Setster

En savoir plus sur Setster
Riche en fonctionnalités, avec toutes les fonctionnalités standard des moteurs de planification de rendez-vous, mais robuste pour traiter les demandes à grande échelle, les afflux saisonniers et les intégrations étroites avec des processus tiers, il utilise une construction moderne axée sur la sécurité.
Images




Setster ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Calendly

SimplyBook.me

TimeTap

vcita

Avis
Vous avez déjà Setster ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Sester has a few challenges left with it, like carrying information over to the vendor.
Publié le 11/09/2017
I am directly benefited from this software as it automates some of my workflow on a daily basis. It...
I am directly benefited from this software as it automates some of my workflow on a daily basis. It works well, but still needs to work on clarifying its purpose.
Avantages
This software provides the best platform that I know of to automating your scheduling process. The amount of information provided to the vendors is sufficient.
Inconvénients
The fact that an automatic confirmation is sent is confusing to clients as they perceive it as a direct invitation to the meeting between the lead and the vendor.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
We have been using your program for over 4 years. It has a great job for our company
Publié le 07/09/2017
Avantages
Easy to work with we use it daily and the customers use it also to book parties on line. We have had no complaints from the customers
Inconvénients
Not being to talk to a member of the company. Sometimes we have to make adjustments and would like to talk to individuals about solving some of little issues.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
As a manager for our company, I would say it works somewhat well with a fair amount of...
Publié le 31/08/2017
Our users are able to sync Salesforce with their Google calendars so that we can schedule appointmen...
Our users are able to sync Salesforce with their Google calendars so that we can schedule appointments for them.
Avantages
It works fairly well with Salesforce but our users are required to have Google email addresses, it does not integrate with Outlook.
Inconvénients
Navigating through the tabs and calendars. For ever user I have to perform a series of clicks to get to their specific calendar, and if I'm looking at more than one in a session I have to refresh my page for it to actually show up.
- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
it has certainly made contacting customers much easier and keeps our schedules organized.
Publié le 06/09/2017
Having a more easily accessible calendar to organize customer calls, notes, as well as to set times...
Having a more easily accessible calendar to organize customer calls, notes, as well as to set times aside for specific customers has allowed my work flow to improve, as I have more preparation before each call, and I know when they are set. Even if I have to reschedule one, it is easy to do!
Avantages
It allows customers to see what our openings are like, easily make appointments, and having the notes features allows them to notify us of what the topic of the call will be. It easily shows their times, information, and helps me to keep my calls well organized and in a timely matter so that setting up my designs and information before the call is easier versus having a customer call while I am in the middle of other work. It allows for better preparation, and set time to talk to customers as needed.
Inconvénients
I have some cases where customers claim they cannot make an appointment even when the time is open, but this may be due to their end, not the software. I have been finding it to be very helpful in my line of work :)
- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
As a busy decorator I find it is such a timesaver to have the set sister system in place,
Publié le 31/08/2017
It saves me literally 10 to 12 hours a week and phone time booking appointments which translates...
It saves me literally 10 to 12 hours a week and phone time booking appointments which translates into more time with my friends and family and more money in my pocket
Avantages
The ability to have preset appointments and demographic parameters communicated to scheduling people makes my life so much easier
Inconvénients
sometimes there is a lag time between our scheduling department and my personal schedule and in my calendar but the benefits far outweigh the negative
Setster - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Setster.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Setster ?
Types de licences disponibles pour Setster :
- À partir de : 20,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Setster ?
Utilisateurs habituels du logiciel Setster :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Setster est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Setster est disponible :
anglais
Q. Setster prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Setster :
Q. Avec quelles applications Setster peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Setster :
FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, PayPal, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Setster ?
Ressources d'aide disponibles pour Setster :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Setster.
- Logiciels de planning
- Logiciels d'agenda
- Logiciels de gestion des visiteurs
- Logiciels pour services professionnels
- Logiciels de calendrier
- Logiciels événementiel
- Logiciels de planning du personnel
- Logiciels de planification pour cabinets médicaux
- Logiciels de gestion salle de sport
- Logiciels d'événements virtuels
- Logiciels de réunions
- Logiciels de programmation des patients