En savoir plus sur MaxContact

MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we.

It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.

MaxContact is a comprehensive contact management solution that has been built from the ground up with the latest technologies. With customizable scripting and predictive dialing technology, MaxContact supports all outbound and inbound processes across multiple channels. MaxContact supports contact centers across a wide range of industries such utilities, debt collection, eCommerce, banking, insurance, and sales.

With MaxContact, users can utilize powerful IVR scripting capabilities in order to power inbound operations. IVR scripting allow agents to save time managing basic tasks for payment processing, DNC list management, and CRM lookups. MaxContact's state-of-the-art predictive algorithm can manage all calls through the business day, helping agents prioritize calls based on any contact strategy process. The predictive dialer will automatically call customers at different times of the day to achieve better engagement rates.

MaxContact omnichannel capabilities unifies customer journeys across all channels, allowing customer to communicate with agents on any device/channel. MaxContact can reduce multiple user accounts and duplication of administrative work by using comprehensive reporting and real-time dashboards. Administrators have access to all key metrics across all interaction channels and can maintain cross interaction queues and routing based on the skills and priorities of agents.

Options de tarification dès :

s/o

  • Essai gratuit
  • Free Version
  • Subscription

Les 5 meilleurs logiciels similaires à MaxContact

MaxContact - Principaux avantages

MaxContact has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted. Deliver your contact centre anywhere in the world and partner with a hosted specialist.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Langues

anglais

Options de tarification dès :

s/o

  • Essai gratuit
  • Free Version
  • Subscription

Les 5 meilleurs logiciels similaires à MaxContact

Images

MaxContact Logiciel - 1
MaxContact Logiciel - 2
MaxContact Logiciel - 3
MaxContact Logiciel - 4
MaxContact Logiciel - 5
En voir 6 de plus
MaxContact Logiciel - 1 MaxContact Logiciel - 2 MaxContact Logiciel - 3 MaxContact Logiciel - 4 MaxContact Logiciel - 5

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour MaxContact : 118

  • API
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse de reconnaissance vocale
  • Analyse des sentiments
  • Analyse en temps réel
  • Analyse prédictive
  • Analyse visuelle
  • Assurance qualité
  • Automate d'appel
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données des employés
  • Budgétisation et prévision
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Catégorisation/regroupement
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Changement d'équipe
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Données en temps réel
  • Détection de la langue
  • Détection du répondeur
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des congés
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des performances
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion du personnel
  • Gestion multicanal
  • ID d'appelant spécifique à une campagne
  • Identification de l'appelant
  • Identité de l'appelant local
  • Importation et exportation de données
  • Interface d'agent
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Journalisation des appels
  • Main-d'œuvre variable
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Mesure des performances
  • Mode d'aperçu (preview dialer)
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Monitoring
  • Numéroteur automatique
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Outils de collaboration
  • Parties multiples
  • Personnalisation de la voix
  • Planification automatisée
  • Planification des appels
  • Planification des rappels
  • Planification du personnel
  • Pointage
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Prévision du travail
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage automatisé
  • Routage des appels
  • Répondeurs automatiques
  • Saisie audio
  • Saisie de leads
  • Saisie téléphonique
  • Scripts d'appel
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des compétences
  • Suivi des interactions
  • Suivi du temps en ligne
  • Surveillance en temps réel
  • Synthèse vocale
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement automatique du langage naturel
  • Transcription automatique
  • Transfert d’appel

Alternatives

Five9

4,2
Alternative n° 1 à MaxContact
Five9 est une solution de centre d'appels et de call centers optimisée par l'intelligence artificielle. Cette solution...

Genesys Cloud

4,1
Alternative n° 2 à MaxContact
Genesys PureCoud est un centre d'appel et une solution de contat omnicanal dans le cloud, facile à utiliser, rapide à...

VICIdial

4,7
Alternative n° 3 à MaxContact
VICIdial est une solution open source pour call center avec une composition prédictive sortante et des fonctionnalités...

NICE CXone

4,2
Alternative n° 4 à MaxContact
Le logiciel de call center cloud de NICE inContact permet un meilleur service client avec distribution automatique des...

Avis

Note globale

4,7 /5
(10)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà MaxContact ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 10
Aaron H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Équipements publics
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Utility Renewals Ltd - Max Contact review

Publié le 03/02/2021

Right from initial discussions before purchasing the software to deployment the team at Max couldnt...

