En savoir plus sur MyClic

MyClic is a French customer relationship management (CRM) software that helps small to midsize businesses manage contacts, prospects, quotes, invoices, agendas, projects, and more on a centralized platform. The collaborative module enables team members to assign production tasks, track employee notes, monitor project progress, and share other relevant information with colleagues.

MyClic allows supervisors to create and prioritize commercial, administrative, and technical tasks based on the schedules of internal and external stakeholders. It lets staff members distribute personalized quotes, generate purchase orders, create editable PDF invoices, and maintain a payment inventory. With the sales functionality, managers can create dashboards to track operations related to prospecting, return on investments (ROIs), and invoice generation, among other sales processes.

MyClic's project management tools allow employees to plan production tasks, create notes, calculate production time, and handle documents, whilst maintaining compliance with industry guidelines. Business leaders can also generate reports to gain insights into investment profitability, project progress, production processes, and overall business operations from within a unified platform.

Options de tarification dès :

49,00 €/mois

  • Essai gratuit
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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais, français

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Images

MyClic dashboard
MyClic reminders
MyClic case management
MyClic time tracking
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Vidéo de MyClic
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour MyClic : 34

  • Analyse du service client
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Création d'appels d'offres
  • Facturation
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des ressources
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion financière
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des e-mails
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Outils de collaboration
  • Planification
  • Portail client
  • Projections
  • Prévision
  • Stockage de documents
  • Suivi de la production
  • Suivi de la progression
  • Suivi des tâches
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à MyClic
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Pipedrive

4,5
Alternative n° 2 à MyClic
Pipedrive CRM est un outil CRM spécialement conçu pour les équipes agiles et à forte croissance, qui vous permet de...

Nimble

4,4
Alternative n° 3 à MyClic
Conçu pour les PME, Nimble connecte tous les contacts, calendriers, communications et interactions sociales sur une...

Apptivo

4,4
Alternative n° 4 à MyClic
Apptivo CRM est une application de gestion de la relation client qui permet aux entreprises de créer et de gérer des...

MyClic - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur MyClic.

Types de licences disponibles pour MyClic :

  • À partir de: 49,00 €/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

MyClic is available across four pricing plans, outlined below. Solo: €49/ per month Club: €99/month Team: €149/month Tailored: Please contact Kubiweb directly for pricing details.

Fonctionnalités du logiciel MyClic :

  • Billing & Invoicing
  • Client Management
  • Client Portal
  • Collaboration Tools
  • Contact Management
  • Content Management
  • Cost-to-Completion Tracking
  • Customer Service Analytics
  • Customer Support Tracking
  • Customizable Templates
  • Data Import/Export
  • Document Management
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Response Control
  • Employee Management
  • Financial Management
  • Forecasting
  • Inventory Management
  • Lead Management
  • Marketing Management
  • Mobile Access
  • Order Management
  • Performance Metrics
  • Progress Tracking
  • Project Management
  • RFP Creation
  • Resource Management
  • Scheduling
  • Task Management
  • Time & Expense Tracking
  • Vendor Management
  • Workflow Management

Utilisateurs habituels du logiciel MyClic :

PME, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles MyClic est disponible :

anglais, français

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par MyClic.

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par MyClic.

Ressources d'aide disponibles pour MyClic :

Support téléphonique, Support en ligne

Catégories connexes

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