Maximizer CRM

CRM conçu sur mesure pour les conseillers financiers et les conseillers en assurance

En savoir plus sur Maximizer CRM

Maximizer CRM Wealth Manager est un logiciel de gestion de la relation client spécialement conçu pour les conseillers en matière de finance, d'assurances et de avantages collectifs et les gestionnaires de patrimoine. Développé en partenariat avec des conseillers du Canada et des États-Unis, Maximizer CRM Wealth Manager associe la connaissance du secteur à une expérience de plus de 28 ans dans les logiciels CRM. Il permet à ses utilisateurs d'optimiser l'une de leurs ressources les plus précieuses – le temps – en s'organisant, en restant conforme, en fournissant un service client supérieur et en préparant la relève.

Maximizer CRM Wealth Manager a été conçu dans un souci de flexibilité et intègre des processus et flux de travail standard du secteur, des plans d'action, des tableaux de bord personnalisables et un module de gestion des comptes d'investissement et des polices d'assurance.

Avec des options de déploiement sur site et basé sur le cloud, un centre de données canadien, une intégration à Outlook, Word et Excel et des centaines d'applications via leur connecteur Zapier, Maximizer CRM Wealth Manager est suffisamment flexible pour répondre aux besoins des entreprises de toutes tailles.

Options de tarification dès :

29,00 $US/mois

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Maximizer CRM

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Maximizer CRM : 56

  • API
  • Accès mobile
  • Affectations d'équipe
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Automatisation du marketing
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des tâches
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Portail libre-service
  • Pour iPad
  • Pour institutions financières
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Rapports de ventes
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Routage automatisé
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des relations
  • Suivi des références
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • e-mail marketing

Alternatives

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 1 à Maximizer CRM
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 2 à Maximizer CRM
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

Podio

4,3
Alternative n° 3 à Maximizer CRM
Podio est un outil sur Cloud qui vous permet de communiquer, collaborer, organiser, contrôler et accomplir des tâches,...

Keap

4,1
Alternative n° 4 à Maximizer CRM
Optez pour un logiciel de vente et de marketing tout-en-un conçu pour les entrepreneurs, les start-up et les grandes...

Avis

Note globale

4,0 /5
(302)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
3,9/5
Simplicité d'utilisation
3,8/5
Support client
3,9/5

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5 avis affichés sur 302
Ajbinder S.
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

Publié le 02/08/2018

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members...

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.

Avantages

Maximizer is very intuitive to use and the layout feels as if it has been designed with the end user in mind. The easy to navigate fields and customization allows it to be adaptable to many different practices. Our efficiency has improved significantly as a result of Maximizer.

Inconvénients

Personally, I am still confused on how to best set up households and individuals within that household and it feels like I have some duplication but I have not been able to figure out how to clean it up.

Kathy-rae E.
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Maximizer user since the early 90's

Publié le 07/07/2021

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For...

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For example I refer customers to service providers that I have in our database. The feature allows me to link that customer with the service providers that we have referred. I can then follow up with the provider to see if they heard from the customer and to make them realize that I'm tracking the precious leads that I send to them.

Avantages

Maximizer has been my right arm since the early 90's. Our company has grown with Maximizer and watched the software evolve into a very powerful tool. The ability to organize all your customers in one program and to have the mobile ability to bring customer files up on our smart phone is incredible. It makes the customer feel important as you have all the details at your finger tips about their likes and dislikes. Many customers will comment that they can't believe I remembered one detail or another...I don't have the heart to tell them I have it all documented in my Maximizer program.

Inconvénients

The addition of the campaign management is a critical feature but is very difficult to use. It is fabulous to have this in Maximizer but it is not as easy to use as some of the others such as Constant Contact. The integration of and the statistics are very important to see what customers are clicking on within your email broadcast. Increasing the ability to make adding graphics and enhancing the viewing pleasure of the customer would be very helpful.

Alternatives envisagées 

Zoho Connect, Salesforce Sales Cloud et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Maximizer CRM

I had not upgraded my software with Maximizer for several years and did not realize all the fabulous new features that had been added. Probably my biggest stumbling block was at the time my company relied upon the ability to have the integration with QuickBooks. I did not want to go to the online version of QB to have this integration. Our company moved away from needing this feature but now that we are doing more online sales I think it would be instrumental. Although I have heard that the online version of QB is not a good idea. Wish there was a way to integrate the online version of Max with the desktop version of QB.
Brad M.
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Max CRM Review

Publié le 05/03/2020

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge...

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.

Avantages

The product out of the box works for what we need, I have the advisor template on mine and it still has the design on selling, and the sales process. This inst the focus of the average advisor. This does the basic features required. however it certainly isn't what it could be.

Inconvénients

It doesn't have the ability to track products well. It took leads tab and renamed it opportunities and felt that was a improvement. it wasn't. We end up using a global note to record and track all items a client has with us.

Réponse de Maximizer Software

Hi Brad,

Thank you for leaving a review of Maximizer. It's always great to hear feedback from our customers and gauge where we can improve.

If there is something we aren't doing well to fit into your workflow I would love to discuss.

I feel that you have had somewhat of an off-putting experience due to particular charges, perhaps changes in your software?

I would love to discuss and help design a workflow that benefits you.

Please reach out to: support@maximizer.com and let them know you would like to discuss the set-up of your Maximizer CRM and we will get a Customer Success Manager on a call to discuss and plan a path forward.

We look forward to hearing from you!

Best regards,

Adam Wilson
Head of Customer Success

Vanessa W.
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Maximizer is easy to use

Publié le 01/02/2022

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create...

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create targeted emails.

Avantages

I love that I can see the history of emails, phone calls, etc between a team member and a customer and pick up where they may have left off at in the sales funnel. I also like that I can save the details of their purchase and quickly refer to it when they call with a service issue.

Inconvénients

The cost for this program is large for a small company of only 3 people. Some members do not feel it is worth the money and they do not use it to its full potential. They come from companies that used Sales force and want to continue with that program so trying to teach them this program has been tedious.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Maximizer CRM

My last business partner used Maximizer and carried it over with him. I fell in love with it.
Sofia G.
Note globale
  • Secteur d'activité : Recherche
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Robust for a Call sheet

Publié le 25/08/2019

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to...

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Avantages

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Inconvénients

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

Réponse de Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

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Maximizer CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Maximizer CRM.

Types de licences disponibles pour Maximizer CRM :

  • À partir de : 29,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Maximizer CRM :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Maximizer CRM est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Maximizer CRM :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Maximizer CRM :

Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Maximizer CRM :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Chat

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