Right from initial discussions before purchasing the software to deployment the team at Max couldnt do enough for us - There were a few bespoke features we needed adding into the software before it went live, Max got these completed in a timely manner and offered support throughout. Ongoing the support function they offer is good, queries and issues are addressed very quickly and problems solved. We have a good relationship with our account manager and he is more than willing to address any issues we may have, put forward any potential suggestions we have in terms of product development etc.

Avantages

The whole layout of Max contact is completely different to the old on-premise dialler we used to use - Its far more up to date and alot more user friendly. Very little training is needed for the end user moving from existing platforms as it is so easy to use and self explanatory. For me the IVR maker is another massive pro to this software - It is so easy to use and create quite complicated IVR's using literally a drag and drop function.

Inconvénients

The reporting function within Max is in constant development. Historical software we have used has enabled us to write reports from SQL queries this isn't a function within Max so there are pre set reports to run - If there are any reports missing Max are willing to write these reports and publish within your instance.

Réponse de MaxContact

Thank you for your feedback Aaron, we appreciate it. Thank you for being a MaxContact customer.

Callum S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Full of Potential

Publié le 29/01/2021

I like the product a lot, its a great improvement on the old solution we had before. I think the...

I like the product a lot, its a great improvement on the old solution we had before. I think the best way to describe it is painfully frustrating. Its so close all the time to being a brilliant, industry leading, product; but always somehow manages to slightly miss the mark in the smallest but most important ways. I can see a lot of potential in MaxContact and hope that the kinks can be worked out soon.

Avantages

The dialler portion is packed full of features that make campaign and list management really easy.
Separating inbound skills and outbound campaigns is a brilliant idea that makes call centre management really easy.
The ability to create custom scripts, dashboards and reports on the fly allows the call centre to stay up to date

Inconvénients

The IVR is very basic compared to other products limiting the amount of self service ability
Lots of the features (particularly new ones) just don't work. I could come up with a really long list of promising features that would be a revelation if they worked, but they just don't work properly.
Development of new features is really slow and time schedules are either not met or not provided to begin with

Réponse de MaxContact

Thank you for your feedback Callum, it's great to hear that you think MaxContact has a lot of potential and but we appreciate and understand that you're finding some elements of using MaxContact limiting. We're investing more than ever before into our people, product and processes to ensure that we're always improving. A lot of the developments we focus on, are suggestions from our customers so thank you for the continued feedback. We really appreciate it and you, for being our customer.

Callum W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Assurance
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Not 100% What We Wanted

Publié le 05/11/2020

Avantages

Great features, very complex features too.

Inconvénients

It looked like a great piece of software but it was difficult to set up and manage.

Ryan M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services juridiques
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

APJ Solicitors - Max Contact

Publié le 22/01/2021

Avantages

Unbelievable user interface which is up there with the easiest products to navigate around! Very good management portal with accessibility to make tweaks and changes tot he system. Never had 1 single issue with phone lines which is exactly what you want when having an automatic dialler.

Inconvénients

Only con i would say is reporting, you have the base level reports within the systems and its very limited to what you can create yourself without paying for an extending version.

Réponse de MaxContact

Thank you Ryan for your feedback - great to hear you you're enjoying using MaxContact. As a part of our continued development we're working on the reporting functions within the platform too and will keep you updated of our progress.

Nicola B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product, Excelent support team,Easy to use.

Publié le 21/01/2021

All positive! I am really happy with the service and the software, it really is value for money ,...

All positive! I am really happy with the service and the software, it really is value for money , we looked at a few other companies when we first on boarded Max Contact , but they had a lot more features and looked a lot less clunky than other bands , however as a price point they very evenly matched with their competitors.

Avantages

it is really easy to self manage, this has not been built for IT wiz Kids , its for real contact center /sales managers. great support team, very responsive and they understand how business critical their software is and that response time is a of utmost importance, you also have access to a account manager who again is really responsive.

Inconvénients

Not many the Max Contact development team are always adding new features and services to their system.

Réponse de MaxContact

Thank you very much for your feedback Nicola.

Afficher 5 avis sur 10 Lire tous les avis

MaxContact - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur MaxContact.

Types de licences disponibles pour MaxContact :

  • À partir de:
  • Type de licence: Par utilisateur
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel MaxContact :

51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles MaxContact est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par MaxContact :

Applications s'intégrant à MaxContact :

Cisco AnyConnect, Dynamics 365, HubSpot CRM, InterWeave SugarCRM integration with Quickbooks, Salesforce Platform, Worldpay, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

Ressources d'aide disponibles pour MaxContact :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour MaxContact.