Really Simple Systems CRM

En savoir plus sur Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems est un système cloud de CRM facile à utiliser, conçu pour les petites et moyennes entreprises. Avec les ventes, le marketing, le service et l'assistance intégrés, vous pouvez travailler plus intelligemment dans la gestion et le suivi de vos leads et clients. Toutes vos données se trouvent au même endroit, ce qui permet une bonne collaboration entre équipes, de meilleures relations et une augmentation des ventes.

Ce système de CRM est conçu pour évoluer avec votre entreprise. 4 tarifs sont proposés : Free, Starter, Professional et Enterprise pour offrir des solutions simples et adaptées à votre entreprise.

Le support client est entièrement gratuit et vous trouverez de nombreuses ressources "en libre-service" qui vous permettront d'exploiter votre CRM au mieux.

Really Simple Systems CRM comprend un module d'e-mail marketing intégré avec des fonctions de gestion de campagne et de segmentation de base de données. Vous pouvez opérer votre e-mail marketing directement à partir du CRM afin que toutes vos données se trouvent au même endroit.


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Really Simple Systems CRM Logiciel - 2
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Really Simple Systems CRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Really Simple Systems CRM

4,5 (461)
VS.
Le plus évalué

À partir de

17,00 $US
mois
4 800,00 $US

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

172
160

Intégrations

30
8

Simplicité d’utilisation

4,5 (461)
3,8 (477)

Rapport qualité-prix

4,5 (461)
3,8 (477)

Service client

4,6 (461)
3,9 (477)

Alternatives

Salesforce Marketing Cloud

4,2
Alternative n° 1 à Really Simple Systems CRM
Découvrez Salesforce Marketing Cloud, la solution marketing leader pour accroître l'engagement avec chaque consommateur.

Pipedrive

4,5
Alternative n° 2 à Really Simple Systems CRM
Pipedrive est un logiciel CRM facile à mettre en œuvre, qui vous aide à vous concentrer sur les activités essentielles...

NetSuite

4,1
Alternative n° 3 à Really Simple Systems CRM
NetSuite est une solution ERP cloud adoptée par plus de 32 000 clients à forte croissance dans le monde entier pour...

monday.com

4,6
Alternative n° 4 à Really Simple Systems CRM
monday.com est un système d'exploitation de travail basé sur le cloud qui permet aux équipes de créer des applications...

Avis

Note globale

4,5 /5
(461)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà Really Simple Systems CRM ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 461
Bruce
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Easy to use CRM

Publié le 11/07/2018

If nothing else the audibility of customer interactions, this allows us to see any \ all communicati...

If nothing else the audibility of customer interactions, this allows us to see any \ all communications with the customer.

Avantages

Only pay for the functionality you need. Some other CRM's include marketing, systems management, financials, etc. but if you don't need them don't buy them.
Its a very easy system for users to pick up, comprised of a core architecture:
Customers \ Companies = Accounts
Contacts = the customers name, email, telephone
Tasks = To Do list
Activities = records the history of what you've done with that customer
Opportunties = Won or lost sales records

Then there's the reporting, where anything you put into Really Simple Systems can be interrogated, not just the content of certain restricted fields.

Inconvénients

We're looking to do some integration and other CRM platforms easily allow this through API services, such as IFTTT or Zapier, Really Simple Systems only provide an API. You can of course code this into whatever you want, but will require time.

Kelly
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Support is Amazing

Publié le 01/07/2020

Really Simple Systems CRM has easy search features which I really need and I can customise these...

Really Simple Systems CRM has easy search features which I really need and I can customise these which is an added bonus. Most of all it is the customer support that is the game changer. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been so helpful. I am only a small business start up and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as gone over and above with helping me set up my CRM to suit the business needs. It has really taken the stress out of it all and I cant thank him enough for all of the fantastic advise and fast response to my questions.

Avantages

Being able to customise was really good feature.

Inconvénients

I wish there was a Contacts and Accounts upload template.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à Really Simple Systems CRM

It was easier to navigate and has the customisation I was looking for. But really the number one reason was the customer service I received from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].

Réponse de Really Simple Systems

Kelly,

Thank you for your review of Really Simple Systems and I will feedback to the team. I will also look to design an upload template!

Best regards
Helen Armour
Marketing Manager

Helen
Note globale
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Reliable CRM system

Publié le 30/03/2022

In the early days customer support in setting up was fantastic. Because it was so personal and...

In the early days customer support in setting up was fantastic. Because it was so personal and speedy and effective I've not had to check in with customer support for years. That was a great customer investment from RSS and has insured I've remained a loyal and low-maintenance customer.

Avantages

I've used RSS for years and it's the cornerstone of our business in terms of contacts and business management. As we're a consultancy having individual files for each client is vital so we can track their progress and writer development.

Inconvénients

That we can't search key words to bring up a file. For instance, if I can remember a title of a book but not the author's name, or I met someone at a trade fair - so I have some context - but I can't remember who, or I've worked on book genres with some agents (so it could bring up several files) it would be a game changer if I could just type in key words and it would search through the files in activities and bring up the files rather than just being able to search source, name or email. This is the greatest limiter for me.

Andreas
Note globale
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One of the best CRM tools out there!

Publié le 30/03/2022

I really like it's simplicity.

I really like it's simplicity.

Avantages

Really Simple Systems was recommended to me by one of my clients and having used Hubspot and Soffront before I found it really easy and straightforward to use. The layout is intuitive and it doesn't need much explanation to get to grips with the features of the software.

Inconvénients

Would be great to have an extra page for the accounts that have bought, so they can leave the pipeline and it just leaves the prospects on the accounts page.

David
Note globale
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A good product

Publié le 28/03/2022

Like I say we are a growing SME business so we find really simple systems is ideal to develop a...

Like I say we are a growing SME business so we find really simple systems is ideal to develop a system to manage our customer relations and to develop new customers.
Over all it has been a rewarding experience to use then product.

Avantages

It is very easy to get to grips with compared to the likes of Hubspot. We are a new company so are just starting to grow and organize our client list.
We find the email advertising features for the emails really good and we have produced some good quality results using the system.

Inconvénients

we have not used it long enough to be really critical and any issues we have had support has sorted really quickly

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Really Simple Systems CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Really Simple Systems CRM.

Types de licences disponibles pour Really Simple Systems CRM :

  • À partir de : 17,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Really Simple Systems CRM :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Really Simple Systems CRM est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Really Simple Systems CRM :

Applications s'intégrant à Really Simple Systems CRM :

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, LeadGen App, Leadinfo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneLogin, Osano, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Sage Business Cloud, Slack, Trello, Twitter/X, Typeform, Xero, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Really Simple Systems CRM :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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