Sloneek
En savoir plus sur Sloneek
Sloneek est un système cloud de gestion RH conçu pour aider les entreprises à traiter différents processus administratifs, comme la gestion des absences, la signature de documents conformes eIDAS, la gestion des feuilles de temps, etc. Parmi les fonctionnalités figurent la gestion des actifs, l'intégration, la conférence vidéo et l'administration des dossiers.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Factorial
Tempo Timesheets
Calamari
Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Value added to mid sized IT company
Publié le 18/05/2021
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
It is simple, our employees like to use it and great and fast support.
Avantages
Integration with Google Workspace, easy to use, very fast set up and integration.
Inconvénients
PWA for mobile phones could offer more features, overall I am a happy administrator and user.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
One of the most advanced one-size-fits-all HR systems we tested
Publié le 29/03/2023
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets...
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets and Holiday Tracking
Avantages
You can see it's very advanced solution. Great UI/UX, easy to use. Everything is customisable - you can hide modules you don't need/use.
Inconvénients
It took a moment to learn manoeuvre around in the system.It is possible to find some parts still in Czech language (for me it was tips as todo items)
Pourquoi passer à Sloneek
The UI/UX is one of the best. It's the most advanced solution that satisfies our Timesheet + Holiday Tracking needs (in my opinion only Calamari can compete)- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Useful for mid-size business
Publié le 08/06/2021
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries...
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service.
Avantages
Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the “on call” and “overtime” tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system.
Inconvénients
When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person’s absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Review for Sloneek
Publié le 09/07/2021
Finally we have all our document in one online database!
Finally we have all our document in one online database!
Avantages
I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help!
Inconvénients
There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Sloneek is a daily friend
Publié le 03/11/2022
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my...
The best decision ever (I used two other systems bevore). I very like the Czech language for my team in this app.
Avantages
Easy to use a easy to adopt in the team.
Inconvénients
They are hard working on it and it is still moving forwards.
Sloneek - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Sloneek.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Sloneek ?
Types de licences disponibles pour Sloneek :
- À partir de : 4,00 €/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Sloneek ?
Utilisateurs habituels du logiciel Sloneek :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
Q. Dans quelles langues Sloneek est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Sloneek est disponible :
allemand, anglais, espagnol, hongrois, italien, polonais, slovaque, tchèque
Q. Sloneek prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Sloneek :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Sloneek peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Sloneek :
Azure Active Directory, Google Calendar, Google Workspace, IceWarp, Jira, Microsoft Outlook, Slack
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Sloneek ?
Ressources d'aide disponibles pour Sloneek :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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