En savoir plus sur Textline

Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities.

Textline allows organizations to assign roles to customer service agents, import contact lists from other platforms, and organize phone numbers based on departments and branch or franchise locations. Team members can schedule texts, set up automated replies for incoming conversations, and include emojis, URLs, images, and other file attachments within messages. Administrators can track agents' availability, access customers' conversation history, and track key performance indicators (KPIs) from within a unified platform. The system helps supervisors provide feedback to agents, monitor conversations, and create message templates for quick responses.

Textline facilitates integration with several third-party systems such as Salesforce, Zendesk, Pipedrive, Talkdesk, Slack, Zapier, and more. Agents can segment audiences, schedule announcements, and send surveys to customers via SMS. Other features include multi-factor authentication, triggers, custom surveys, team collaboration, and analytics.

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Textline : 25

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Base de données de contacts
  • Communication multicanal
  • Engagement des clients
  • Enquêtes et feedback
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion de la communication
  • Gestion des contacts
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des tickets de support
  • Historique des clients
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie planifiée
  • Mesure des performances
  • Notifications en temps réel
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Réponses automatisées
  • Suivi et analyse de l'utilisation

Alternatives

TextMagic

4,7
Alternative n° 1 à Textline
TextMagic est un service de SMS tout-en-un conçu pour les entreprises qui envoient en masse des notifications, des...

Salesmsg

4,6
Alternative n° 2 à Textline
Salesmsg est un logiciel d'envoi de SMS et de MMS bidirectionnels qui permet aux entreprises d'avoir des conversations...

Textedly

4,6
Alternative n° 3 à Textline
Service SMS pour les alertes marketing, les événements commerciaux, les bons, les notifications et les rappels de...

Zapier

4,7
Alternative n° 4 à Textline
Zapier fournit une plateforme d'intégration basée sur le cloud pour vous aider à connecter vos systèmes et applications...

Avis

Note globale

4,9 /5
(150)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
5,0/5

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5 avis affichés sur 150
Evan K.
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product and Team

Publié le 17/07/2019

We're looking to engage with customers via SMS in several ways and have found Textline to be the...

We're looking to engage with customers via SMS in several ways and have found Textline to be the best product. Every year, I do an audit and review the product and other products, and Textline offers the most robust platform for our sales, customer service, and operational needs. Textline has been extremely open to feedback and suggestions and have been wonderful to work with when looking for solutions and have become more critical as I plan long term.

Avantages

I've been using Textline through its various iterations and versions for the past 2.5 years and have found the product easy and great to use. We have used it for both inbound and outbound purposes and have seen a healthy level and adoption from both our users and from our customers. Throughout our organization, we've seen interest from different managers and management groups, especially due to the great disposition system, metrics, and the flexibility added in with automations and shortcuts.

Inconvénients

There haven't been any aspects we haven't liked -- there are features we didn't know we'd need/use and the Textline team has amazing in communicating new features.

Rachel C.
Note globale
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A perfect fit

Publié le 15/07/2021

Great!

Great!

Avantages

This software is user friendly and the customer support team is fantastic!

Inconvénients

It doesn't do group messaging and I can not email receipts without reaching out for help.

Alternatives envisagées 

WhatsApp

Pourquoi choisir Textline 

Importing contacts was difficult, limited characters made for difficult texting, and their support team was not easily accessible

Logiciel antérieur 

JookSMS

Pourquoi passer à Textline

Expecting others to download an app to use is not feasible

Réponse de Textline

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to write this review!
So happy to hear you found Textline easy to use and our Support team is fantastic! And we agree, people don't want to download another app!
We value your support and we're always open to hearing your feedback.
Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Max F.
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

The best SMS app for Pipedrive users

Publié le 06/07/2020

Great customer service and a useful product.

Great customer service and a useful product.

Avantages

Great UI and features for teams needing to SMS their customers.

Inconvénients

The pricing per SMS is higher than many other available products (particularly in Aus).

Réponse de Textline

Hi Max,
Thank you for taking the time to write this review!
I am glad to hear that you enjoy our UI and Textline works for teams.
We value your support and we're always open to hearing your feedback.
Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

Genevieve M.
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Easy to Use Service to Connect with Clients

Publié le 25/02/2022

Textline's service is reasonably priced and their support team is very responsive. We've never had...

Textline's service is reasonably priced and their support team is very responsive. We've never had an issue with texts not getting to our clients or clients not being able to respond.

Avantages

It's ease of use and ability to text clients.

Inconvénients

Nothing. It's simplicity is perfect for our needs.

Alternatives envisagées 

Textedly, Salesmsg et TextMagic

Pourquoi passer à Textline

Cost, flexibility in pricingm and ease of using the app.

Réponse de Textline

Hi Genevieve,

We appreciate you for taking the time to write this review!
It's great to hear you find Textline easy to use and reasonably priced!

We value your support and we're always open to hear your feedback.
Happy Texting :D
Jenny from the Textline Team

Corrie P.
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Efficient and effective!

Publié le 12/10/2021

Avantages

Amazing product! Super easy to use and lots of great features

Inconvénients

I wish I could copy and paste images / screenshots into new messages rather than saving them as attachments but other than that no complaints!

Réponse de Textline

Hi Corrie,

Thank you for taking the time to write this review!

Love to hear you are benefitting from our ability to integrate with Shopify!

We value your support and we're always open to hearing your feedback.

Happy Texting!
Nancy from the Textline Team

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Textline - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Textline.

Types de licences disponibles pour Textline :

  • À partir de : 59,97 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Limited: $59.97/mo Standard: $89.97/mo Pro: $249.95/mo + messaging costs

Utilisateurs habituels du logiciel Textline :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Textline est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Textline :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Textline :

Aircall, Freshdesk, Gorgias, Help Scout, Nexmo Voice API, Shopify, Slack, Talkdesk, Twilio, Vonage Business Communications, Zapier, Zendesk

Ressources d'aide disponibles pour Textline :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Chat

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