
KACE
En savoir plus sur KACE
KACE est une solution de gestion des points de terminaison qui offre un point de contrôle unique pour la gestion des systèmes informatiques dans l'ensemble de l'entreprise. Du déploiement initial à la maintenance continue, KACE est conçu pour répondre à tous les besoins en matière de sécurité et de déploiement des points de terminaison, aidant ainsi les entreprises à déployer, surveiller et gérer rapidement leurs appareils à l'aide d'une base de données d'inventaire unifiée. KACE améliore la sécurité des appareils grâce à la détection de matériel et de logiciels à la demande, à la gestion des correctifs, au reporting de conformité et à la surveillance en temps réel des points de terminaison mobiles.
Images






KACE ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Zoho CRM

Pulseway

ManageEngine Endpoint Central

Addigy

Avis
Vous avez déjà KACE ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
KACE SMA Review
Publié le 13/10/2021
Avantages
The product offers a lot of flexibility with the ticket rule functionality. The software deployment/scripting is very easy and critical to what my team does.
Inconvénients
Could use some additional features on the helpdesk side, but making great strides
- Secteur d'activité : Recherche
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
DELL KACE K1000 IT Asset Management Tool
Publié le 24/08/2023
Overall, Dell KACE K1000 is a comprehensive IT management solution that can help you automate IT...
Overall, Dell KACE K1000 is a comprehensive IT management solution that can help you automate IT tasks, a wide range of features, like patch management, software deployment, and inventory management,helps us to manage the company assets and remote devices easily and to maintain compliance
Avantages
I have used DELL KACE K1000 Asset and Inventory Management to tool for more than 3 years, it's a great tool to manage and keep track of your oranganization assets and devices.Dell KACE K1000 provided Patch management solution which helps organizations to automate the process of identifying, deploying, and tracking patches for their IT assets, using labels to separate the different appliances or devices and patching test machines using labels makes the patching management process easy. Patching devices using DELL KACE patch management feature is easy to use and configure.
Inconvénients
Ticket System provided by KACE K1000, I couldn't bring the ticket system I developed in K1000 to Production as I had intermediate knowledge in SQL Queries.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Kace gets the job done but basic
Publié le 16/10/2022
It got the job done but now using FreshService and wouldnt go back.
It got the job done but now using FreshService and wouldnt go back.
Avantages
It gets the job done so if you need less options and features it could save you some money. Depends on needs, we're phasing it out.
Inconvénients
Dated and lacking modern features to save time using automations.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A complete endpoint management solution
Publié le 01/05/2023
Avantages
Kace gives us both visibility and remote software management capabilities on all of our endpoints. We can application packages and deploy them both quietly and in a way that notifies users. We can gather a wide range of hardware and software information on our endpoints. We can also lock machines down if needed. It has great reporting features and the ability to schedule reports.
Inconvénients
There isn't really anything I can say I did not like about the software.
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent tool for mid-size organizations.
Publié le 20/12/2022
We have been able to create labels and queries to organize all of our devices into groups,...
We have been able to create labels and queries to organize all of our devices into groups, buildings, rooms, etc. We've also been able to script a lot of mundane tasks that would normally have required a great deal of "sneaker-net" and thusly a lot of wasted time. We've also been able to get our imaging process down to a level where our Tier 1 personnel can perform it, and image entire groups of PC's without having to physically touch them.
Avantages
I've been using KACE (SMA and SDA) for the past 6+ years. I've been able to build it up to handle patching, scripting, imaging, reporting, and labelling/querying to my particular use cases. It is easy to learn and easy to implement, and although not very graphical, it does mostly allow you to do whatever you need to do in order to manage your organization. I feel it is in the "sweet spot" of management tools, for organizations that are too large to manage manually, but small enough that they don't need the likes of SCCM/Big Fix/etc. Customer service and tech support have always been wonderful, there have been several occasions when support helped me through a problem, and even admitted that the problem was on their side, and their communication was always fantastic.
Inconvénients
About the only role where I feel KACE is lacking is self-service software distribution. Getting the user to click on the tray icon is a bit clunky, and I'd rather see a browser link to more of a GUI page (like a web page) of software self-service installs that the end-user can perform. Because of this, we've moved towards Chocolatey for our software package management and distribution.
KACE - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur KACE.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour KACE ?
Types de licences disponibles pour KACE :
- À partir de : 2,40 $US/année
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise KACE ?
Utilisateurs habituels du logiciel KACE :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues KACE est-il disponible ?
Langues dans lesquelles KACE est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, japonais, portugais européen
Q. KACE prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par KACE :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications KACE peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à KACE :
Google Workspace, Workspace ONE
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour KACE ?
Ressources d'aide disponibles pour KACE :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour KACE.