8x8 Work

4,0 (306)
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Centre d'appels, voix, chat, vidéo et API intégrés

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8x8 X Series, la plateforme de communications eXperience 8x8, est une solution intégrée de centre d'appels, de chat, de voix, de vidéo et d'API (Application Programming Interface) conçue pour permettre une collaboration agile à l'échelle de l'entreprise.


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À partir de

24,00 $US
mois
20,99 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

94
48

Intégrations

11
Intégrations introuvables

Simplicité d’utilisation

4,1 (306)
4,1 (284)

Rapport qualité-prix

3,9 (306)
3,8 (284)

Service client

3,7 (306)
3,9 (284)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

MiVoice Business Solution

4,2
Alternative n° 1 à 8x8 Work
Shoretel intègre un système cloud de téléphonie pour entreprise dotée d'un centre d'appels hébergé pour offrir des...

Nextiva

4,6
Alternative n° 2 à 8x8 Work
Nextiva transforme la façon dont les entreprises communiquent. Nextiva est une plateforme de communication facile à...

RingEX

4,2
Alternative n° 3 à 8x8 Work
Le fournisseur de services VoIP d'entreprise le plus utilisé au Royaume-Uni en 2017. 50 % de réduction. L'offre se...

Line2 Pro

3,6
Alternative n° 4 à 8x8 Work
Line2 est une plateforme cloud pour la communication qui permet aux petites entreprises de dialoguer avec leurs clients...

Avis

Note globale

4,0 /5
(306)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
3,7/5

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5 avis affichés sur 306
Ashley
Ashley
Note globale
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Perfect Business Phone System!!

Publié le 06/04/2021

We absolutely love 8x8 virtual office, we do not see a world where we would switch to a different...

We absolutely love 8x8 virtual office, we do not see a world where we would switch to a different phone software. If you are looking for a seamless phone software look no further!

Avantages

8x8 virtual office is awesome! There are so many cool features to this software. We have used 8x8 for over 5 years now, customer service has always been super helpful if we ever had any issues or questions. Purchasing new phones for new employees is a breeze, and setting everything up is always straight forward! What more can you ask for? We also love that virtual office has the chat feature, we utilize this daily to chat with all of the employees. We also love that there is a app, all of the employees have this app on their phone and have been using it like their desk phone during this COVID work from home time.

Inconvénients

there are sometimes some delays, but very rarely is there any issues!

Réponse de 8X8

We're happy to see that you had a 5-Star experience at 8x8. Thanks for sharing!

Rick
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Came for price, staying for features

Publié le 16/08/2024

From my first contact with 8x8 I was helped to understand the product and its benefits. Once I...

From my first contact with 8x8 I was helped to understand the product and its benefits. Once I signed up 8x8 took care of porting my work number to the system and setting up my personal line and a line for our fax (fax calls to that number are routed to our 800 fax number). I got our automated attendant going well and added a PLT headset I purchased online, but had trouble setting up the fax. 8x8 help jumped in and coached me to complete the setup.

Avantages

Price and features, especially Automated Attendant, additional fax line, automatic call forwarding to my cell if I'm away from my desk, and the Caller Popup Window, which enables me to display customer order info on my monitor as soon as the call comes in with minimal effort.

Inconvénients

I'm pretty satisfied but often lose calls when they are transferred to my cell and caller disconnects before I can answer the call.

Réponse de 8X8

Hi Rick, we appreciate your feedback. We are pleased you are satisfied with 8x8 and you have received help when needed.

Howard
Note globale
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Run away from this Company

Publié le 15/09/2023

When we cancelled our service, they admitted they owed us over $9000.00, but have refused to refund...

When we cancelled our service, they admitted they owed us over $9000.00, but have refused to refund our money. Their service team was not able to fix our technical issues. There are much better phone companies out there. Just do not choose this one.

Avantages

Not much. The Cons out-way the Pros. The phone units they provided work, sometimes.

Inconvénients

They lied. They said that they can integrate. But they can't. Do not believe the sales people. They will tell you what you want to hear and not the capabilities of the system.

Debi
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Solid Performer

Publié le 02/08/2024

8x8 is a solid product that performs well with a strong network or wif-fi signal. Learning library...

8x8 is a solid product that performs well with a strong network or wif-fi signal. Learning library and support are both helpful.

Avantages

The ease of use in the VOIP space is great. It has features of calling using computer, texting (until recently) and faxing which we still use with some of our case management services. Also has virtual meeting options. Intuitive administrative dashboard for onboarding new users and reports.

Inconvénients

Typically, our biggest issue is with the quality of calls. Relies heavily on a strong signal or network that can be challenging for folks in the field. Call quality can suffer and often are dropped. Lately, the loss of the SMS texting has been a blow to our client communication. It has taken weeks to set up the "campaign" and we are still not functional.

Réponse de 8X8

Dear Customer, thank you for taking the time to leave a review. It's great you find 8x8 a solid product. We apologize you have had difficulties with SMS, campaigns are approved by a third party. Thank you for choosing 8x8!

Hillary
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

8x8 is a great upgrade!

Publié le 12/08/2024

Overall my organization is very happy with 8x8. It gets the job done at an affordable price, which...

Overall my organization is very happy with 8x8. It gets the job done at an affordable price, which is perfect for my small team.

Avantages

The text function is gamechanging versus our previous provider. As a nonprofit, it is nice to have the ability to use this as a "personal work" number that people can call/text without having to share my real personal number.

Inconvénients

The most difficult thing about 8x8 is the fact that we cannot text groups. We would love the ability to group program participants into a single message.

Réponse de 8X8

Hi Hillary, thank you for your feedback, we're pleased to hear you are happy with 8x8. We will pass on your comments about group texting to our product team. Thank you!

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8x8 Work - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur 8x8 Work.

Types de licences disponibles pour 8x8 Work :

  • À partir de : 24,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel 8x8 Work :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles 8x8 Work est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par 8x8 Work :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à 8x8 Work :

Copper, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Chrome, HubSpot CRM, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, ServiceNow, Slack, Zendesk Suite

Ressources d'aide disponibles pour 8x8 Work :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

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