was unable to pay.
Someone from CloudAlly contacted me directly by phone to let me know about the payment issue. And I was able to regularize my situation without loss of backup. It's very nice to be able to have human contact !
Avantages
Easy and quick solution to set up to save your GSuite environment. I use it daily, all my emails, contacts, calendar, ... are backed up and archived every day, I can restore them if necessary and do research before restoration
Inconvénients
My use is quite simple, Gsuite backup, it meets my need. I don't see any particular inconvenience
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Easy, affordable option for Salesforce Backup
Publié le 03/10/2022
Gives me peace of mind knowing that my data is being backed up and helps me to meet regulatory...
Gives me peace of mind knowing that my data is being backed up and helps me to meet regulatory requirements.
Avantages
This software is easy to setup. It is also easy to run a restore point.
Inconvénients
If you have data feeds (or customizations) from other vendors, they may show up as users and you may be charged at renewal. It is easy enough to call support and get the issue resolved.
Salesforce Backup - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Salesforce Backup.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Salesforce Backup ?
Types de licences disponibles pour Salesforce Backup :
- À partir de : 3,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Salesforce Backup ?
Utilisateurs habituels du logiciel Salesforce Backup :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Salesforce Backup est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Salesforce Backup est disponible :
anglais
Q. Salesforce Backup prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Salesforce Backup :
Q. Avec quelles applications Salesforce Backup peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Salesforce Backup :
Autotask PSA, BackupOutlook, Dropbox Backup, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, Google Workspace, Google Workspace Backup, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OAuth, OAuth Platform, OfficeCalendar, Okta, OneDrive, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, ScalePad Backup Radar, Sharepoint Backup
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Salesforce Backup ?
Ressources d'aide disponibles pour Salesforce Backup :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Salesforce Backup.