En savoir plus sur Prism
Building Engines, une entreprise JLL, améliore le revenu net d'exploitation des portefeuilles CRE (Commercial Real Estate) très performants. Les clients augmentent leurs revenus, offrent la meilleure expérience possible aux locataires et réduisent leurs coûts d'exploitation avec Prism, l'une des plateformes d'opérations de construction les plus innovantes et les plus puissantes du secteur.
Fondée en 2000 et possédant des bureaux à Boston (siège) et à New York, Building Engines s'engage à aider les CRE à résoudre leurs problèmes opérationnels de longue date. Ces solutions de pointe prennent en charge les biens actuels dans divers domaines clés, notamment la gestion des ordres de travail, la maintenance préventive, l'expérience des locataires, la gestion de l'espace et la gestion du cycle de vie des fournisseurs. En termes simples, la mission de l'éditeur est de créer des expériences exceptionnelles pour les habitants de chaque bâtiment.
Aujourd'hui, plus de 1 000 clients, dont Beacon Capital Partners, Brixmor et SL Green, s'appuient sur Building Engines pour gérer leurs besoins opérationnels critiques sur plus de quatre milliards de mètres carrés et 35 000 biens immobiliers dans le monde.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Spacewell
Simpro
CARL Source
Prometheus Platform
Avis
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- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent
Publié le 24/10/2017
Make doing preventative maintenance a lot easier
Make doing preventative maintenance a lot easier
Avantages
Overall quality, user friendly and make changes on the fly. awares ability to adapt improvise and overcome any obstacles
Inconvénients
we would like to see aware incorporate a round, inspection and meter reading module along with an electronic log book
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A dedicated platform for tenants to conveniently submit work orders for maintenance or repairs.
Publié le 29/06/2023
Customizability is a valuable feature in property management software as it allows you to tailor...
Customizability is a valuable feature in property management software as it allows you to tailor the system to match your specific processes and requirements. By customizing the software, you can ensure that it aligns seamlessly with your property management workflows.
Avantages
A centralized platform enables efficient tracking and management of various aspects. Lease details can be stored and accessed easily, ensuring that lease terms, renewal dates, and other important information are properly managed. Insurance documentation can be stored and updated, providing a centralized repository for easy access.
Inconvénients
Updates not available - Once work order is placed.Updates during the process can provide real-time information on any unexpected delays, changes, or additional requirements that may arise. This helps tenants stay informed.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Customer Service Lacking
Publié le 11/06/2019
Overall, the software is fine for it's intended purpose. It has glitches and issues like any...
Overall, the software is fine for it's intended purpose. It has glitches and issues like any software program and I go through a yearly back and forth with BE over these issues. Here's the problem: Customer service and care is greatly lacking. Every year at some point I stop receiving guest arrival notifications. My first step is to contact the building I work in (it's a J. Hancock tower in Chicago) to let them know of the issue (as we are a tenant in a building that uses BE software). After they have very little luck in getting help they pass the ball to us to reach out to BE ourselves. I am usually met with the same canned response every year to do ABC first and make sure before they begin "wasting" their time looking into our issue. So I make sure that ABC is done and determine that is not the problem. Then at some point, after they have suggested a few more things to fix our issue determine that the problem is user error and they close out the ticket stating that I'm not using their software correctly. I've been a user of the software for 5+ years. I have kept all of our email threads with all of this back and forth and looking back, I can see that every year it is the same from them and it always turns out that the issue ISN'T user error in the end. This year I'm having trouble even getting anyone to respond to my emails about our current issue (no guest arrival notifications for OVER 1 MONTH). Unacceptable.
Avantages
It's simple to use and has very basic features that anyone should be able to easily understand.
Inconvénients
The occasional glitches where guest arrival notifications aren't working.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Building the Value of your property management through "Prism-Building Engines"
Publié le 14/04/2023
I'm using this for few years and find it very helpful for tenants to raise service tickets and to...
I'm using this for few years and find it very helpful for tenants to raise service tickets and to maintain a good SLA with timely response. Overall Satisfied and it gets the work done.
Avantages
Manage multiple properties, ease of use, helps in maintenance tracking, service tickets resolving on time, scheduling and maintaining bookings, Assign tasks, generate performance reports, easy to navigate, many more...
Inconvénients
Accounting and Invoicing is a little out of date,The dashboard looks oldSearch criteria you have to be specific if you want what you are looking for.
- Secteur d'activité : Sports
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
All in one building management solution - highly customizable
Publié le 02/11/2017
Avantages
The software is highly customizable which a great perk to allow you to mold the software to work for you and your processes. Having everything in one system along with the ability to link work with vendors, cost, contracts, insurance, equipment, and inventory makes the software a great asset. The other bonus is the folks at Aware Manger they are open to adding features and working with to improve their software, which is a win win for everyone. Clients get issues addressed and the software gets better and better. They are also a great resource for help with the system and coming up with solutions. There improvements to the mobile platform is a game changer, ease of use along with the ability to capture data, and ability to customize the app has allowed us to increase our use of the system. The way the software is set up allows you to customize the end users experience from level of access, down to granular types of work classifications, location, as well as customizing each users view information and entry.
Inconvénients
The desktop version of the application can intimidating to users not use to a database environment, utilizing web forms and mobile are better options to increase end user adoptions. The software only allows you to work in one capsule at a time. When dealing with connected data it helps to be able to move fluidly through capsule location. There is a work around but it could be better. The software could use a better budget tracking tool for the detailed users.
Prism - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Prism.Q. Qui utilise Prism ?
Utilisateurs habituels du logiciel Prism :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Prism est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Prism est disponible :
anglais
Q. Prism prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Prism :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Prism peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Prism.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Prism ?
Ressources d'aide disponibles pour Prism :
Support 24/7 (réponse directe), Chat
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