ServiceMonster

4,7 (15)
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Logiciel tout-en-un pour les entreprises de services

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ServiceMonster est le principal logiciel métier pour les professionnels de la maintenance sur site, fournissant une solution de gestion client, de planification et de marketing tout-en-un en ligne.


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ServiceMonster

4,7 (15)
VS.
Le plus évalué

À partir de

49,00 $US
mois
39,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

83
226

Intégrations

11
33

Simplicité d’utilisation

4,5 (15)
4,5 (974)

Rapport qualité-prix

4,5 (15)
4,4 (974)

Service client

4,7 (15)
4,6 (974)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Jobber

4,5
Alternative n° 1 à ServiceMonster
Le logiciel primé de Jobber est idéal pour les entreprises de services à domicile qui souhaitent assurer le suivi des...

ServiceWorks

3,6
Alternative n° 2 à ServiceMonster
ServiceWorks est une solution cloud de gestion des opérations d'intervention qui fournit des outils de planification,...

Housecall Pro

4,7
Alternative n° 3 à ServiceMonster
Découvrez la manière dont cette solution peut vous aider à développer votre entreprise dès aujourd'hui : appelez...

Less Paper

4,9
Alternative n° 4 à ServiceMonster
Less Paper est un système de gestion des ordres de travail sur le cloud, qui permet aux entreprises de maintenance sur...

Avis

Note globale

4,7 /5
(15)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,7/5

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5 avis affichés sur 15
Krystina
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Service Monster old version great - the upgraded version can use some tweaks!

Publié le 26/12/2024

Service Monster has always been an easy to use program, except for a few minor glitches.

Service Monster has always been an easy to use program, except for a few minor glitches.

Avantages

Service Monster 5 (the old version) is a great product, everything is in order of how you would speak to a customer in a call and scheduling is easy.

Inconvénients

Service Monster 6 is a pain, it is very different from the Legacy version, hard to use, it's hard to get a customer on the schedule. Also it sometimes does not pull information from Service Monster 5 which causes extra work. The screen and set up is not as easy to follow as previous versions.

Michael
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Necessity for my business

Publié le 03/11/2023

We were fortunate to have this service and it really helped us stay organized with our customers.

We were fortunate to have this service and it really helped us stay organized with our customers.

Avantages

Helped all that were involved in the daily run of the business know what’re everyone was and tasks to be performed. Appointment times, pictures of projects to be completed and notes and needs of the customers. Inside billing worked well and charged customers credit cards was nice.

Inconvénients

Nothing really. After understanding how the app worked it was just what we needed.

Mario
Note globale
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

New user

Publié le 28/02/2023

Decent product for the price. Customer service is good to work with.

Decent product for the price. Customer service is good to work with.

Avantages

Fairly easy to use, easy transition upon start up, invoicing in timely manner once job is complete. Customer support has always been available when needed.

Inconvénients

The program BUFFERS or stays LOADING way TOO often on both Phone app and desktop version. We spend TOO much time waiting for program to load. Phone app could be better like the desktop version. Phone app limited in some areas.

Frank
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great customer service, good system, has some quirks.

Publié le 08/03/2023

I like them, they try hard and overall have a good product besides some irritating guirks. I have...

I like them, they try hard and overall have a good product besides some irritating guirks. I have always had good luck with their very available inhouse support...that is a big plus!

Avantages

The support is very timely and excellent. The platform is designed for the carpet cleaning and related industry is a big plus for us. I think they try hard to have a great system. For us, the customer database and scheduling are our main use. For our techs out in the field, they can see their schedules and jobs on their phones, making last minute changes a breeze.

Inconvénients

There are issues with scheduling, some version are better for viewing while other have more features. For our staff, to get the better overall schedule viewing they must go back to an older version. A more recent issues with the older version, when we try to change date, often we get brought back to the home page . Sometimes the system boges down, I do not think is our internet.

Keith
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My right hand person

Publié le 14/03/2023

I always recommend ServiceMonster two other business owner in various industries.

I always recommend ServiceMonster two other business owner in various industries.

Avantages

As a small biz owner I need all the help I can get. Service Monster has been right by my side for I believe almost 20 years now. It’s all we use for scheduling, accounts receivable, reminders. The list goes on and on. They have top Notch and customer service whatever I need them. I rarely get transferred to somebody else. They know how to resolve my problem

Inconvénients

I can’t think of anything I did not like about ServiceMonster.

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ServiceMonster - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ServiceMonster.

Types de licences disponibles pour ServiceMonster :

  • À partir de : 49,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel ServiceMonster :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200

Langues dans lesquelles ServiceMonster est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ServiceMonster :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ServiceMonster :

Broadly, CHIIRP, FittleBug, Google Calendar, NiceJob, ResponsiBid, SendJim, Stripe, Twilio, Zapier, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour ServiceMonster :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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