
En savoir plus sur Really Simple Systems CRM
Really Simple Systems est un système cloud de CRM facile à utiliser, conçu pour les petites et moyennes entreprises. Avec les ventes, le marketing, le service et l'assistance intégrés, vous pouvez travailler plus intelligemment dans la gestion et le suivi de vos leads et clients. Toutes vos données se trouvent au même endroit, ce qui permet une bonne collaboration entre équipes, de meilleures relations et une augmentation des ventes.
Ce système de CRM est conçu pour évoluer avec votre entreprise. 4 tarifs sont proposés : Free, Starter, Professional et Enterprise pour offrir des solutions simples et adaptées à votre entreprise.
Le support client est entièrement gratuit et vous trouverez de nombreuses ressources "en libre-service" qui vous permettront d'exploiter votre CRM au mieux.
Really Simple Systems CRM comprend un module d'e-mail marketing intégré avec des fonctions de gestion de campagne et de segmentation de base de données. Vous pouvez opérer votre e-mail marketing directement à partir du CRM afin que toutes vos données se trouvent au même endroit.
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Really Simple Systems CRM ne vous convainc pas tout à fait ?
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Really Simple Systems CRM
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Pipedrive

NetSuite

HubSpot CRM

monday.com

Avis
Vous avez déjà Really Simple Systems CRM ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Perfectly suited to us as a small business
Publié le 22/08/2019
We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new...
We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new sales. It works excellently and our team are very pleased with it
Avantages
Really Simple Systems CRM works brilliantly for our business as it's quite to use and setup, but still has all the features we need. On the rare occasions when we've had to the use the support service the team have been very respoonsive
Inconvénients
The ability to merge duplicate organisations would be very useful; instead you have to delete one and update the other
Alternatives envisagées
Salesforce Sales CloudPourquoi passer à Really Simple Systems CRM
Price and simplicity- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Helpful and Useful tool
Publié le 22/12/2015
WJ is a small local business based in Hull. We have around 30 employees and specialise in several...
WJ is a small local business based in Hull. We have around 30 employees and specialise in several different areas from anti-slip decking to Timber Treatment and through to metalwork engineering.
As the company salesman it is essential that I have regular and consistent contact with my customers as well as a smooth way of keeping records of these meetings. Without Really Simple Systems I would use a diary to keep track of this. This however makes it very difficult for anybody but me to understand where we are with each customer in our sales and follow up cycle. I always struggle to maintain order with this. Really Simple Systems offers not only a great way to keep and maintain a customer diary but also allows me to keep meeting notes and documents all stored in the same that everyone can also see.
Avantages
When we have ever had issues with the system and contacted customer service we have always had a response within 24hrs which has been understandable, concise and always helpful. the task setting and reminder system is accurate, amendable and 'Really Simple'.
We had an issue around sales tracking and Forecasting where we wanted to be able to see monthly potential sales if a sale was to come off. However when we questioned and asked if this was possible within about 6 hours the facility to do what we want had been added in to the system which we greatly appreciated.
Inconvénients
We have no issues around the system.
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Really Simple!
Publié le 12/04/2023
RSS allows us to track our engagements with key stakeholders and clients in a easy to use and cost...
RSS allows us to track our engagements with key stakeholders and clients in a easy to use and cost effective way.
Avantages
Very intuitive and easy to use. Reporting function is especially useful, as is being able to customise activity fields.
Inconvénients
It would be great to be able to import different font styles to the marketing/newsletter functions
- Secteur d'activité : Génie civil
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
RSS Review
Publié le 20/11/2019
We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an...
We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an excel spread sheet because I can't quite get the CRM to duplicate the spread sheet but this is a lack of skill using the system on my part and not a take on the RSS system.
Avantages
Its very easy to use, quite intuitive in set up and implementation.
Inconvénients
*After using other CRM software, the lack of ability to move opportunities between accounts when the main holder is no longer the main account. I don't think this is possible without some programming by RSS team. *Having the freedom to manipulate the set up like in Salesforce, where an internal programmer will set up exactly what I require. Do RSS's team do this?
*The display dashboard could be better, to have the ability to adjust the widgets to show what I want instead of a standardised return.
Alternatives envisagées
Dynamics 365Pourquoi choisir Really Simple Systems CRM
Different companies use different products.Logiciel antérieur
Dynamics 365Pourquoi passer à Really Simple Systems CRM
It wasn't my decision!- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
I enjoy Really Simple!
Publié le 13/04/2023
It takes time to learn the basics but once you've started using it, the system becomes more user...
It takes time to learn the basics but once you've started using it, the system becomes more user friendly
Avantages
The simple organization and access to client files / reports
Inconvénients
The language. Some metrics and reports seem to be categorized with more European terms; not all reports or metrics are easy to understand at first.
Really Simple Systems CRM - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Really Simple Systems CRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Really Simple Systems CRM ?
Types de licences disponibles pour Really Simple Systems CRM :
- À partir de : 17,00 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Really Simple Systems CRM ?
Utilisateurs habituels du logiciel Really Simple Systems CRM :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Really Simple Systems CRM est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Really Simple Systems CRM est disponible :
anglais
Q. Really Simple Systems CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Really Simple Systems CRM :
Q. Avec quelles applications Really Simple Systems CRM peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Really Simple Systems CRM :
ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, LeadGen App, Leadinfo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneLogin, Osano, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Sage Business Cloud, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Really Simple Systems CRM ?
Ressources d'aide disponibles pour Really Simple Systems CRM :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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